1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.4MPI este intradevar un motor robust , fiabil, cu un consum decent, nu foarte puternic, dar suficient pentru a fi condus normal....

    Comment


    • Salut,eu am un 1.4 din 2007 aud si eu de la altii ca dci-ul ar fi mai bun,intradevar cred ca la panta trage mai bine,e si normal ca e diesel si are si turbo,referitor la 1.4 cand sunt in depasiri eu de regula le fac in treapta a 3-a si jar mananca,doar cand am spatiu necesar merg cu a 5-a sau a 4-a,eu zic ca e ok,de cinci ani de cand sunt primul proprietar nu am bagat nici un ban in ea decat ulei ,filtre,si placutele le-am schimbat.

      Comment


      • stati "stiti"

        Fratili vostru a dat azi drumul la AC cu sotia si copilul ca le era cald , dupa atata iarna de .... a venit si caldura. Pai si..... o sa ma intrebati.
        Si credeam ca am ramas fara servodirectie, mergea execrabil spre capatul cursei volanului si tragi de el ca de un caine mort. Asta in oras. Am turat eu pe la vro 3500 când schimbam vitezele dar cainele tot mort era. . Nu credeam ca e asa puturoasa. Vin de la o Supernova care era clar mai sprintena.
        Degeaba zic unii ca e pt oamenii linistiti ca o fi, ca o patii, e foarte puturoasa si pace. Nu imi place dar trebuie sa ii dau dreptate lui cumnatul meu care si-a luat o Mazda 3 din 2004 cu motor 2000 16v benzina de 150cp. Consuma 13si ceva in BUCURESTI, nu orice oras. Si 8-9 afara. Dar merita si ultima picatura de benzina consumata. Asa ca eu ca si voi imi alin frustrarile pe net cu 1.4 MPI.
        Last edited by gcgeorgescu; 26 April 2015, 17:37.

        Comment


        • Hai sa fim seriosi si eu am tot 1.4 de 7 ani si niciodata nu am patit asa ceva , trage un pic mai greu intradevar dar nu cum exagerezi tu. Poate ai o problema la motor ceva , cureaua de accesorii, nu stiu ...

          PS: tu ai mai pornit AC-ul ala si iarna, ar fii trebuit , macar odata pe luna.
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by gcgeorgescu View Post
            Degeaba zic unii ca e pt oamenii linistiti ca o fi, ca o patii, e foarte puturoasa si pace. Nu imi place dar trebuie sa ii dau dreptate lui cumnatul meu care si-a luat o Mazda 3 din 2004 cu motor 2000 16v benzina de 150cp. Consuma 13si ceva in BUCURESTI, nu orice oras. Si 8-9 afara. Dar merita si ultima picatura de benzina consumata. Asa ca eu ca si voi imi alin frustrarile pe net cu 1.4 MPI.
            Lasa supararea. Daca nu ai remap scoate 150 RON si iti mai trece nitel supararea pana cumperi o masina de 150CP. Desi si la alea se simte AC-ul cand da caldura daca sunt benzina. Cel mai bine treci pe diesel ca acolo se simte mai putin AC-ul. Unul de 70-75CP te-ar satisface.

            Comment


            • Am uitat sa mentionez, am remapare de 6 ani . Se simte si cu remapare AC-ul dar daca vreau power o turez mai tare ca oricum peste 4500 rpm parca se decupleaza AC-ul singur ,
              sigpic

              Comment


              • Salut.stie careva cam cat ar costa o instalatie de AC ptr logan 1.4 mpi

                Comment


                • Originally posted by gcgeorgescu View Post
                  Fratili vostru a dat azi drumul la AC cu sotia si copilul ca le era cald , dupa atata iarna de .... a venit si caldura. Pai si..... o sa ma intrebati.
                  Si credeam ca am ramas fara servodirectie, mergea execrabil spre capatul cursei volanului si tragi de el ca de un caine mort. Asta in oras. Am turat eu pe la vro 3500 când schimbam vitezele dar cainele tot mort era. . Nu credeam ca e asa puturoasa. Vin de la o Supernova care era clar mai sprintena.
                  .....................
                  Normal ca era mai sprintena, e cu aprx 150-200 kg mai usoara (950 vs 1100-1150 kg).
                  Utilaju meu (fara ac) are 1130 kg, am pus-o pe cantar.

                  Diferenta asta de greutate se simte si la 110-120 cp, dar mai la 75 cp...

                  Comment


                  • Originally posted by Octavian View Post
                    Normal ca era mai sprintena, e cu aprx 150-200 kg mai usoara (950 vs 1100-1150 kg).
                    Să fim serioși, un compresor, tubulatura, vaporizatorul și câteva kilograme în plus diferența radiatorului (cu condensor) nu dau nici 30-max. 40 de kilograme. De unde 150-200 kg?

                    Și mai e o chestie, apropo de pierderea de putere: merg pe două Loganuri cu AC, cea de serviciu, la care chiar se simte pierderea de putere și a mea personală, pe care nu prea se simte. E drept, cea de serviciu face ceva mai rece, dar parcă n-aș "da vina pe asta". E doar o constatare.
                    Pierderea serioasă de putere, însă, cum o raportează colegul, mai degrabă e cauzată de mersul prost general al mașinii, cu care s-a obișnuit. N-ar strica o revizie. Spun asta deoarece am fost surprins la schimbarea filtrelor de GPL, deși anterior credeam că mașina merge super OK. În realitate dupoă schimb mașina și-a recăpătat "suflul".

                    Originally posted by undertacker30 View Post
                    Salut.stie careva cam cat ar costa o instalatie de AC ptr logan 1.4 mpi
                    Cca. 1000 euro, cu montaj.
                    Last edited by ursamajor; 27 April 2015, 17:08.
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • Originally posted by ursamajor View Post
                      Să fim serioși, un compresor, tubulatura, vaporizatorul și câteva kilograme în plus diferența radiatorului (cu condensor) nu dau nici 30-max. 40 de kilograme. De unde 150-200 kg?
                      E vorba de caroseria in sine a Supernovei !
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Lol, da, mea culpa. Am crezut că se vorbește de Logan 1.4, din titlul topicului.
                        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                        Comment


                        • Originally posted by ursamajor View Post
                          Să fim serioși, un compresor, tubulatura, vaporizatorul și câteva kilograme în plus diferența radiatorului (cu condensor) nu dau nici 30-max. 40 de kilograme. De unde 150-200 kg?
                          .........................
                          Aici vorbim de SuperNova vs Logan, sper ca ai vazut contextul (colegu spunea ca SuperNova era clar mai sprintena)
                          Si atata e diferenta, 150-200 kg, o SuperNova dupa acte are 950 kg.
                          A mea fara ac 1.4 am cantarit-o si are 1130 kg.
                          Aproape 200 kg diferenta...se simte enorm la 75 cp aspirati...

                          Comment


                          • Da rotile de 13" vs. 15", ambreiaj de 200, cutie de Laguna pe SN le uitati ?

                            Comment


                            • Hai lasati comparatiile intre clocitoare si masini.
                              Merge voma aia de masina mai repede, doar ca nu-i masina. Ci dispozitiv pe 4 roti. Tehnologia anilor 80 pusa intr-o masina din anii 2000.

                              Comment


                              • Eu doar am completat argumentele tehnice pentru demaraj ...

                                Ieri am auzit un coleg "cunoscator" ca pentru fiabilitate si-ar lua o Solenza.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google