1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai dat cu batul in balta. Sandero e mai greu decat Logan...de ce nu va documentati inainte sa postati???
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • mai acum am verificat din nou si sandero e mai usor ca Loganu ph2 nu cu cat am zis eu dar sandero (1080Kg) si logan (1110) din ce se spune la ei pe forum asa c-ai dai dat si tu cu ea de gard
      si daca ma superi nu-i asa ca e

      Comment


      • Sandero are intre 1093 si 1138kg iar Logan are intre 975 si 1115kg.
        Mai documenteaza-te ;)
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • In certificatul de inmatriculare la 1,4 MPI am 1020kg masa proprie iar pe site-ul Dacia la Sandero de 1,4 am vazut 1080 kg.

          Comment


          • Datele oficiale sunt cele scrise de mine mai sus...ce scrie pe talon e alta poveste dar oricum ar fi Sandero e ceva mai greu decat Logan...o sa fie mai usor cu minim 250 de kile cand o renunta la usi, haion, banchete si cu rezervorul gol )))
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Nici eu nu stiam ca Sandero e mai grea decat Logan-ul.
              Darkside de ce ai dat cifre aproximative?

              Comment


              • Prima cifra e cel mai usor Logan respectiv Sandero iar a doua cifra e cel mai greu Logan respectiv Sandero...adica in functie de echipari si motorizari
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Traim in romania numai noi puteam reusi sa obtinem un Hackback mai greu decat o berlina
                  si daca ma superi nu-i asa ca e

                  Comment


                  • chiar putin cam banal sandero mai grea decat loganul ))) si apropo pe mine ma deranjeaza ceva inteleg sa scada turati de relanti cand pornesc AC dar la mine scade la 500 de ture si cand pornesc dezaburizatorul de pe luneta si defrigerarea la oglinzi :| asa mult sa consume?

                    Comment


                    • eu sunt multumit de 1.4 al meu nu e el de viteza dar la ce sosele avem noi in romania e foarte bun iam facut si o remapare nu e cine stie ce dar e buna....la consum ia un pic cam mult in oras dar afara e ok oricum nu prea inteleg motoarele astea unele de 2.0l consuma 10-12 l/100km si 1.4 la fel cateodata....iar tie DAGUTU nu are cum sa iti scada la 500 de ture ia sa te uiti mai bine sunt 750

                      Comment


                      • penultima liniuta sta la relantiu :| acuma nu stiu cat inseamna, atata am apreciat eu nu trebuie sa fie si corect

                        Comment


                        • Relanti

                          Salut.Si mie i-mi sta relantiul la 550-600tr/min.
                          Masina e remapata.
                          Attached Files
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • Ca sa incheiem off-topicul: prima liniuta= 500 rpm.
                            Urmatoarea = 750 rpm.

                            Comment


                            • La o resoftare la 1.4i nu se modifica zona de relanti.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • da. masina de mosi si de dus copii la scoala sau gradinita. si ocazional un week-end la tara daca e aproape si nu bate vantul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google