1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @raduprov: majoritatea taximetristilor cu care am mers eu ( si in oras si in afara) vreau sa faca economie la carburant..Deci poate nu ii dadea talpa..Cine stie
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • Era masina firmei ) si s-au dat intre ei
      unul avea dci 65cp altu 70cp , eu eram in spate cu benzinarul meu de 1.4 si vroiam sa-i imping )
      am dat si 1vs1 tot dci 70cp , recunosc conteaza soferul , l-am facut aveam putin avantaj eu,probabil ca reuseste sa ma faca .. Dar la 400 metri nu prea cred
      Its just a car ...

      Comment


      • Esti tare :p
        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

        Comment


        • Revin cu cateva aspecte: motorul 1,4MPI a fost gandit, atunci cand a fost fabricat, sa fie un motor cu norma euro 2. Ulterior, Renault s-a adaptat cerintelor cu privire la poluare si l-a transformat in norma de poluare euro 3, ceea ce a atras niste limitari dinamice. Astazi Dacia monteaza pe Logan acelasi motor 1,4 MPI dar cu norma euro 4, deci inca o limitare. Toate astea, impreuna cu imperecherea nefericita, zic eu, cu actuala cutie de viteze, fac ca acest 1,4 MPI sa fie ceva mai lenes decat a fost la origini( a fost folosit ca motor euro 2 pe renault 19, renault clio si megane 1 ). Dar, avand in vedere ca Logan s-a dorit a fi o masina pentru romani, care sa coste putin, sa consume putin , sa fie incapatoare si sa aibe un portbagaj urias, sa aibe o garda la sol adaptata pentru soselele nostre, au facut ca aceasta masina sa nu arate prea "fericit" si sa nu aibe performantele dinamice ale modelelor mentionate in paranteza. Cu toate astea, eu zic ca Logan 1,4 MPI se situeaza ca si comportament dinamic si consum, peste Skoda Fabia 1,2htp, Skoda Octavia 1,4 , Fiat Albea 1,2 si 1,4, Chevrolet Aveo 1,2 si 1,4. Cei care vor fitze, sa-si ia gandul de la Logan. Si... Sa nu uitam ca, atunci cand ai in fata un mitocan cu masina de fitze, orice depasire devine o adevarata aventura, indiferent de masina pe care o detii.

          Comment


          • Cam asa e .. Iti dau dreptate oricum ajunge sa arate bine si loganul daca mai pui ceva banuti , masini frumoase sunt (loganuri) Norby,Cristi_xp , Stiancu si multi altii
            Its just a car ...

            Comment


            • Eu consider loganul cea mai buna masina la banii ei(si noua)..Daca mai bagi cativa bani in ea cum zicea si raduprov,adik niste suspensii si arcuri in primul rand,apoi o cipuire,etc te-ar satisface mai mult..Oricum sunt multumit destul de mult de golanelul meu
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • Mai nu stiu, asta de 1.4 probabil ca da senzatie de puturosenie, din cauza cutiei de viteze are un pic de suferit (eu NU ma vait de el, cer de la el cat poate, nu mai mult).
                Inainte de Logan am condus mult o Skoda Fabia 1.2 64 cp, mi se parea super fasneata masina, ca fac depasiri super cu ea, cand defapt daca ne uitam la ce performante are, lasa de dorit chiar si in fata unui Logan 1.4 mpi.

                Eu folosesc cu incredere turatiile inalte cand execut o depasire si pana acum nu m-a dezamagit si nu s-a ''stricat'' nimic la ea.
                Nu o data s-a intamplat (nu bravez) cand am impins de la spate in depasiri masini mai cu pretentii - Golf 1.4, Cielo, Fabia1.2, Polo 1.4, GrandePunto 1.4, - astea sunt genul de masini cu virgula care ar trebui comparat motorasul de 1.4.
                Va asigur ca pana la viteze de 130-140/h puteti face depasiri fara sa fiti mai prejos decat masinile mentionate.
                La ~100-110 pe tr IV eu nu pot sa ma vait de ea ca nu are smaga in depasire, se duce la fel de bine (chiar mai bine, depinde de situatie) ca aletele de puteri apropiate.

                Comment


                • Am facut acu vreo 2-3 sapt o depasire ( un mcv depaseam) cu a 4 a la 120 ( ma grabeam ),taikmiu din dreapta..Las-o mai usor,las-o mai usor...da-i a 5 a.Eu de acolo
                  " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                  Comment


                  • Cred ca o parte din actualii posesori de Logan, au avut inainte o Dacie berlina la care, intr-adevar, daca te duceai la 3500r/min urla motorul de sub capota. Undeva in subconstientul lor a ramas ideea ca 4000-5000 r/min inseamna pericol pentru motor. Cei care au condus masini cu motoare de generatie mai noua, stiu ca aceste motoare se simt foarte bine la 3000-4000r/min. Motoarele cu 16 supape sunt predispuse la a functiona la turatii mai inalte decat cele in 8 supape. Nu-i nimic, incet incet fiecare va invata cum sa-si conduca Loganul. Am un prieten care si-a luat Laureate-plus la sugestia mea. Mergea cu el la fel ca si cu vechea dacie. Nu schimba la mai mult de 2500r/min si se plangea ca nu trage masina. L-am lasat sa-si faca rodajul, dupa care l-am luat cu mine la un drum de 120 km cu masina mea. Cand a vazut ca ma duc si in 5000r/min a ramas cu gura cascata. Dupa ce si-a terminat rodajul, la sugestia mea a inceput sa urce si el in ture si acum imi spune ca e super incantat de alegerea facuta. Pentru cei ce inca nu s-au hotarat ce sa-si ia, am sa le povestesc o experienta de anul acesta. Am plecat in concediu 4 familii cu doua Laureate-plus. Total 1900km din care 60% drumuri de munte si anume: Cheile Bicazului, nordul Moldovei, Pasul Tihuta, Transafagarasan, Pasul Rucar - Bran, Valea Prahovei. Deci 5 insi in masina (400kg) portbagajele pline( corturi, mese camping si alte accesorii, haine pentru 10 zile, lazi frigorifice etc). Masina s-a comportat admirabil, niciodata nu am avut senzatia de insuficienta, in schimb n-am menajat-o la urcari sau depasiri ( folosind plaja 3000-4500 r/min), am folosit AC-ul aproximativ 3/4 din traseu circuland ziua pe temperaturi de 30 grade. Ca sa va faceti o idee, viteza medie pe computerul de bord in toti acesti 1900km a fost 62km/h, consumul mediu a fost de 6,4%. Deci se poate!... La 8500E masina asta are un pret corect si e o optiune decenta pentru cei ce sunt mai domoli, dar care vor sa dispuna de tot confortul necesar unei calatorii agreabile( AC, ABS, geamuri electrice fata spate, radio cd cu 4 boxe, oglinzi electrice, scaun reglabil lombar si pe inaltime...), la un consum mic de benzina si taxe de intretinere mici.

                    Comment


                    • Da am avut o dacia 1300 in familie..Din 77..Reconditionata prin 94-95 , cutia si blocul motor si geamurile au ramas originale..Si mergea..Acu am vandut-o ca papa bani(adica acu 2 ani juma) si tata zicea sa o las mai usor cu turatiile pentru ca nu am schimbat uleiul..Il schimbam la revizia de 30 000 km ...Trebuia schimbat la 28 000 parca dar am zis la revizie..Si se teme sa nu patzeasca ceva..

                      ps:daca s-au trimis 2 mesaje,rog moderatorii sa stearga primul..Am probleme cu netu X(
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • Aheo frumos ai vorbit.
                        Uite acum m-am intors de la un drum scurt Arad-TM si retur.
                        Cu toata ploaia care a fost si circulatia inumana, ca de fiecare data 1.4 s-a descurcat onorabil (o sg Octavia TDI m-a depasit).
                        Schimbati treptele la 4000-5000 rot/min si aspiratoru 1.4 nu va mai fi asa de lenes.

                        Va asigur si eu ca NU se strica ))

                        Comment


                        • Ce zicea octavian mai sus .. Se stie ca skoda fabia tasneste doar intre cateva sute de turatii .. "ca la diesel" dupaceea moare , pe cand loganul poate incepe de pe la 2500-3000 pana la 4500-5000,cu cip , motorul de 1.4 de pe logan e foarte acceptabil .. Stiti la ce ma refer ..
                          Its just a car ...

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___30 View Post
                            [B]Schimbati treptele la 4000-5000 rot/min si aspiratoru 1.4 nu va mai fi asa de lenes.

                            Va asigur si eu ca NU se strica ))
                            ai facut referire la mine nu?
                            iti recomand sa citesti cu atentie ce am scris eu in legatura cu aia!
                            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                            Comment


                            • Nu la tine mai, vorbeam in general, sunt multi posesori de 1.4 care nu ''dau'' in ea, daca vad turometru la ~4000 rot/min se crizeaza.

                              Comment


                              • Nici nu vreau sa ma gandesc ce consum ai avut daca ai schimbat numai la 4000-5000 rot/min.Pff.Eu am avut un drum pana la tara ieri dimineata:traversat Buc,30 km pe A2,si in rest pe un drum bunicel,mai o groapa,doua,mers pe acest drum maxim 130 in anumite portiuni schimbat in jur de 2300-2500.Consum aratat de cb:6,4l/100km.Adica din Buc pana la sat.Nu m-am uitat la viteza medie,dar drumul a avut si opriri si multe franari din cauza gropilor,aglomeratie etc.
                                Last edited by Pacco; 16 September 2008, 11:28.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google