Mai ales ca mai sunt si alte cazuri unde un motor mai mare te poarta mai in siguranta. Exemplu: un teren noroios.
1.4 mpi cel mai...
Collapse
X
-
jh3 daca vei cauta mai adanc prin documetatiile date pe la dealeri sau pe net vei gasi pe unele scris jh3*53 sau jh3*67 sau alti indici. Vei gasi ca sunt rapoarte diferite- apropiate ca valori dar totusi diferite.
zicea cineva ca merge cu un dci de 65 si ca ii ziceau colegii ca se misca mai bine ca unu de 70. E posibil rapoartele sint astfel facuta pentru a suplini lipsa puterii motorului cu printr-un raport mai mare intre turatia motorului si turatia rotii.
dar diferenta se va vedea la viteza maxima, si la turatia motorului in raport cu viteaza. Vei vedea va la cel de 60 cp pt o viteza de 60 km pe ora o sa ai o turatie iar la motorul de 70 va fi alta turatie.Last edited by mae; 10 October 2008, 14:00.1.5 dc
Comment
-
Pai tocmai ca in aceleasi trepte, la aceeasi viteza n-am vazut diferente de ture intre cele 2 motoare. Si asta combinat cu ce zice dacia pe site m-a dus la concluzia ca cele doua cutii sunt identice.
dar asta e alt subiect, hai sa vorbim din nou de 1.4mpiDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Masina de familie nu e acea masina cu care pleci in concedii,sau la plimbare,sau la rude,prieteni cu nevasta,copii,soacra(valeu),catel si purcel si cu care ajungi fara probleme?In acesta conditii,in care nu sunt obligatorii depasiri spectaculoase,terenuri extreme si racing,ci un motor mai degraba economic(ca familie inseamna cheltuieli)eu cred ca da,motorul de 1,4 e un motor pentru logan de familie.
Din acest motiv,eu si foarte multi oameni am ales logan,si unul cu motor de 1,4.
In rest,sunt discutii bune la o intalnire la vin fiert.Sunt gata pentru orice discutie,la o distanta de 100 km de casa mea.Cine da vinul?
Comment
-
Bai sa stiti ca mai sunt unele depasiri in care iti vine inima pana-n gat( cei care au 1,4 mpi cam ma inteleg ) .. Dar duce...Simt desti si 75 de cai....Depinde mult si de sofer!" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Cu maxim 3 persoane in masina,depasesc fara probleme.La 60 km/h stateam in spatele unui tir,eram cu a 3-a,si am dat a 2-a,si am mers vreo 4-5s,in spate cu a 2-a,am intrat am accelerat tare,am dat a 3-a imediat,si m-am dus,deja aveam 110 km/h.Nu stiu cum depasiti voi,la 5700 de ture,aprox am schimbat.Ii dai man daca stii ii dai si se duce.Cand am 4 pers,bagaje etc,nu prea merge,si nu ma ambalez.sigpic
Comment
-
Pai normal. Ai folositt aia 75 de cai de care dispune motorul. Daca incerci sa depasesti cu 3000rpm, ai 35-40 de cai...Ce dracu sa depasesti? Biciclete? Normal ca tre' sa-i dai, dar multi nu inteleg si 3 din 4 "soferi" schimba la 2500rpm la benzinar si la 1500rpm dizalarul. EconomieDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Mda, de pe la ~60/h poti sa depasesti bine si cand ai persoane in masina, dar incearca (defapt toti am incercat si stim, dar ca idee) pe la 90-95/h sa depasesti... Cand stai ''pitit'' dupa un tir si vrei sa o frigi. Pe orice treapta ai fi (III sau IV) tot simti puternic transmisia de rahat (nr 1) si submotorizarea (nr 2).
Comment
-
Un familist nu o "frige", te asigur. Cand mai ai in masina alte 2 persoane f importante pt tine ( copilul si sotia), te asigur ca inainte de a face o depasire te gandesti de n ori, si nicidecum nu o fortezi.
ps: cea mai buna masina de familie e audi avant RS6 ( si depasesti tot ce misca).
Comment
-
La munte pe trasfagarasan depaseam VW golf si passat ! (in curba bine inteles cu vizibilitate). SI duce iam dai 145 undeva pe transfagarasan dar atat ca daca nu puneam frana"fly bird fly " intelegeti ideea si aveam lume in masina acum depinde cum obisnuiesti masina si asta e un lucru importanta eu o tin mai mereu pe la 3500-4000 si normal ca e invatata ! De 2 ori mam riscat cu ea odata venea un tir din fata si nesimtitul cu cielo pe care-l depaseam nu se lasa dar cielo nui ajunge nici la roti la logan, si odata pe DN1 cand am facut triplare si unu cu un audi facea si el triplare noroc ca am avut timp(eu nu l-am vazut pe ala caci plecase din spatele unei dube nah). CAm atat noroc cu loganitul .
Comment
-
@madock12: refuz sa comentez...Intamplator am facut si eu transfagarasanul "blana" cu 1.6mpi si 1.6_16v...Nu zic decat ca devin pe zi ce trece tot mai impresionat de performantele motorului 1.4mpi, mai ales cand e folosit la 4000rpm (unde ai de-abia vreo 45 de cai din aia 75)...Sa-ti zic ce-am observat eu de cand sunt pe forum si citesc despre 1.4mpi: 1). Trage de rupe, face o gramada de masini mai tari, dar care au ghinion de soferi handicapati, ca numa aia de pe logan stiu sa dea blana; 2). Daca-l chipuiesti, ajunge lejer la 90 de cai si deja il umileste pe 1.6mpi; 3). Daca ii pui benzina de 98, scade demarajul 0-100km/h de la 13 la 11 secunde ; 4). Dupa 1.6_16v, are cea mai mare viteza maxima prinsa cu un logan (atentie, 1.4mpi cu motor stock!); 5). Unii au consum de dizal cu 1.4mpi si merg de rup...Cablul de acceleratie in depasiri, probabil; 6). Cu supape schimbate, il faci de 1.6 (nu ma refer aici la emy de la tg mures, care zice altceva si zice bine) si gata, tac-pac zi 90 de cavallo ; 7). Cu o toba finala borla si roti de 17", iar ai 90 de cai ; 8). Ii pui pinion de a 5-a de dizal si gata, zboara pe autostrazile patriei si consuma cu 1l% mai putin si culmea dracu, trage mai bine in depasiri, mai ales pe la 120km/h (la cuplu de 100Nm, cred ca zboara numa daca pica in vreo prapastie si de tras, eventual trage sa moara)...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment