1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ala remapatu castiga de regula din cauza celor 500 rpm in plus la limitare. Din experienta personala (am probat 2 remapari si ambele au fost obiectiv mai slabe decat originalul), in viata de zi cu zi se simte numai consumul mai mare.
    In viata reala se simt niste frane mai bune, gumele bune, o suspensie mai acatari, mult mai mult.
    Modificarile la ''hardware'' insotite de remapare facuta bine se simt destul de bine. Oricum nu sunt fan de modificari, prefer schimbatul utilajului.
    La un motor aspirat nu prea vad ce poti strica atata vreme cat mecanica ramane stock. Oricum isi stie corecta singur multe, ECU asta.
    sigpic

    Comment


    • eu zic , ca depinde de remapare, de cine e facuta pentru ca nu toate-s la fel din cate stiu
      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

      Comment


      • eu cred ca 1,4 e bun
        daca nu vrei sa fii racing man e ok
        altfel iti trebuie bmw
        sigpic Alexandria

        Comment


        • Remaparea facuta de dimmsport la a mea chiar se simte, softul meu fiind printre primele (masina luata in 2005) si destul de puturoasa.
          Efectul principal al schimbarii mapei este ca masina este mult mai vioaie la turatii mai mici, iar consumul nu pot spune ca a crescut, din contra, dar nu foarte semnificativ, un 0.2-0.3 maxim, acum insa sunt tentat sa o pisc nitel mai mult.
          Ca benzina care o pune cel mai bine in valoare acum este 99+ de la Petrom, stiu, nu-i de pus acum de la ei insa ieri mi-am calcat pe juramant si dupa aproape 7000 km facuti de la remapare si folosinta numai de Euroluk 95 si Efix 95 acum se misca net superior.
          Diferenta fata de vechea mapa am simtit-o din plin cu benzinele de mai sus de 95.
          Astea stock mai noi decat a mea din 2006 incoace sunt net mai vioaie, am condus vreo 2, dar tot au ceva in urma fata de a mea remapata, desigur, sunt foarte subiectiv.

          Comment


          • @dr_mke: eu am remapare fara cresterea limitei de turatii, ca oricum nu ajuta la nimic. dupa 6000rpm pierzi putere. de schimbat schimbam la 6000-6200 si pe fiecare treapta luam avans cativa metrii fata de ala stock. initial si eu am crezut ca trage mai prost decat inainte de remapare, dar testul cu alta masina a fost mai relevant decat gtecul decalibrat al stimabilului icspe
            si la unupatrule cucoanei, diferenta exista. de cum a pus prima data mana pe masina m-a intrebat ce i-am facut, ca trage o idee mai tare, am bagat benzina sau am umblat la motor? nu stia ca am resoftat-o...daca pana si-o "atehnica" de contabila s-a prins ca masina trage mai tare, io zic ca nu-i chiar degeaba resoftarea.
            Last edited by Seba; 6 February 2011, 20:08.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • nu-i degeaba, e pe bani... o fi ceva pe acolo, dar unor prea li se pare ca zboara...

              Comment


              • am si eu remapare la mpi-ul 1.4 de ceva timp... dar la alti ,,meseriasi,,
                o remapare BUNA cum trebuie sa fie? sa traga mai de jos 2000-2500 sau sa inceapa de pe la 4000-4500, sau sa aiba un interval anume gen 3000-5000 in care sa creasca foarte repede turatia?

                Comment


                • Fratilor loganisti, 1,4mpi e de ajuns pentru toti din pct de vedere al consumului, al vitezei legale, al drumurilor din Romania, e tot ce trebuie.
                  Daca visati viteza, sunt mii de alte masini pentru asa ceva, dar in Romania, ce credeti ?

                  Comment


                  • Mie unul mi s-a parut ca ar consuma cam mult pt ce oferea.
                    Dar una peste alta, pt pretul cerut, era o motorizare bunicica.

                    Comment


                    • Originally posted by dr_mke View Post
                      Ala remapatu castiga de regula din cauza celor 500 rpm in plus la limitare. Din experienta personala ...............
                      Fals.
                      Daca faci test de reprize intre un remapat si un stock, ala remapatu iese in fata pe orice treapta.
                      N-are nici o treaba cu alea 500 rpm in plus la limitare sau cate vrei tu sa fie (poa sa fie numai 300, sau 800).
                      Si ti-o spun tot din experienta pesonala, cu mai multe 1.4 stock.
                      Last edited by Octavian; 7 February 2011, 00:22.

                      Comment


                      • @vasile: comparativ chiar si cu 16v stock, 1.4 chipuit e mai lenes. semnificativ mai lenes, dar comparat cu alt 1.4 stock, se misca sensibil mai bine. nu cat sa uiti ca ai clima pornita, cum zic unii p-aci, nici vorba. a/c pune in nas si 1.6_16v si dci85, deci e praf in ochii fraierilor ca dupa resoftare trage cu a/c cum tragea inainte fara a/c...iar puterea aia in plus, normal ca-si cere drepturile, cand apelezi la ea. daca nu esti dispus la 0.3-0.5% in plus, nu faci resoftare. la fel, nu-ti iei 1.6 daca nu esti dispus sa platesti litrul ala in plus la suta de km. putere fara combustibil, nu se poate, nici in cele mai ude reclame sau vise ale "reisarilor". dar si sa spui ca egal cu zero, e aproape la fel de deplasat. fara suparare, asa poti sa spui si ca in mers decent, un clio rs de 200 de cai merge ca un 1.4mpi. corect, dar cand nu mai mergi decent, si te bagi in depasire sa treci de camion, nu te pisi pe consumul ala mai mare la clio? ba da, iti zic eu. si inca cum te pisi pe el, de nu-ti vine sa crezi asa-i si cu resoftarea, daca ducem cazul aproape de extrem.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • De-a lungu timpului cei care au comentat ca nu merita remaparea/ca e zero/vax albina etc, am observat ca sunt cei care nu au facut remapare in marea parte.

                          Eu le propun sa nu mai intrebe (sunt subiecte destule unde sunt postate impresiile remapatilor) ca oricum cam totul se interpreteaza asa cum vrea muschiu fiecaruia.

                          Nu sunteti convinsi, nu faceti. Vreti s-o faceti, faceti-o si gata.
                          Pentru ~150-200 lei vedeti daca a meritat sau nu (mai rar cei care spun ca n-a meritat).

                          Ca exemplu eu degeaba spun ca 1.4 remapat bate la reprize/demaraj un 1.4 mpi stock, multi se asteapta probabil sa vada o distanta/o diferenta enorma si apoi spun ''pai e putin''.
                          Intr-adevar e putin, dar acel putin fiecare il masoara dupa propriile simtaminte.
                          Pt mine e un piiic mai mult decat putin, pt ca pun accent si pe un metru daca e castig, pt altii e zero.
                          Intelegeti voi cum sta treaba...? )

                          Comment


                          • unii fac liniute, altii merg normal. acestea sunt cele doua categorii care fac diferenta.
                            sigpic

                            Comment


                            • Lasa ca e buna si pt aia care nu fac liniute.
                              Eu primul lucru care l-am observat dupa remapare (adica asa util, real, la mers normal) a fost ca depaseam tirurile oleaca mai repede.
                              Daca si prietena din dreapta a intrebat ''i-ai facut ceva ca parca merge mai bine'' atunci nu e chiar nesimtita remaparea.
                              La consum n-am sesizat ceva pt ca nici n-am cb, nici n-am facut teste si nici n-am un stil de mers constant (e dupa starea sistemului nervos ) ).
                              Deci pt mine tot aia e la consum.

                              Comment


                              • Mersi @seba pentru explicatia impartiala, dar am o intrebare, cum porneste la -10gC si cum face pana se incalzeste un 1.4 MPI remapat cu benzina de 95?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google