1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu ar fi mai corect spus o masina pentru o familie medie din Romania, care castiga decent si nu se aventureaza in rate care sa le depaseasca posibilitatile, masina care are un consum decent, avand taxele, asigurarile si impozitele la limita minima in tara. Parca suna mai bine....

    Comment


    • uite un om care gandeste ca mine. felicitari

      Comment


      • Originally posted by vioreluc View Post
        da. masina de mosi si de dus copii la scoala sau gradinita. si ocazional un week-end la tara daca e aproape si nu bate vantul.
        la naiba...si ai doar 25 de ani, eu fac anul asta 25 sad but true

        masina conceputa pentru roman. cred ca spune multe...
        sigpic

        Comment


        • nu neaparat...vezi cum se vinde la nemti??? si ei chiar se uita la calitate sa stii

          Comment


          • deci nu e mai bine sa se inkida topicul ? ca off topicul devine tot mai mult .. poll-ul e gata, parerile sunt destule deci nu mai are rost
            parerea mea!
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • Originally posted by seiko View Post
              nu neaparat...vezi cum se vinde la nemti??? si ei chiar se uita la calitate sa stii
              eu cred ca in momentul asta ei se uita la buzunar.

              1,4 mpi, cel mai bun pentru roman. asta e completarea mea
              sigpic

              Comment


              • ei decat sa ia un sh german mai bine iau un logan nou...pacat ca la noi sunt prea putini...nemti

                Comment


                • Aseara am avut o revelatie. Tot spunem de Logan ca e puturos, ca sa bage motorizari mai puternice, etc. Si m-am gandit la cativa posesori de Logan pe care ii cunosc(cumnatu', un prieten s.a.m.d.) pe care nu-i intereseaza in cat prinde suta, care nu depasesc 4000 rpm (la benzinar) nici sa-i .... si care mai sus de 120 nu merg decat o data pe an(pe 29 februarie). Pe ei nu-i intereseaza decat sa aiba masina noua, cat mai ieftina de intretinut(atentie nu masina in sine sa fie cea mai ieftina), si eventual un consum cat mai mic de benzina. De altfel cumnatu cand i-mi zice de Logan nu-mi zice decat de ce consum a mai reusit el sa obtina spre deosebire de mine care ii spun ca am mai scapat de cate un radar la mustata. Pentru ei Loganul de 1,4 este perfect si cred ca publicul tinta pentru Logan acest tip de oameni sunt.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • Cam asa sta treaba,dar nu la toti.

                    Comment


                    • Eu ma tot intreb cum naiba au facut astia un hatchback mai greu decat o berlina.Luam in considerare aceeasi motorizare pentru ambele.E tabla in plus la berlina.Cum naiba le-a iesit mai grea aia.I-a pus plumb la fund sa atarne greu?
                      sigpic

                      Comment


                      • Ranforsari: bancheta rabatabila presupune asta.

                        Comment


                        • Da...exact din bancheta rabatabila iese surplusul, ca parca aia ar fi avut vreun aport la structura de rezistenta a masinii.
                          Nu va mai mirati de greutatea masinii, atata timp cat mie pe talon imi scrie (ABS+ 1.4 fara AC) 1097 kg...
                          Sunt ferm convins ca pana acum s-a facut un ghiveci cu referinta la greutatea reala a masinii, si parca acum sunt ceva mai atenti. In concluzie, datele legate de greutate, personal ma lasa rece.
                          Deci nu va ganditi ca sunt ceva elemente de ridigizare sau alte treburi de siguranta, sunt doar niste date mai exacte (cred eu).
                          Last edited by Octavian; 26 February 2009, 00:13.

                          Comment


                          • Logica mea spune astfel: elimini acea bara de ranforsare din portbagaj pt implementarea banchetei rabatabile...inseamna ca celelalte structuri trebuiesc intarite. Si cum nu le fac din compozit carbon sau kevlar, le vor face mai solide, implicit mai grele.
                            Kg din talon sunt frectie...si la mine tot 1097 kg, laureate.
                            Valorile reale sunt cele date de producator.

                            Comment


                            • Daca tu crezi ca pt acea bara eliminata se folosesc ~70 kg elemente ranforsare...(eventual verifica si pe alte firme de autoturisme consacrate care e situatia).
                              Scuza-ma dar imi vine sa te intreb daca ai carat vreo data o tabla de 2 mm grosime si 2m/1metru sa vezi cat e de grea...sau un sac de ciment, e cam aceeasi treaba.

                              PS: mai sunt cataloage vechi din 92-93 unde arata greutatea data de producator si greutatea reala (diferente de pana la 80-100 kg la clasa mica - date furnizate de constructor, gen Citroen Saxo vs Clio ).
                              Last edited by Octavian; 26 February 2009, 01:27.

                              Comment


                              • Nu am spus ca duc la tot surplusul, ci doar ar fi un factor de crestere a greutatii.
                                Tu care crezi ca ar fi explicatia?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google