1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am mai scris la o sectiune, dar ma repet.
    Logan 1.4 mpi este mai performant decat urmatoarele masini ( dpvd al performantelor dinamice):
    - golf V 1.4 16 v
    - golf V 2.0 SDI
    Si mai sunt. Fiat albea...Etc.
    Deci dragilor, nu e dracu chiar asa de negru.

    Comment


    • Eu am vaga impresie ca cei cu motor de 1.6 pun intr-o lumina proasta motorul de 1.4. Poate gresesc, nu vreau sa se supere nimeni, dar motorul asta isi face treaba bine de tot. Am urcat cu el toti muntii din tara, inclusiv transfagarasanul si cheile bicazului. Merge brici. Ce nu poate el: demaraj in scurt, ca na, asta e potentialul lui. Dar cred ca nici nu 1.6 nu scoate fum din curele...

      Comment


      • Eu unul sunt multumit de ce poate motorul de 1.4. Depinde si de cum mergi cu el. Asta se stie, oricum. Nu m-a dezamagit inca si cand am vrut sa depasesc am depasit, chiar daca retrogradez si 2 trepte. E motor de turatie, iar cei care se plang ca "nu trage" si le zici sa urce putin pe la 4000 de ture spun ca le e mila de el...
        Poate cu un esapament mai bine dimensionat si o antifonare buna nu s-ar mai auzi atat de tare motorul in habitaclu.
        Ieri de exemplu am facut la demaraj (incepand cu 40 kmh) un dci la deal. Si cand am ajuns la semafor se uita foarte ofticat taximetristu' la mine... Da' am schimbat aproape de 5000
        GL-22-TOF

        Comment


        • Ce te plangi de zgomot. Te invit in 1,6-le meu sa vezi zgomot. Si nu vorbesc de "greierasi" ci de zgomotul motorului in general.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • Si eu tot de motor. Greierasi n-am decat pe drumuri foarte proaste.
            Nu stiu cum e in 1.6 sunetul motorului, oricum mi imi place sa "urle". Imi place sa ascult sunetul motorului si scartaitul rotilor, dar altcuiva din dreapta nu-i place
            GL-22-TOF

            Comment


            • Motorul 1.4 mpi nu este un motor de turatie. Are puterea max la 5500 rot/min si cuplu max la 3000.
              Ca sa ''primesti'' ceva bun de la el, tre' sa-l duci la drum lung in minim 4000 rot/min (mai ales tr IV ca sa pici bine pe tr V), 5000-5500 max daca situatia o cere, nu va fie mila ca nu se strica si nu sughita.
              Mie mi se pare ca merge excelent la drum lung in regimul de schimbare 4000-4500 rot/min si nici nu e prea gurmand (mie mi-a luat 7% in regimu asta, in tr V tinuta intre 120 si 140).

              Comment


              • Buna.Si eu am fost posesorul unui logan 1'4 ambiance, si am fost foarte multumit de el.Intradevar era putin cam lenes in depasiri , dar am rezolat problema cu acel ,tuning,, la motor.Sa stiti ca-n prima faza cand mi sa spus ca-mi va scadea consumul dupa modificare nu am crezut ,dar asa a fost.Un coleg de servici si-a cumparat un logan tot 1,4 si am facut schimb sa vedem diferentele, si sunt.Acum sunt posesorul unui peugeot 205 diesel, si sper ca in viitorul apropiat sa-mi cumpar un al 2 logan .Inca nu sunt decis ce vrianta sa fie? Diesel sau benzina......Numai bine

                Comment


                • Salut, si loganul meu de 1.4 are 1100 de km si este cam lenes la deal dar la drum drept se intinde, acume sper sa isi mai dea drumu dupa 3000 de km dumpa cum am mai auzit.
                  sigpic

                  Comment


                  • Isi mai da drumu' dar nu e vreo diferenta notabila.
                    Daca ataci dealu in tr V la 2500-2800 rot/min e clar ca nu se duce, chiar scazi in viteza.
                    Mai las-o vreo 3-4000 km in regim 2500-3500 rot/min si incearca apoi pe dealuri sa le ataci in tr IV la 3500-4000 rot/min ai sa vezi ca se ''descurca'' binisor pt 75 cp. , nu e mai prejos decat alta la aceeasi putere.

                    E puturoasa din cauza cutiei de viteze nepotrivite pt motorizarea de 1.4.
                    Alt motiv e ca unii posesori de 1.4 incearca sa abordeze o depasire pe tr V sau IV la ~2500-2800 rot/min si se trezesc ca ''nu trage''. Baga-te cu ~3500 rot/min in depasire si nu te dezamageste (asta daca esti constient ca ai numai 75 cp, nu 100 sau mai mult).
                    Dar sa faci asta dupa cateva mii de km, momentan las-o moale ).

                    Comment


                    • @octavian__30: nu isi "da drumu" dupa 20-25000 km parcursi?Parca asa stiam
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • Eee nu chiar.Isi da drumul mai repede.Dupa 5000 de km.
                        Eu acum am 7500 si asa am observat!

                        Comment


                        • Isi mai da drumu', cum spune si Alin, dupa 5-6000 km (daca ti minte cum a mers cu 0 km la bord), dar tot simti ca motorul e ''strans''.
                          Doar ca parere personala, eu am simtit ca e mai ''lejer'', dupa 20000 km (nu aveam remap facut).
                          Acum, aproape de 30000 km mi se pare ca merge mai bine ca niciodata.

                          Comment


                          • Si tot din cauza ca e strans motorul urca mai greu in turatie? (mai ales in tr IV si V)
                            sigpic

                            Comment


                            • DA. (la ce ai spus cu tr IV si V)
                              Dar crede-ma, nu va urca niciodata usor in turatie pe tr IV sau V daca te pui sa o calci(chiar si in drum drept, fara inclinatie) la 2500-2800 rot/min. Si pe tr IV e bine sa fi undeva la 3200-3500 rot/min cand vrei sa o calci la drum sau vrei sa faci o depasire.
                              Din pacate (pt ca vad pe drum cate Logan de 1.4 depasesc) nu fac multi asa si se vaita ca nu trage motorul. Da-i talpa la 4000-4500 (chiar se ''simte'' bine) si ai sa vezi ca se duce si asta de 1.4 (din nou...atata timp cat nu ai impresia ca ai 100 cp sub capota).
                              Imi aduc aminte de fratello (pe care il stimez si-l iubesc foarte mult, dif mare de ani) acum ~2 ani cand imi dadea sa conduc Loganu' lui de 1.4 (acum are Focus 2 de 1.6) daca urcam cu ea in 4000 rot/min...''bree, ai grija ca-i dai prea multa forjaaa...!'') desi avea peste 10000 km la bord
                              Last edited by Octavian; 5 September 2008, 16:39.

                              Comment


                              • Tavi adevarul este ca ce e peste 4000 este forja.Sa fim seriosi.
                                Ideea e ca nu trebuie sa mergi cu ea subturat,dar nici sa o tii numai in 5000.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google