1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • melcule stai calm, nu caut nod in papura ca altii dar ... daca zici tu am pus cu un focus de 1300 kg si 2 persoane deci vreo 1500 kg si motor de 1,6 100 cp si .... cine crezi tu ca ii in fatza ?
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • aha...clar! chiar doua bestii deodata, da' de-alea mai mici
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • focusul ala e sub logan 1.6 90 cai. cu sofer +2 persoane in el 1.4 stock sta sigur langa el, remapat sigur va fi inainte. eu vorbesc de 0-400 m. daca vorbim pe 1000m la orice masina caii in plus vor face diferenta si cutiile mult mai bine etajate.

        Comment


        • aerodinamica nu conteaza peste 400 m ?

          oricum eu m-am resemnat, daca m-a facut symbol cu motor de 1,4 si peste 340.000 km la bord e clar )
          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

          Comment


          • pai e nitel mai ususrel si are cutia "oleaca" mai scurta. dar la 140 haleste mai mult

            Comment


            • Ia hai mutati-va pe liniute, cam offtopic deja. Ca sa fiu si eu offtopic, eu bat Megane 2 sedan 1.4 16v de 96 cp cu o masina pe 400 m de pe loc, sofer cu sofer. Din mers o iau inainte. Deci conteaza si greutatea.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Originally posted by o8MeLC View Post
                focusul ala e sub logan 1.6 90 cai. cu sofer +2 persoane in el 1.4 stock sta sigur langa el, ..................
                Hai sa-i mai punem si vreo doi saci de ciment sa stim de o treaba ce zici...? ))
                Asa mi-am batut si eu joc de un Aveo 1.4 16V, baiatu chiar a uitat ca mai are doi handralai in masina.

                Iti spun ca 1.4 stock sau remapat n-are nici o sansa nici la Focus 1.6.
                Eu ma tin de el pana pe la 80-90 si gata, se duce bine in fata. Are si cutia foarte bine etajata (de la tr II in sus, toate sunt mai scurte ca la Logan).
                Cu Logan 1.6 87 cp e discutabil pana la un punct, adica ca pana la 100/h depinde mult de sofer, dupa care si pt 1.6 mpi 87 cp s-a terminat totul.
                Cea mai proasta tr la Logan o vad ca fiind tr IV, si la 1.6 parca ii pica ralantiu in baia de ulei, e gata.
                Last edited by Octavian; 13 December 2010, 19:00.

                Comment


                • Am si eu faimosul polizor de 1.400 de cmc

                  Iti faci treaba cu el, te duce din A in B, dar la reprize e slab tare.

                  In treapta a 3 - a mai misca ceva, dar in treptele 4 si 5 e lesinat.

                  Parerea mea este ca treptele 4 si 5 sunt mult prea lungi pentru cuplul acestui motor. O cutie mai scurta ar fi mult mai potrivita.

                  Sunt constient de ce 'zmeu' am sub capota asa ca imi calculez foarte bine spatiul pentru depasiri. Daca nu am o lungime de pista de aeroport libera inainte , stau la cutie ca asa e mai bine.

                  M-am apucat de cateva ori sa depasesc niste tiruri care mergeau constant cu 100 km/h si am zis ca nu se mai termina

                  Cine zice ca e laser polizorul (laser e poate doar 'polizorul' lui MCD ) inseamna ca nu a condus decat Dacia berlina. Motorul trage corect pentru 75 de cp si atat. Poate chiar un minus pentru treptele de viteza lungi cat China.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • Din cat am vazut eu pe soselele patriei, mai mult de jumate din soferi nu se intrebuinteaza de resursele motorului nici la jumate in depasiri, si aici spun de masini cu 100+ cp.
                    Mai bine mai slab dar sa tragi de el cum trebe, nu sa o lalai in depasiri.
                    Chiar n-am avut probleme cu utilaju pana acum (nici nu m-am bagat acolo ude chiar nu mergea, pt ca nu mergea nici cu 90 cp).

                    Singura masina care mi-a creat reale probleme in depasiri (mai ales de tiruri) oricat m-as fi intrebuintat de ea, e Mercedes W124(200d), n-am gasit masina mai puturoasa ca asta (poate Trabant, dar nu bag mana-n foc).

                    Comment


                    • eu m-am dat cu octavia 2 de 1.4 80 de cai...si l-am facut si la liniute si la reprize...

                      ps ;eu sunt remapat...

                      Comment


                      • tu esti remapat iar skoda are 200 de kg in plus
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • Originally posted by Loganu View Post
                          eu m-am dat cu octavia 2 de 1.4 80 de cai...si l-am facut si la liniute si la reprize...

                          ps ;eu sunt remapat...
                          Ar fi fost culmea sa nu-l faci, remapat sau nu.

                          Comment


                          • Nu am observat nici o diferenta de la 1,6 la 1,4, sunt identice la mers in deplasarea atat in oras, cat si in afara. Conteaza cum conduci, la cer turatii schimbi vitezele, cum este viteza ta de croaziera. In plus, consumul in oars inclina sre alegerea de 1,4.

                            Comment


                            • Stiu ca poate asta nu e locul potrivit dar uite Sandero GT Line din Brazilia http://www.incont.ro/noutati/sandero...are-video.html

                              Ce parere aveti de motor sau cum i-ar sta pe un Logan?

                              Comment


                              • 1.6 trage mai greu pentru ca are in spate greutatea celor 15 cai pe care-i cara sub capota! In schimb 1.4 este mai elastic, mai fantastic, ai taxe aproape zero, consuma infim, dupa remapare nu mai simti nici A/C-ul si nici cei 3 porci de pe bancheta din spate... normal, toate astea nu au cum sa cantareasca cat cei 15 cai in plus de la 1.6, fie ei si vai mama lor...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google