1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uuu...Cum iti permiti domnule?
    Ai uitat ca 8V te-a detronat si ti-a deranjat coloana?
    Te rog sa nu mai postezi aici pentru ca esti offtopic...Mergi pe topicul de 16V si lasa-ne sa visam si noi...

    Comment


    • Uitati-va la rezultatul sondajului
      Concluzie: este bun
      Last edited by vdmihai; 16 November 2008, 17:29.
      sigpic
      !

      Comment


      • Eu credca nici o alta varianta nu e mai buna
        parerea mea
        sigpic Alexandria

        Comment


        • Originally posted by csebalyn View Post
          @madock12: refuz sa comentez...Intamplator am facut si eu transfagarasanul "blana" cu 1.6mpi si 1.6_16v...Nu zic decat ca devin pe zi ce trece tot mai impresionat de performantele motorului 1.4mpi, mai ales cand e folosit la 4000rpm (unde ai de-abia vreo 45 de cai din aia 75)...Sa-ti zic ce-am observat eu de cand sunt pe forum si citesc despre 1.4mpi: 1). Trage de rupe, face o gramada de masini mai tari, dar care au ghinion de soferi handicapati, ca numa aia de pe logan stiu sa dea blana; 2). Daca-l chipuiesti, ajunge lejer la 90 de cai si deja il umileste pe 1.6mpi; 3). Daca ii pui benzina de 98, scade demarajul 0-100km/h de la 13 la 11 secunde ; 4). Dupa 1.6_16v, are cea mai mare viteza maxima prinsa cu un logan (atentie, 1.4mpi cu motor stock!); 5). Unii au consum de dizal cu 1.4mpi si merg de rup...Cablul de acceleratie in depasiri, probabil; 6). Cu supape schimbate, il faci de 1.6 (nu ma refer aici la emy de la tg mures, care zice altceva si zice bine) si gata, tac-pac zi 90 de cavallo ; 7). Cu o toba finala borla si roti de 17", iar ai 90 de cai ; 8). Ii pui pinion de a 5-a de dizal si gata, zboara pe autostrazile patriei si consuma cu 1l% mai putin si culmea dracu, trage mai bine in depasiri, mai ales pe la 120km/h (la cuplu de 100Nm, cred ca zboara numa daca pica in vreo prapastie si de tras, eventual trage sa moara)...
          Mai uitate odata ce am scris mam referit ca se duce pentru motorul care il are 1.4 ! Bineinteles cu ac pornit si intr-o panta se simte diferenta de caluti de la 1.6! Este buna ca masina de familie(eventual daca e si chipuita). Nam zis niciodata cai mai bun ca 1.6mpi sau un 16v "for god sakes". Nu sari asa pe mine de parca ai vrea sa ma omori .

          Comment


          • Man, n-am zis ca 1.4 nu e un motor bun, departe de mine ideea. Dar cand incerci sa dovedesti (si nu zic explicit de tine, am zis ce-am vazut pe forum in 2 ani de zile) ca ii pui toba sport si faci cielo sau 1.6, ca ai viteza maxima de 1.6_16v doar schimband benzina, ca poti sa consumi mai putin decat un diesel, ca e asa de stabila masina ca-ti permiti 145 pe transfagarasan (aici, da, m-am luat de tine, recunosc, pt ca n-ai spus daca incarcat in urcare sau la coborare), e mult. N-am zis ca nu e o masina ok loganul 1.4mpi, dar nu incercati s-o aratati mai buna decat e ea de fapt, atata tot. Si n-am vrut sa te omor, stai linistit
            @tuitii: nu mai am nici 1.6mpi, nici 1.6_16v-ul, asa ca postez unde vreau, fara sa pot fi acuzat de subiectivism. Desi probabil ca sunt un pic, in favoarea 16v-ului ce l-am avut
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Daca peste 50% din posesori erau de 1.6 mpi (sau dizal, deci ca exemplu) fi sigur ca de 1.6 mpi auzeai toate minunile astea.
              Sunt cinci (sau?) variante de motorizare pe Logan, din care 50% sau mai mult, sunt 1.4 mpi...

              Si la dizal se vad consumuri aberante si alte cele, dar sunt mult mai putine aberatii ca la 1.4 mpi, dat fiind nr de unitati.

              Comment


              • Originally posted by csebalyn View Post
                Man, n-am zis ca 1.4 nu e un motor bun, departe de mine ideea. Dar cand incerci sa dovedesti (si nu zic explicit de tine, am zis ce-am vazut pe forum in 2 ani de zile) ca ii pui toba sport si faci cielo sau 1.6, ca ai viteza maxima de 1.6_16v doar schimband benzina, ca poti sa consumi mai putin decat un diesel, ca e asa de stabila masina ca-ti permiti 145 pe transfagarasan (aici, da, m-am luat de tine, recunosc, pt ca n-ai spus daca incarcat in urcare sau la coborare), e mult. N-am zis ca nu e o masina ok loganul 1.4mpi, dar nu incercati s-o aratati mai buna decat e ea de fapt, atata tot. Si n-am vrut sa te omor, stai linistit
                @tuitii: nu mai am nici 1.6mpi, nici 1.6_16v-ul, asa ca postez unde vreau, fara sa pot fi acuzat de subiectivism. Desi probabil ca sunt un pic, in favoarea 16v-ului ce l-am avut
                Normal ca coborare la urcare schimbam de ea demi venea rau .

                Comment


                • Nu vreau sa fiu rau, dar pe serpentine spre balea, daca erai si incarcat, si daca mai si dai de un ametit in fata care-ti strica meciul, n-o scoti din a 2-a... Altfel...2-3-2-3-2-3-2...Si tot asa
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Am avut pana acum o luna un 1.4 MPI....
                    Iar principala problema pe care am avut-o cu masina a fost tocmai motorizarea.

                    Situatie tipica de trafic: depasirea unui sir de 2,3 masini cand de pe contrasens mai vine din cand in cand cineva.... A 4-a, turatii cat incape dar tot trebuie putin noroc sa nu vina nimeni pe contrasens. Altfel iar astepti dupa melcii soselelor...

                    Combinatia motor+cutie nu mi s-a parut deloc reusita.

                    Comment


                    • Combinatia motor+cutie nu mi s-a parut deloc reusita.

                      Perfect adevarat.
                      Si asa motorul nu execeleaza in performante, mai e si ingreunat de o transmisie total improprie.
                      Si din nou da, ii dai turatii dar tot tre sa ai grija (mai bine nu te bagi naiba) ca ''poate Doamne fere'' nu poti pana la capat.
                      O cutie cu rapoarte mai scurte ar fi ajutat un pic motorasu asta (chiar daca presupunem ca virgula consumul ar fi crescut cu 0,2-0,3 litri%, beneficiul era mai bun).
                      Pe 1.6 merge cutia asta (fata de 1.4 diferente foarte mari la reprize ca exemplu 80-120 pe tr IV si la fel 80-120 pe tr V) dar pe 1.4...Sorry, e punctul slab.

                      Comment


                      • Parerea mea este ca trebuie schimbata cutia de viteze care este conceputa pentru un consum cat mai mic <logan/masina de familie/consum mic> ati vazut atatea masini cu motoare de 1.4 la care problemele legate de demaraj nu exista.bafta tuturor,sa aveti parte de masinile voastre indiferent de motorizare
                        Last edited by PH 85 MRS; 17 November 2008, 19:02.

                        Comment


                        • Din pacate oricat s-au strofocat injinerii aia, nu cred ca asta au urmarit (consum mic).
                          Un plan de viitor, cat mai viabil (costuri, etc) pt mai multe motorizari.
                          Era poate prea mult sa lase cutia de clio si pe Logan 1.4 mpi (cum era pe Supernova, care pe tr V te face de rahat Loganu 1.4, testata, la 160 m-a depasit, nu tare, dar se duse).
                          Atata timp cat e chinuit motorul de la 4000 rpm in sus in tr V, nu cred ca un raport mai scurt (macar pe tr V) ar fi dus la un consum mai mare.
                          Adica daca o duc pe tr IV la 155/h (unde am cam 5500 rpm) sa nu scada la ~4400 rpm pe tr V, un 4700-4800 ar fi ajutat-o sa duca un 165-170 cinstit (pt ca avea resurese/putere nu cuplu).
                          Si tinuta la 120-130 in tr V era ok, motorul avea o turatie buna in raport cu greutatea si cu aerodinamica.

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___30 View Post
                            Din pacate oricat s-au strofocat injinerii aia, nu cred ca asta au urmarit (consum mic).
                            Un plan de viitor, cat mai viabil (costuri, etc) pt mai multe motorizari.
                            Era poate prea mult sa lase cutia de clio si pe Logan 1.4 mpi (cum era pe Supernova, care pe tr V te face de rahat Loganu 1.4, testata, la 160 m-a depasit, nu tare, dar se duse).
                            Atata timp cat e chinuit motorul de la 4000 rpm in sus in tr V, nu cred ca un raport mai scurt (macar pe tr V) ar fi dus la un consum mai mare.
                            Adica daca o duc pe tr IV la 155/h (unde am cam 5500 rpm) sa nu scada la ~4400 rpm pe tr V, un 4700-4800 ar fi ajutat-o sa duca un 165-170 cinstit (pt ca avea resurese/putere nu cuplu).
                            Si tinuta la 120-130 in tr V era ok, motorul avea o turatie buna in raport cu greutatea si cu aerodinamica.
                            mai uitam un lucru ... 1.4MPI nu e gandita pentru top speed!!

                            300rpm nu te ajuta prea mult, de la 150KM/h in sus frecarea e mult prea mare cat sa te ajute cei 300rpm in plus.

                            sa fim seriosi: faci depasiri de la 155KM/h in sus ? Doar pe autostrada dar nu pe drumurile patriei ... Nu vad la ce iti mai trebuie sa accelereze de la 150KM/h ca o racheta ? ...

                            S.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Nu, departe, nu m-ai inteles.
                              Ma refeream la conditiile in care ajungi la viteza de 140-160 km/h, sa spunem ca pleci cu ~120 km/h, acolo unde ''pica'' totul, daca vrei sa pleci cat de cat, ori schimbi tr IV ori o lasi sa-si traga singura.
                              Iti spun asta din experianta care am avut-o cu o morisca de Skoda Fabia 1.2 (64 cp).
                              Cam aceleasi kg (poate chiar mai grea, habar n-am acum) dar de la ~110-120 pe tr V se ducea binisor la ~155/
                              Am condus masina aia vreo 30000 km si stiu ce spun.
                              Si la Loganu 1.4 se duce pana la 140-150 binosr, dar numai pe tr IV.

                              Vreau sa subliniez ca la Fabia (ca exemplu) dusa la 5500 rpm pe tr IV (foarte rar faceam asta pt ca NU era nevoie si urla ca dracu motorul) aveam 145-150/h, dar tr V era ceva mai scurta, pica pe la ~4600-4700 rpm si la 170/h avea 5000 in cap.

                              Comment


                              • si eu

                                Subscriu si eu pentru o treapta a 5 a mai scurta.

                                A 4 a mai este cum mai este dar intr-a 5 a e lesinat de tot polizorul.
                                Logan GPL 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google