1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai schimb si la 2500, spre 3000. azi am mers cu ea tot 2600-2700rpm

    spuneam doar ca prin remapare curba de cuplu scade in ture. ceea ce chiar si la condus "subturat" cum spui tu, trebuie sa se simta. nu? de ce nu as face o remapare, inclusiv cu stilul meu de condus?

    by the way, am perioade cand conduc econom, azi am mers normal, alteori storc untul din ea [schimbat la 4500-5000rpm]. depinde cat de repede am nevoie sa ajung undeva, depinde de trafic, mai depinde si de starea mea de spirit.

    Comment


    • Dupa remapare pleaca mai bine de la turatii joase, cred ca e primul lucru care se simte.

      Comment


      • tavi, chiar asa mare sa fiediferenta aia intre 16v si 1.4 la 140km/h? 1l%? 1.4 consuma numai 7% la viteza aia? serios, chiar e economic daca e asa cum zici tu. mie ambele 1.6 mi-au luat 8% la 135-140. oricum 1.4 nu e facut sa-l alergi de sa-i sara ochii, nu in sensul ca nu rezista, dar n-a fost facut pt asa ceva. are cu totul alt scop in viata, ca sa zic asa nu stiu unde merge cel mai bine, n-am avut, nu pot sa-mi dau cu parerea obiectiv, pot sa zic de 1.6 ca merge bine la 100-110 si 16v merge bine la 120-130. acolo "le place" la motoarele alea, consumul e decent, viteza e destula si mai ai si o rezerva de putere pt la depasiri fara sa dai a 4-a. respectand proportiile, banuiesc ca un 1.4 se simte in largul lui tot pe la 100 si merge acceptabil pana pe la 130-140, dupa care incepe greul . nu zic ca nu e bun, dar pt ce a fost gandit, consum mic, mers lejer de la a la b.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Corect Seba.Cel mai bun consum il ai intre 2000 si 3000.nu o las sa scada sub 2000 ca mananca si mai mult.De sarit de 3000 sar destul de des.Mai bine merg cu ea turata decat subturata,cu toate ca nu e diesel.
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            tavi, chiar asa mare sa fiediferenta aia intre 16v si 1.4 la 140km/h? 1l%? 1.4 consuma numai 7% la viteza aia? serios, chiar e economic daca e asa cum zici tu. mie ambele 1.6 mi-au luat 8% la 135-140. oricum 1.4 nu e facut sa-l alergi de sa-i sara ochii, nu in sensul ca nu rezista, dar n-a fost facut pt asa ceva. are cu totul alt scop in viata, ca sa zic asa nu stiu unde merge cel mai bine, n-am avut, nu pot sa-mi dau cu parerea obiectiv, pot sa zic de 1.6 ca merge bine la 100-110 si 16v merge bine la 120-130. ...........
            Na, fara sa intram prea mult la detalii consum, am mai dezbatut noi treaba asta si in alta parte.
            7,6% a fost cu 4 persoane si bagaje, 7-7,3% a fost doua pers si bagaje(consum facut pe sute de km, nu 20 km unde ni s-a parut noua ca e mai convenabil).
            Regim de autostrada, asta nu tre sa mire pe nimeni, una e sa mergi in galop 100-140 si alta e sa tii constant o viteza (apropo - motoru de pe Focus 1.6 ia ~8% la 130).
            Cel mai bine o simt (1.4 mpi) in regim de autostrada pe la 3800-3900 rpm, acolo unde arata kilometraju ~140/h. Consumul e super decent si motorul nu urla, nu-i chinuit.
            Diferenta nu mi se pare mare (~1 litru) mi se pare logica, aaaaa...ca dupa 140 se schimba treburile e altceva, foarte probabil ca virgula pe la 150 consumurile sa fie egale si pe la 160 (aproape capat la 1.4) 1.4 sa ia ceva ceva mai mult ca un 1.6, are logica si asta.
            Dar pana in ~140 1.4 bate la consum fara probleme 1.6 mpi si 16V.

            PS: desigur ca la un drum de vreo 2000 km nu te mai uiti la un 15-20 Euro in plus, dar doar ca idee.
            Last edited by Octavian; 29 January 2009, 19:01.

            Comment


            • Am avut si una si alta! acuma nu e vorba ca am 16v, dar vorba nustiu cui: a fost o alegere si in functie de buget (rate, pe un salar), era ceva nou in conditiile in care m-am plimbat doar cu daciile vechi (si alea au fost bune la vremea lor) ale parintilor mei. Satul de gioarse, mi-am luat ceva dupa putinta: noua, buna pt mine si familia mea, dar cand am descoperit 16v, tind sa condamn 1.4?! Nu e corect dpmd vedere, dar asta e: e pt familie, e puturos (ca nu iti trebuie sa rupi masina in depasiri cand ai familia dupa tine in concediu), dar mie, strict personal, mi s-a parut bunicel. fiecare are o parere, nu uit ca am avut 1.4, dar cand ma uitam dupa 16v...
              Chiar daca am 16v, nu mi-am schimbat stilul de mers si chiar daca am nascut polemici pe acest forum nu mi-l schimb; problema tine de fiecare, nu m-am uitat pe cupluri, pe foi de hartie, m-am uitat si in buzunar si la masina. sSi daca in toti acesti ani mi-a mers bine din ambele pct de vedere, Cu TOT respectul pt voi, nu dau doi bani pe cupluri si alte alea. E vorba de mine, masina si familia mea si dupa atatia km nu am a ma plange si cu 1.4 si cu 16v!
              Respect Loganul, e o dacie NOUA si toata stima pt odorog: gandesc la fel! Mi-am permis Logan-am Logan. E bun!!!
              In rest numai de bine!!!

              Mare e gradina Ta Doamne;
              Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.

              Comment


              • sunt de acord cu tati Cipi....fiecare si.a ales motorizarea dupa buget...eu cand mi.am luat loganul aveam de ales decat intre 1.4 si 1.6 8v si atunci tata mi.a propus 1.4 si culoare metalizata sau 1.6 si culoare mata.am ales 1.4...mi s parut mult 400 e acum 4 ani ca sa imi iau de 1.6..!!pe total sunt multumit de 1.4...uneori se simte lipsa de mai multi caluti dar e un motor foarte fiabil...
                TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

                Comment


                • @tati-cipi: daca nu dai 2 bani pe cupluri si alte alea, de ce ti-ai luat 16v? ca are mai mult cuplu decat 1.4 cumva? deci ai dat ceva pe cuplu si alte alea pana la urma...chiar substantial mai mult decat ai dat pe 1.4-le de care zici ca-i puturos nu stiu daca ei realizat, dar taman cuplul in plus l-ai platit, si de care zici ca nu-ti pasa. daca nu-ti pasa, nu-ti luai 16v...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • De acord cu tine, dar dupa cum stii, preference nu are aer conditionat. Doi la mana, in 2005 nu aparuse pe piata prestige-ul si abia prin toamna a aparut varianta diesel (daca nu ma insel). Cum nu sunt un fan al celor diesel, cu toate av. si dezav. lor am avut de ales intre ce: ambiance (gol-golut), preference, laureate si ambition. Am recunoscut ieri atat mi-am permis, atat am avut; A aparut prestige, mi-am luat prestige. Am spus aseara, nu sunt un fan al SH, nici nu prea am avut cash incat sa imi permit ceva bun ca si sh, iar o masina de 10-15 ani NU imi iau.
                    Discutia a pornit de la consum, fiabilitate si alte alea. Toate sunt motoare testate pe banc, iar cei 100 sau 1000 de km facuti in regim de teste de cei de la Dacia pt mine nu au nici o relevanta. Nu condamn pe nimeni, nu judec pe nimeni dar e cioara mea si am mers bine si cu una si cu alta. Inginerii aia au gandit ceva cand au scos acele hartii, dar cupluri maxime, curbe de putere, toate sunt de prisos cand stai de 5 ori la semaf. Zvacul e bun afara, dar... Judecati, dar nu condamnati.
                    Offtopic: De marti serviciul m-a trimis la 65 km de oras. Plec dimin, vin seara. Suntem doua masini, un 1.4 si eu, fiecare cu inca 4 pers in masina si am sa va tin la curent si cu consumuri si cu "zvacul" de care va pomeneam mai devreme.
                    In rest numai de bine!!!

                    N-am putut sa dau edit si am mai postat odata;
                    Ar mai fi un aspect cu care ar trebui sa fiti de acord: un motor tinut numai peste 3500 de ture nu cred ca rezista mai mult decat unul mai menajat. Cred ca fiecare dintre noi a luat un Logan pt a fi pt familie, daca mi-as putea permite unul la 2 sau 3 ani nu mi-ar pasa de cel motor. Dar in cond in care am o singura masina vreau sa tin la ea sa ma duca 4-5 ani cel putin!!!
                    Last edited by Tati Cipi-; 30 January 2009, 19:39. Reason: Automerged Doublepost

                    Mare e gradina Ta Doamne;
                    Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.

                    Comment


                    • Si daca mergi in regim de 4000,5000 rpm o sa te tina 4-5 ani stai linistit.
                      Eu credeam ca tu vrei sa o tii pe viata.

                      Comment


                      • tati cipi...sa ne spui consumul...sunt curios:P..numai bine si tie si sa ai drum bun...
                        TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

                        Comment


                        • bai sa stiti ca e bun si loganelul de 1,4...am facut un astra de 1,7 care nu m-a lasat sa il depasesc.....adevarul e ca schimbam in 5500 de ture ) oricum e bun..
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • Il ai remapat?De ai facut Astra 1.7?Cum adica l-ai facut?Liniuta sau...?Intr-o depasire?Daca a fost in depasire,te-a lasat el.
                            sigpic

                            Comment


                            • Pe demaraj e foarte posibil sa faci Astra Clasic 1.7 dizal si 1.4 benzina.
                              Nu sunt sprintoase, dar se intind bine la drum.
                              Cu 1.4 (90 cp) am facut si eu cu demaraj lansat (trecere de cale ferata), pana la 140 il impingeam, dupa 140 l-am pierdut usor.

                              Comment


                              • era depasire, nu m-a lasat el , pentru ca am mers un pic pe contrasens si o tineam numai in cap...dupa depasire nu l-am mai vazut...am ajuns pe la 140 km/h...pe drum vai de capul lui dar tot l-am facut
                                @pacco : e cel mai stoc logan de pe Pamant )
                                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google