1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciuciu...eu uzual in oras castig la treaba asta (daca ai condus masina cu cutie automata era altceva).
    In oras la semafor conteaza enorm de mult cat de pregatit esti sa pleci primul.
    Poti sa ai si motor de 1.0 L , daca esti hotarat si celalat nu e atent, te-ai dus .

    PS: multi au vrut sa-mi arate cat de tari sunt si la plecare au pierdut aderenta

    Comment


    • sa fim seriosi , la ora 6:00 dimineata cand inca mai visezi frumos in fata semaforului , cand inca te mai gandesti ce vis frumos ai avut si parca ai dori sa fie realitate , cand .... il vazi pe cel din stanga ta ca zambeste ... iar la 200 m vezi parcata masina cu inscriptia POLITIA RUTIERA ... parca imi pare bine ca nu am facut intrecerea .

      Comment


      • La 6 AM poli(u)tia ia o pauza daca nu stiai, sunt exact ca hotii, care la ora aia dorm .
        Mai ales dupa ora 7, sunt rari la vedere (calatoresc mult, stiu ce spun).
        I-as caracteriza ca niste betivani notorii si dupa ce se trezesc mai ies si ei la pescuit. .
        Ok, daca esti fresh, faci multe masini , asta vroiam sa spun

        Comment


        • te asigur ca nu dormeau , erau la vanatoare ,( si in zona vanau bine de cel putin o saptamana iar ora este SUPRE pentru adunarea fondurilor ) asa cum am spus imi pare bine ca nu am facut acel mic concurs ( prefer zone unde poti concura fara acumulare de puncte ), acolo unde adrenalina creste la maxim insa fara .....a umbla nimeni la buzunar.

          Comment


          • Na ce sa zic sa-i ia BUHA (aia care urla noaptea cand moare cineva, Doamne iarta-ma!).
            Cand ma iau in tun (la radar) si vad echipaju nr 2 ii salut respectuos ...uite asta a ajuns politia romana, un organism de frica, batjocura, extreme care tocmai ei le-au stabilit prin pregatirea si modul de aplicare a legii...

            PS: uneori cand ii vad, turez motorul in gol numai asa de al drac...in semn de dispret, pt ca NU aplica legea unde TREBUIE, numai la nepoti, acolo se incoarda.

            Comment


            • Am citit o parte din mesajele acestui forum , insa nu am gasit un raspuns , iar la mecanic este bine sa mergi ca si la doctor -te documentezi dupa care ceri si parerea lui ,-am o mica problema ; turez,apas pe ambreaj pt a schimba viteza si ramane turata , bag piciorul sub pedala de acceleratie si o ridic dupa care apas frana si isi revine ,1 este de la cablu?, 2 este de la arc? , 3 este de la praf ce se depoziteaza ? Un nea mecanic a spus ca trebuie schimbat ambreajul , ca am raspuns ...nu mai conteaza .

              Comment


              • Te pacalesc domnii mecanici,e de la acceleratie,nu de putine ori mi s-a intampla sa o calc blana si surpriza,nu mai revenea acceleratia la loc,verifica si covoru in zona aia oricum nu are cum sa fie ambreiajul,ce draq,chiar pacaleala pe fata

                Comment


                • Si eu cand apasam acceleratia la fund,ramanea acolo nu isi revenea,dar bagam picioru sub ea.Agata undeva de ramane blocata,la mine in niciun caz nu e de la covor.
                  sigpic

                  Comment


                  • Daca ma bag iar sub masina in parcare , cred ca o sa am iar spectatori la ferestre , insa am sa incerc sa ma uit la cablu , am sa o iau prin tatonare din aproape in aproape , iar daca nu imi dau seama de unde e buba , am sa fac sedinta cu soferii pe care ii am ,

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian___30 View Post
                      Ciuciu...eu uzual in oras castig la treaba asta (daca ai condus masina cu cutie automata era altceva).
                      In oras la semafor conteaza enorm de mult cat de pregatit esti sa pleci primul.
                      Poti sa ai si motor de 1.0 L , daca esti hotarat si celalat nu e atent, te-ai dus .

                      PS: multi au vrut sa-mi arate cat de tari sunt si la plecare au pierdut aderenta
                      corect bravo.sa vezi ce fel ii las in umra pe aia in bucuresti cu tico ;) la plecari de la semafor cand sunt primu,da mai rar
                      Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                      Comment


                      • da merge...,din 4000-5000 turatii nu-l las

                        Comment


                        • Cu un remap bun,o carrera 100,ceva pe la admisie modificat,si schimbat lejer pe la 3500 de ture adica nu grav cred ca te tii dupa ceva masini,chiar mai scumpe decat loganul cu mult

                          Comment


                          • Nu te alegi decat cu benzina consumata aiurea... .Bafta.
                            sigpic

                            Comment


                            • Adica bani dati in plus.
                              Zilele trecute am bagat de 99 Petrom, am mancat-o, apoi am bagat 95Carrera, mi s-a parut ca merge ma bine cu asta de 95

                              Comment


                              • Degeaba bagi benzina cu cifra octanica mai mare daca compresia e aceiasi ;)
                                Dau 2000 de parai si cumpar tot...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google