Corect (1.4 75-80 cp), exceptie facand transmisia
1.4 mpi cel mai...
Collapse
X
-
Are, n-ai ce zice. Daca poti sa te controlezi sa nu-i dai peste 100/h iese un consum chiar foarte bun pt un benzinar (mult sub 6%).
La ultimu drum de casa, am fost depasit de multi cu 120-130, ca sa ii reintalnesc apoi la o bariera sau vreun semafor la urmatoru oras.
Comment
-
Din cate am vazut eu pe forum si pe strazi 1.4 sunt cele mai dese. Eu sincer am ales 1.4 pentru ca fix atat imi permitea bugetul alocat pentru masina. As fi ipocrit daca as spune ca nu mi-ar fi placut 16v.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Corect.
Pt unii li se pare ipocrizie ca ''ce bre, n-ai mai avut un 500 Euro sa iei X sau Y'' , pai NU bre, pt unii ATAT s-a putut, fiecare cuantifica intr-un fel sau altul 500 sau 1000 Euro.
E usor sa spui ''din afara'' ca ''mai puneai 700-1000 Euro si-ti luai alta mai superioara'', mai greu cand esti in fata faptului si numai tu stii ca mai mult nu se poate.
PS: da' uite asa ii mai bagam un remap, una alta... un set de jante mai fain si o facem mai buna )
Comment
-
Da pai unii zic ce mai nu ai sa mai pui 500 de euro.Bun sa zicem ca pui,si dai 10200E,altul o sa zica ce mai nu mai aveai 1000E,sa-ti una straina?Iti iei una straina SH,si altul zice ce mai nu mai aveai 1000E sa iti iei una straina noua...si lista continua...sigpic
Comment
-
)
am ras de mam cocosat....asa este...mereu e unu mai destept care zice ca de ce nu ai luat ceva mai scump...
si la mine doar de 1.4 preferance sau de 1.6 chel aveam bani.si am ales 1.4 ptr servo geamuri electrice casetofon etc.
daca aveam 1.6 tragea mai bine da...dadeam la manivela la geam ( din lipsa de AC)
ptr ca nu am mai avut 1000 de euro sa iau deaia cu ac))))
PS: si nu mai pot cand aud pe cineva ca de ce nu ai luat nustiu ce second ca aia are detoate in banii astea.
Eu de cand ma stiu am avut numa masini noi(ma refer si la parinti) Nu stiu de ce dar ptr mine conteaza si mirosul de masina noua.
si ideea de GARANTIELast edited by seiko; 16 February 2009, 14:47.
Comment
-
@pacco-bine ai zis-o pe asta)!si vezi la final ca se ajunge sa iti zica:''de ce nu ti-a luat un bmw nou?''!aveti dreptate cu faza asta cu banii!multi vorbesc putini stiu!numai eu stiu cat m-am chinuit sa fac rost de 200 de euro ca sa o iau pe asta!nu mai aveam!omu nu mai lasa la ea si ma indragostisem de ea!si la faza cu logan1.4 masina de familie mi se pare aberanta(stiu ca iar o sa imi sariti in cap),dar cum puteti spune ca este masina de familie cand o familie are minim 3 membrii,mai pui 2 prieteni si pleci la munte,da?si e vara dai drumu la aer,ai bagaje...si te trezesti ca pe serpentine te apuca toti nervii!sincer nu cer masina de curse dar nici roaba!poate din contra,logic, masina de familie are un motor capabil!uitati-va la nemti,care sunt familisti convinsi!break cu motor capabil,nu mare!mai pui ca consumu nu e unu demn de 1.4!repet..am 1.4 e bun pt oras-iesiri dar SINGUR!nu cu 4 oameni in ea ca te apuca nervii!e o masina de incepator,de oameni care nu si-au permis la momentul acela un 1.6 sau diesel,sau exceptii care nu doresc decat o masina sa ii duca de la a la b!fara sa conteze timpul pentru ei,fara sa aiba habar de alte masini!asta e...e buna ca e a noastra,a romanilor!"CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk
Comment
-
Originally posted by odorog View Postfara sa conteze timpul pentru ei,fara sa aiba habar de alte masini!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
oki,acolo am gresit eu!scuzele mele.dar tu consideri ca 1.4 se comporta onorabil pt o masina de familie?in conditiile da-te de mine(ale unei familii?)motorul e bunicel,cum zici tu si altii...dar pt familie?sincer mai degraba o vad o masina pt o persoana-2...si rar iesiri cu "familia"!eu asa o vad"CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk
Comment
-
In conditiile in care Polo are motor de 1.2 55 de cai pe 1200 kg GOALA de ce n-ar merge Logan 1.4 de o tona plus 3 pers (tot in jur de 200-250 kg)?Si Logan e cam ce-a mai usoara masina de putere apropiata cu alte masini de "firma"...iti dai seama?Alea inseamna ca nu pornesc decat tractate. Nu puterea e problema Loganului ci transmisia.Cutia de viteze care nu scoate untul din motor. Pentru familie e foarte ok masina. Am urcat pe drum forestier 28 km 4 insi in masina si a mers parfum...plus ca nu e legal sa depasesti in serpentine. Am repetat de nenumarate ori: Cele mai grave accidente sunt cele cu masinile cu cei mai multi cai..asa ca nu lipsa de putere duce la problemeLast edited by darksid3; 16 February 2009, 18:31.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Na bine acum, luam cu noi si porcu si catelu ))
Pui pe el vreo 350 kg si mai vrei sa faci si depasiri din scurt si daca se poate sa se comporte ca si cum ai avea 50 kg de bagaj ))))
Normal ca nu mai poate mare lucru la kilele astea (nici un dci 65-70 cp nu-i vreo minune cu greutate mare, cine s-a carat stie, are avantaj mare la consum).
Eu cu 120 kg(bossu) + 70 (fratello) + 95 kg (prieten) + eu (63 kg) m-am descurcat onorabil la drum (plus wooferu )) ).
Dar desigur te adaptezi situatiei, sa stii scoate (cum spune si Darkside) cat mai mult si optim din motor si merge bre si asa.
PS: foarte important la drum sa distribuiti cat mai bine greutatea, una e sa ai 150 kg in portbagaj si alta e sa o ai distribuita (pe cat posibil) peste tot: fata, spate si portbagaj. Are alta tinuta, sta minunat pe curbe.Last edited by Octavian; 16 February 2009, 19:52.
Comment
Comment