1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si de motor
    ...........
    sigpic Alexandria

    Comment


    • Mie mi se pare ca 1,4 isi face acceptabil datoria. Daca nu te crezi la curse , este ok. Normal ca si mie mi-ar place un motor mai puternic , dar eu zic ca ptr oras chiar este suficient. Singurele momente in care imi doresc un motor mai mare sunt anumite depasiri , dar acuma na...Asta mi-am permis , asta folosesc. Oricum , ma pot declara multumit.

      Comment


      • Originally posted by huzzy1981 View Post
        imi pare rau sa te dezamagesc, insa nu dci-stii se compara cu 1.4, ci 1.4 se compara cu dci-ul! Parerea mea este ca nu exista termen de comparatie intre ele, dci-ul oricum e deasupra 1.4, sa fim seriosi!
        DAR nu zic ca 1.4 nu e masina bunicica... Isi face treaba, te duce de colo-colo, ca orice masina de altfel; cat e de lenesa, nu stiu, nu am mers, stiu doar de la cei care au 1.4 ce mai e cu ea, cum se comporta .... Inca nu am votat, nu am sa votez o varianta nasoala, pt ca eu admir loganul, indiferent de ce motorizare, de ce zic ceilalti, e o masina ca pt romani, bunicica, si fiecare alege cum crede ca e mai bine pentru el!
        mai!!! Cum poti sa compari o masina pe care ai conduso(sper) dci cu una pe care nici macar nu ai condus-o (mpi 1.4) ))))))))
        esti tare mai!!!!
        sa va zic eu : am 1.4 stock dar socrul meu are 1.5 dci 65 cp(condusa si de mine indeajuns sa imi fac o parere) am mai condus si 1.5 dxi 70 cp mcv CONCLUZIE : dci orice varianta pare sa urce mult mai repede in ture decat 1,4 . Pare sa fie mult mai rapida. De ce zic pare cuplul motor fiind mai mare e normal sa para mai rapida ptr ca nu trebuie sa accelerezi asa de mult ca benzinarul (sa urci in ture).
        Acum vine faza tare !!! Desi mi sa parut dci cu mult peste 1.4 in carte scrie clar!!! 1.4 fata de oricare motor dci la secunde pana la suta e mai rapid deci...Benzinar mai rapid decat dci!!!!
        1.4 13 sec la%
        1.5 65 cp 15 sec la%
        si daca nu ma insel si 1.5 85 cai tot 15 la%

        si inca ceva ciar daca dci se conduce f misto din cate stiu eu la motorinar nu fac bine obririle multe de motor ,,,, asa ca. In oras cu mulde opriri de motor(adica mers drum scurt ,stationat ore in sir , mers drum scurt ) NU FAC bine motorului dci

        eu nu am vrut sa imi iau dci cheala asa ca am luat mpi preferance.
        imi place dci dar...Sincer am facut intrecere si am castigat cu mpi.
        repet dci se conduce mult mai confortabil din cauza elasticitatii motorului si a cuplului.

        Comment


        • 1,4 mpi laureate plus,merge super bine, daca vrei sa faci pe schumi iti iei altceva, pentru familie este mai mult decit buna

          Si daca ai familie mare nu te dai cu loganici,iti tre un van sau ceva pe aproape,ptr. 3-4 membri este foarte bun.Am facut 11k intr-un an si in afara de benzina n-am bagat nimic in ea

          nu mai posta mirc.nu mai posta consecutiv. 10 minute de la postare ai activ butonul "edit"; foloseste-l ca sa completezi/modifici un post.
          Last edited by Seba; 6 June 2008, 11:07.

          Comment


          • Se comporta bine 1.4 inafara de depasiri,unde ca sa ai ceva putere o bagi intr-o treapta inferioara si o turezi un pic!!
            Deocamdata pe deplin multumit de Logan!!!!(si de motor si de spatiu si de consum si de tot)
            Last edited by Red_Alin; 6 June 2008, 11:37.

            Comment


            • Inferioara probabil ai vrut sa spui.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • Heii baieti nu va mai contraziceti (certati)fiecare-si vede cioara porumbel ,cine a vrut1,4 ,1,5 ,1,6 etc aia si-a luat(poate atatea bani a avut)sau mai e o varianta :plasa dupa ce a facut un test draiv cu 1,6 (cati recunosc lucrul asta)1,4 e un logan cu motorul modest ,viteza modesta ,spatiu mare iar de confort dupa cum a vrut .Etipul de masina care te face mai temperat vitezei(destule accidente au fost pe :VITEZA ,VITEZA SI IAR VITEZA)daca vreti sa zburati vindeti Loganul mai faceti o rata si luativa avion fratilor,sau visati la masini puternice fitoase pe care nu osa le aveti niciodata .STOP. Foarte multi Kilometrii fara macar o pana de cauciuc si sanatate fiecarui sofer.DRUM BUN

                Comment


                • Performantele masinii depinde mult si de sofer.Sunt unii care tin masina pe la 1800-2200 de ture si in depasiri accelereaza si spera sa traga masina....Tineti masina pe la vreo 2800-3000 de ture si de acolo datii talpa sa vedeti cum trage, nu conduceti ca batranii.Asa si 1,4 si 1,6 tot naspa vor trage.
                  sigpic

                  Comment


                  • Ca si masina de familie logan 1.4 este ok (doar nu faci raliuri, cu familia in masina ,pe sosea) pentru cei mai temperamentali exista 1.6 (asta ca sa ramanem ,aproximativ, in aceeasi plaja a pretului de achizitie) in concluzie depinde mult si temperamentul soferului in aprecierea masinii

                    Comment


                    • Originally posted by razvy82 View Post
                      Mie mi se pare ca 1,4 isi face acceptabil datoria. Daca nu te crezi la curse , este ok. Normal ca si mie mi-ar place un motor mai puternic , dar eu zic ca ptr oras chiar este suficient. Singurele momente in care imi doresc un motor mai mare sunt anumite depasiri , dar acuma na...Asta mi-am permis , asta folosesc. Oricum , ma pot declara multumit.
                      idem
                      sigpic:L::O::G::A::N:

                      Comment


                      • Deci : eu am 1.4 sunt f.Mutumit de masina,aproape multumit de motor(daca stii sa conduci si sa amesteci in benzina te descurci si cu asta).
                        Faza e ca am condus o toyota yaris de 1. Litru si...Stupoare in treapta 3 la 2200 ture(si stim ca acest motor mic e de turatie!) masina a inceput sa traga mult mai bine ca loganul.
                        De asta ce zice-ti?
                        Ps: tot cu loganul raman ca am portbagaj,am scaune si locuri confortabile am multe

                        Dar ideea in sine ca un motoras mic si subturat sa traga mai bine ca loganul e...Naspa(ca e agila e normal ca e mica dar...La faca cu trasu mai bine in tr3 nu stiu ce sa zic, la ea la 2200 tragea ca la noi la 3000)

                        Comment


                        • Are verisoara Toyota yaris 1.0 (70 CP ,980 Kg, 51Kw) am condus-o si eu pana a luat ea permisul si nu mi s-a parut sa traga asa cum spui tu ( da e agila) dar nu face un logan (la drum lung i-mi cam dadea emotii la depasiri de la 2000rpm la 3000rpm accelereaza dar dupa 3000rpm nu se mai cunoaste dak mai accelereaza ceva)

                          Comment


                          • Eu am vorbit de cum trage in a 3-a, nu am zis ca ia loganul
                            Si la drum lung... E masina de oras totusi...
                            la o liniuta scurta nu stiu daca iei yarisul...
                            Am facut un mic concurs cu un amic care isi lauda de numa yarisul si... In oras la pornire ma lua ca nu plecam de la 3-4 miii de ture, dar cum am iesit din oras deja in treapta a 4-a l-am lasat in urma si acolo a ramas.
                            Cind am ajuns la destinatie m-a intreba si se intreba cum am trecut de el asa usor
                            Si de atunci nu a mai comentat nimic
                            In fine inca o data eu am zis ca, cu loganu din treapta 3 nu sare masina cum sarea aia atat.
                            Si inca ceva .Daca tot ai condus yaris de ce nu zici nimic de cursa minuscula a schimbatorului? nu-i asa ca e super? La fel e si la logan dci asta mai nou cel putin,ai impresia ca schimbi f repede(si cred ca nu e numa o impresie.
                            Dar tot 15 sec scrie pana la 100
                            Last edited by kelemen; 11 June 2008, 13:23. Reason: ammntiri

                            Comment


                            • Salut ! Sunt nou pe forum. Logan-ul l-am cumparat de curand un Laureata Plus rosu . Sigur cred ca motorul de 1.4 nu-ti permite sa te dai in barci , e un motor linistit. Din considerente economice a trebuit sa se faca un compromis . Dupa mine motorul de 1.6 si 1.4 au acelasi bloc motor.

                              Comment


                              • Mai fratilor eu nu zic ca e puturos da sa stiti ca mai e vb d si cum ii faci rodaju ;) eu va arat la al meu tot d 1.4 si va arat ca rupe norma ;) asa ca daca il inveti prost asa o sa mearga;)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google