@Pacco La 160, pe A2, motorul are undeva intre 4500-4600 rot/min, si am incercat sa o tin constant, cat de cat, iar consumul instant pe CB a indicat intre 9% si 11% ( luati in calcul ca virgula, consumul instant nu este ff relevant, pt ca nu poti tine masina la o viteza atat de constanta, in cat acesta sa nu varieze destul de mult) ..... Dar am avut un drum, cand am venit de la Piatra Neamt, 360Km parcursi in 4 ore, atunci am schimbat 90% din drum, la 4500-5000 ( chiar m-am dus de cateva ori in limitare), si consumul mediu de pe CB, la intrare in Buc indica 7.1l %....Prima data mi s-a parut cam mult, dar dupa ce si-a expus punctul de vedere Octavian___30 mi-am dat seama ca nu a fost mult de loc. Intr-adevar, motoarele mai mici sunt motoare de turatie, si le face bine un regim de turatii mai ridicat.....Asta nu inseamna sa o duci in extreme
1.4 mpi cel mai...
Collapse
X
-
Gionik totusi 10-11% consum in afara nu ti se pare cam mult?Eu am mers pe A2 cu 160-165(de nevoie,o mica urgenta) si ma uit pe cb mai aveam de mers cu benzina din rezervor ~280km,ma uit peste cateva minute ~210km.Cred ca imi consuma 12% ca popa.Nu prea merita.Logan-ul de 1.4 dus la 2500-3000rot/min mi se pare foarte bine.Ii dai cand cere,in depasiri sau alte situatii.Daca ai depasit 3500rot/min(in treapta a 5-a maxim 140km/h) sare consumul cu cel putin 2% si nu prea e bine.Dar fiecare se rezuma la buzunarul sau,daca ii place sa bage mereu benzina in masina treaba lui.In rest,numai bine.sigpic
Comment
-
Pacco.....eu vorbeam despre consumul instant, care nu este relevant, pt un consum mediu.....+ cate drumuri iti permit tie sa mergi constant cu 160 ??? Doar autostrazile......dar in general nu mergi numai pe autostrada, ai si drumuri normale, unde nu mai mergi cu 160, si in cazul asta consumul scade imediat, de asta tzi-am spus si despre drumul meu de la piatra, cand am schimbat la numar mare de turatii, am mers si cu 160 pe anumite portiuni, si cu toate astea am avut overall consum de 7.1....ceea ce mi se pare ok. Consum de 6.5 (mers mai linistit) - 5 ore de drum.....cunsum de 7.1 (mers mai forjat) - 4 ore de drum (diferenta de 0.6% * 400km = 2.4L in plus - 10Ron -- nu este cine stie ce economie). Pana la urma nu conteaza cat consuma la o anumita viteza (consumul instant), conteaza cat consuma (mediu) la un anumit numar de km, intr-un anumit regim de mers...parerea mea
sigpic
Comment
-
La 160/h consuma mult, e normal, n-are rost sa stai numai cu acceleratia in podea.
La 140 e ''parfum'', pana acolo e ok.
Eu am spus cum fac: dau talpa rapida pe III si IV sa ajung pe la ~120/h, tr V calcata la podea pana pe la 140 si apoi o eliberez pe la jumatate si merge frumos cu 135-140. Si nu ia mai mult de ~7-7,4 % la drum lung daca o ti asa.
Plus ca e o viteza buna, chiar si pe autostrada.
Comment
-
Depinde de la om la om.....fiecare considera o anumita viteza ca fiind OK, depinde din ce punct de vedere este considerata acea viteza OK....din punct de vedere al sigurantei...Da 110-120 este OK spre deosebire de 140, dar din punct de vedere drum lung, eventual un european cu 2 benzi pe sens, mie mi se pare mai OK 140. La fel putem spune si despre consum....poate eu sunt multumit cu un consum de 7, iar tu cu unul de 6.5.....depinde daca mergi sau nu la consum, consumul depinde fff mult de stilul fiecaruia de a conduce, si tot asa....
sigpic
Comment
-
Poate batea vantu din fata.
In Croatia pe autostrada a luat (cu bagaje si totul lui tot) 7,3-7,5%, nelasata sub 130, 130-150 (la vale).
Specific ca am avut si consumuri de 8-8,5% la viteze de 120-130 maxim - dar batea vantul din fata. :||
Comment
-
Poate batea vantu din fata.
In Croatia pe autostrada a luat (cu bagaje si totul lui tot) 7,3-7,5%, nelasata sub 130, 130-150 (la vale).
Specific ca am avut si consumuri de 8-8,5% la viteze de 120-130 maxim - dar batea vantul din fata. :||
In fine, per ansamblu nu consuma mult 1.4. ))
Comment
-
E greu de spus daca un motor de 1.4 poate fi un motor de familie.Poate de o familie cu maxim 3 membri
De ce spun asta?
Familiia mea numara 4 membri,iar cand umplu Loganul cu toti si pe deasupra mai pun si in portbagaj,in depasiri e puturoasa rau.
Parerea mea ca pentru siguranta familiei,un Logan MCV cu o motorizare de 1.6 16 v poate indeplini toate conditiile pentru o masina de familie.
Comment
Comment