1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e treaba sa sti cand s`o calci....

    Comment


    • Originally posted by Tudor View Post
      daca stii sa mergi cu el ? trebuie sa il descanti ? calci pedala , blana, si aia e. ( exceptie plecarile de pe loc )
      Da, trebuie sa-l descanti cu 6000 rpm daca vrei sa simti ca trage. Altfel faci ca majoritatea soferilor de Logan care se plang ca nu le trag masinile dar ei nu depasesc 3000-4000 rpm pt ca se strica motorul... deh sechele de la vechile Dacii .

      Comment


      • Originally posted by dorutz View Post
        e bun 1.4 dar mai trebuie sa ii dai " bice" prin depasiri si in panta.......da oricum faci dCi-ul de 65 / 70
        100% de acord!

        Comment


        • Le faci, dar cu niste costuri foarte mari )) adica dai tot din motor, altfel te face la drum.
          Caz concret vara (ca le ''place'' al naibii la aspirate), ceva altitudine pe serpentine iti da fum si dci-ul de 65 cp.

          Comment


          • Originally posted by Octavian___32 View Post
            Majoritatea soferilor care vin de pe dizal nu sunt impresionati de un benzinar cu cp mai multi.
            Asta pt ca dati cu acceleratia de podea la 2000 rpm si ramaneti dezamagiti ca n-are cuplu de dizal turbo.
            Ca demaraj 1.4 il poti situa langa Cielo 80 cp.
            Cu dieselul merg la peste 2500 la mers constant, distante mari, nu depasesc niciodata sub 3.000 daca vine ceva din fata. In rest nu am motive sa merg cu un diesel cu 4.000, ca e masina pentru consum nu de alergat cu ea.
            Cu dacia 1310 schimbam pe la 4500.
            Cu cielo schimbam la 3500 si se misca bine, cu loganul 1.6 am prins un drum in care apasam pedala spre 4500, era putina rampa si aveam impresia ca stau pe loc. De asta zic ca nu m-a impresionat, alea 11s+\- pana la suta le-am simtit ca 13-14s. Cred ca schimbatul la peste 4.000 in toate treptele(ba chiar la 1a si a2a ma duceam spre 5000) e suficient pt 2 persoane in masina goala, masina care nu era a mea. Nu zic ca e rea masina, dar nu e ceea ce arata pe hartie. Si nu sustin ideea ca dieselul(toate) e mai bun la demaraj , ca nu e.

            Comment


            • Originally posted by CataFOF View Post
              e treaba sa sti cand s`o calci....
              e treaba ca trebuie sa ii dai ca nesimtitul tot timpul ( la linii ) ))))))
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • Originally posted by lord_wader View Post
                ..............De asta zic ca nu m-a impresionat, alea 11s+\- pana la suta le-am simtit ca 13-14s. Cred ca schimbatul la peste 4.000 in toate treptele(ba chiar la 1a si a2a ma duceam spre 5000) e suficient pt 2 persoane in masina goala, masina care nu era a mea. Nu zic ca e rea masina, dar nu e ceea ce arata pe hartie. Si nu sustin ideea ca dieselul(toate) e mai bun la demaraj , ca nu e.
                Una e ce simti (asta va induce in eroare la dizal, cuplul ala scurt) si alta e realitatea.
                Daca faci o proba ai sa vezi ca la 1.6 nu sunt 13-14 sec ce ai simtit tu, ci sunt sub 12 sec si iti afuma dizalu rau de tot.
                Am avut cateva cazuri cu dci 65 resp 70 cp de genu ''pfff, te sparg la demaraj'' si la proba au ramas dezamagiti total de tractoras.

                Comment


                • Stiu ca pe hartie e clar mai bun 1.4 decat orice diesel, nu mai zic de 1.6. Nu voiam neaparat sa compar cu dieselul ci cu alte masini de 1.4, 1.5 sau 1.6 care se simt putin altfel, si am adus in discutie cielo, pe care eu il vad la demaraj cam ca un 1.6 8v chiar daca teoretic e mai slab si are doar 80Cp, iar dacia 87.

                  Comment


                  • covata aia de cielo are 1100kg, cat dulapul logan? de aia nu se vad aia 7 cai ca 20
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • lord_wader: Cielo nu e mai sprinten decat 1.6. Ca il simti tu, sau ti se pare tie asta e alta poveste. Cielo trage cam ca un 1.4 mpi, dar din ce am vazut Cielo vs 1.4 mpi si-a luat-o Cielo de fiecare data de la Loganu de 1.4. Sa nu mai vorbim ca majoritatea au GPL pe ele + motoarele care saracele nu prea mai sunt "ca noi" dupa atati ani.
                      Motor: 1.5 DOHC MPI
                      - Capacitate cilindrica (cmc): 1498
                      - Cutie de viteze: 5M
                      - Putere maxima(CP@RPM): 80@5600
                      - Cuplu maxim (NM@RPM): 122,8@3200
                      - Viteza max (km/h): 175
                      - Acceleratie 0-100km/h (s): 12.8

                      Comment


                      • Ar trebui sa imi cer scuze ca am divagat si am ajuns la cielo si 1.6 cand titlul e "1.4".
                        Da, 1.4 e perfect pentru o masina de familie, sau a fost ca acum e 1.2.
                        Eu pe aia care duc la limita motoarele mici nu prea ii inteleg, dar asta e parerea mea. Eu daca as vrea sa merg sportiv as achizitiona neaparat 16v, nu 1.2.

                        Comment


                        • @Nepotu123: Cielo de 80 CP este SOHC. Cel DOHC are in jur de 90 CP (nu mai retin exact).
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Aia 80 CP sunt de fapt vreo... 75! OHC Injection.
                            If it ain't broke, don't fix it!

                            Comment


                            • ce-are injectia cu axele cu came? intreb si eu...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • 1,4 pentru romania e ok(la ce strazi avem....), pt. germania.. nu, deaceea a sii fost scos din fabricatie. comparativ cu celelalte modele e mult mai fiabil, nu prea se strica decat daca-ti bati joc de el. cine vrea ,,raliu,, are optiuni destule. succese

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google