Ala remapatu castiga de regula din cauza celor 500 rpm in plus la limitare. Din experienta personala (am probat 2 remapari si ambele au fost obiectiv mai slabe decat originalul), in viata de zi cu zi se simte numai consumul mai mare.
In viata reala se simt niste frane mai bune, gumele bune, o suspensie mai acatari, mult mai mult.
Modificarile la ''hardware'' insotite de remapare facuta bine se simt destul de bine. Oricum nu sunt fan de modificari, prefer schimbatul utilajului.
La un motor aspirat nu prea vad ce poti strica atata vreme cat mecanica ramane stock. Oricum isi stie corecta singur multe, ECU asta.
In viata reala se simt niste frane mai bune, gumele bune, o suspensie mai acatari, mult mai mult.
Modificarile la ''hardware'' insotite de remapare facuta bine se simt destul de bine. Oricum nu sunt fan de modificari, prefer schimbatul utilajului.
La un motor aspirat nu prea vad ce poti strica atata vreme cat mecanica ramane stock. Oricum isi stie corecta singur multe, ECU asta.
Comment