Cool si mai obtii si din resoftare 20-30 de CP si uite asa incet incet depasesti pe 1,6 16 v .
1.4 mpi cel mai...
Collapse
X
-
@ barbudan...eu te cred ca ridici in slavi 1.4 dar...fi realist cum poti pune pe cineva ca la 80 pe ora inainte de depasire sa bage a 2-a....stii foarte bine ca a 2-a merge maxim 80 deci..la 80 dai eventual din 4-5 in 3. daca la 80 dai inapoi in a doua intri in limitare si...atat e arhi suficient tr 3.
Comment
-
Corect , asa-i , cum poti sa zici ca ii dai tr2 la 80, eventual ii dai la un 40-50 la ora si vrei sa depasesti in forta , atunci da, merge treapta 2 la fix , dar de la 80 in sus tr3 si blana pana la 125 unde intra limitarea la stoc sau pana efectuezi depasirea in siguranta ....
PS: Si dupaia tr 4 blanaaaasigpic
Comment
-
Originally posted by barbudan View PostVroiam sa zic ca cei cu DCI pierd la sprint iar 1.6 cam baga botul prea mult la benzina daca privesti din unghiul performante/consum.
Apropo am 56.000 (stiu ma paste schimbat curea distributie) si pot spune ca rezista la turatii mari frecvente. Doar sitele de la toba le-am pissdduit dar e nice zgomotul si unde mai pui ca e si pe moka
By the way cu toba sport dar nu facatura mai adaugi 10cai si te apropii de 1.6 pastrand consumul de 1.4 Daca adaugi si galerii spiralate care am auzit ca au inceput sa apara pt aceste motoare si un filtru sport dar regulamentar montat depasesti la cai 1.6 chiar si fara chip tunning. Si asta e un minim de efort
Cat despre castigarea celor 10cp din eliminarea filtrelor din toba iar exagerezi,mai mult de 2 cp nu scoti in plus.Nici aia care schimba toata evacuarea cap coada nu castiga 10cp
Comment
-
Daca presupunem o incarcatura de 150-200 kg la fiecare, nu prea o ia in fata dizalu (65 sau 70 cp desigur), pe dealuri sta mai bine (daca la benzinar ai pierdut ''startul'', s-a dus).
Am vazut cum se comporta si dci-ul la incarcatura de 200 kg, e lesinat si el, sprinteaza pana pe la 120 si cam gata.
Comment
-
Originally posted by barbudan View Post...By the way cu toba sport dar nu facatura mai adaugi 10cai si te apropii de 1.6 pastrand consumul de 1.4 Daca adaugi si galerii spiralate care am auzit ca au inceput sa apara pt aceste motoare si un filtru sport dar regulamentar montat depasesti la cai 1.6 chiar si fara chip tunning. Si asta e un minim de efort
te rog sa detaliezi. nu de alta, dar la un 1.4empetrei ai reusit (cel putin teoretic) sa scoti mai multi cai cu filtru si tobe decat au reusit (practic) borla si k&n pe un subaru de 300 de cai...
apropo, daca pui tobe, filtru sport, galerii, axe cu came, chiptuning, cumva sare de 130 de cai? mah si ce cretini astia de la renault, s-au chinuit sa faca un 1.6_16v cu distributie variabila sa ajunga la 133 de cai cand puteau sa schimbe tobele si filtrul la 1.4empetrei....
...ce va mai place la unii sa va dati cu presupusul sau sa vorbiti din auzite...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Daca vrei sa ai masina de familie si nu de liniute si raliuri de cartier, apai nu-ti pui tobe si evacuari sport si filtre ultramegasport (eventual un filtru, da' n-are rost, mai mult zgomot face).
Asa ca ramane doar o remapare, din care maaaaxim un şasă cai castigi
Comment
Comment