1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am 1.4 si vreau sa-mi spun parerea...este un motor incompetent!consum mare putere mica!!!imi pare asa rau ca nu am mai avut 5-600 euro ca nu mi-as fi luat motorul asta pt nimic in lume!ca sa simti si tu ca are motor trebuie sa-i dai blana!si are un sunet de ti se face mila de el(parca plange)!am fost la moeciu si pe serpentine am crezut ca o iau pe jos!am motoru asta si nu as avea de ce sa mint!abia astept sa fac rost de bani sa-l resoftez!am inteles ca ar fi o mica diferenta!asta e,ne multumim cu ce avem!
    "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

    Comment


    • asa e. motorul nu e nustiu ce, sunt obisnuit cu 1.4 chiar mai slab de pe opel astra f al tatalui meu. la drum intins, daca nu ai mult de depasit, e bun. in depasiri insa nu sclipeste mai deloc. pe serpentine? pai daca o duci in ture sus, trage ea, se descurca. in oras insa, unde nu ai nevoie de o masina foarte puternica, unde ai de stat la semafoare, la cozi, mergi ca melcul, mergi in coloana, nu e nevoie de motor puternic.

      sa recunoastem odata, Loganul nu e masina de curse. hai sa n-o mai comparam cu cine stie ce masini am mai condus noi. da, si eu m-am dar cu un 525i de exemplu, trage excelent. dar e 525!!!. eu incerc sa privesc loganul pentru ce a fost el gandit. adica pentru oras. masina ieftina in primul rand, consum decent, performante DECENTE, spatiu habitaclu+ portbagaj f bun, calitate bunicica, fiabilitate multumitoare, destul de ieftin de intretinut dupa ce iese din garantie. cu ideile astea in minte, atunci cand a fost sa dau cu banul, am ales logan 1.4. atat mi-am permis, iar avantajele masinii au surclasat dezavantajele ei si chiar si avantajele altor marci la acelasi pret. dar asta-i doar cazul meu.

      apropo de sunetul motorului, inca ma amuza zgomotul ce-l scoate mai ales in treapta 1. ai impresia ca motorul este electric, asa subtire e sunetul produs . in rest sunt foarte multumit ca e silentios la relanti, deswtul de silentios cand nu o calci suparat si nici nu vibreaza prea tare.
      in legatura cu vibratiile: la relanti, oprit deci, sa zicem la semafor, zgomotul motorului si vibratiile sunt atat de reduse incat am impresia ca motorul e oprit. da, masina are doar 21.000km si inca e foarte inchegata, a fost foarte bine menajata pana acum. nu zic cum se va pastra si de acum incolo, vom vedea. deci, pentru mine, zgomotul si vibratiile reduse au pus inca un plus pe Logan la achizitie.

      si acum mai ontopic: mi-as fi dorit un diesel, dar n-am avut noroc si bani. dar tot imi place masinuta, ca doar e a mea si e chiar primul bun pe numele meu. so i love it, no matter what you say .

      Comment


      • Pentru un 1.4 motorul e mai mult decat bun.
        Totusi e 1.4 ce pretentii vrei de la el?
        Eu zic ca isi face bine treaba.,ma rog destul de bine.

        Comment


        • sincer motorul este prea mic pt asa masina mare,un 1.4 16v de pe clio cred ca era ceva formidabil!deja romanu nu se mai preteaza la "carute"!asta e poate in viitor isi vor da ei singuri seama ca trebuie sa adauge ceva nou ca de aia nu se mai vinde!oricum majoritatea care si-au luat 1.4(inclusiv eu) au fost stramtorati de buget!asta e,e buna asa cum e si gata!
          "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

          Comment


          • 75 de cai la masina de o tona este acceptabil. Ia vezi la Polo de o tona cu 55 de cai si Octavia cu 80 de cai la o tona +....si exemplele pot continua
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Taci ma, ca masina nemteasca e sfanta

              Comment


              • mai ales alea bemveu si volsvagen
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • parerea ta ca e sfanta eu merg zilnic cu un passat 1.616v si e varza si la 80000 o gramada de probleme destul de serioase

                  Comment


                  • Tocmai ca Cezar a spus-o ironic
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Hai sa nu exageram baieti.
                      O fi Logan-ul masina buna,fiabila si mai stiu eu cum,dar daca un Passata e varza sau oricare alt VW ..sa fim seriosi.
                      Am avut un Polo din 88 mergea si in 3 pistoane.

                      Comment


                      • Ideea e ca nu tot ce e scump e "OZN"...ma lasa rece ce emblema are fierul ala atata timp cat 30-50% platesc emblema
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • red_alin credema ca o masina la 3 ani nu tre sa ii moara cheile contactul calculator confort si coloana directie = reparatie 6000 ron

                          darksid3 cel mai ieftin passat e doar 19500 euro fata de un logan 9800 prestige
                          adevarat este ca daca dispui de bani si nu ai ce face cu ei poti lua orice dar am ales logan din lipsa de bani nu cred ca este cineva care nu ar vrea ceva mai bun

                          Comment


                          • Originally posted by odorog View Post
                            am 1.4 si vreau sa-mi spun parerea...este un motor incompetent!consum mare putere mica!!!imi pare asa rau ca nu am mai avut 5-600 euro ca nu mi-as fi luat motorul asta pt nimic in lume!ca sa simti si tu ca are motor trebuie sa-i dai blana!si are un sunet de ti se face mila de el(parca plange)!am fost la moeciu si pe serpentine am crezut ca o iau pe jos!am motoru asta si nu as avea de ce sa mint!abia astept sa fac rost de bani sa-l resoftez!am inteles ca ar fi o mica diferenta!asta e,ne multumim cu ce avem!
                            Sincer, la ce specificatii tehnice are motorul de 1.4 chiar isi face treaba binisor. M-a plimbat destul prin curbe / serpentine si nu m-a dezamagit inca. Asta pentru ca stiu cat poate si cat trebuie sa cer de la el.
                            Si da, am mers si cu masini mai puternice, acolo e altceva. Dar conteaza si persoana care tine volanul si apasa pe pedale.

                            Trebuie sa acceptam ca motorizarea de 1,4 este gandita mai mult pentru oras decat pentru curse. Consumul mediu la 35.000 km (da, am scris bine) la mine este cam 7,1 - 7,2. Tin o evidenta stricta a alimentarilor .
                            Sunt multumit cu masinuta si deocamdata nu am de gand sa o schimb. Poate peste 5-6 ani
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • Originally posted by Seba View Post
                              mai ales alea bemveu si volsvagen
                              Nu baga si bemeweu' in aceeasi oala, asta nu produce masini ''budget'' de
                              80 cp numai de dragu de a vinde (asta vizavi de mitul ''masina nemtasca indestructibila'' desigur ).

                              Comment


                              • Loganul este conceput ca masina de familie (cu venituri mici - mijlocii) si "buna la toate" (dar nu poate sa exceleze, ci doar le face pe toate) economica pentru oras(mai ales DCI) , spatioasa pentru toata familia si plecari in concediu si poate rula pe orice fel de drum. Nu putem sa o comparam cu alte marci germane ca nu sunt la acelasi pret sau cu masini dedicate (pt oras, pentru sport sau pentru off-road). Cat despre 1.4 Mpi, o masina noua la pretul asta !!!! e un compromis, dar merge. Eu am avut Supernova si tragea foarte bine, am fost multumit (in concedii la munte mai erau probleme, cand aveam si greutate) dar am inteles ca loganul cu 1.4 e mai lenes putin. Eu am diesel , multumit de putere si consum dar mult mai zgomotos decat benzinarele. Oricum se poate circula cu el si te duce unde ai nevoie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google