1.4MPI este intradevar un motor robust , fiabil, cu un consum decent, nu foarte puternic, dar suficient pentru a fi condus normal....
1.4 mpi cel mai...
Collapse
X
-
Salut,eu am un 1.4 din 2007 aud si eu de la altii ca dci-ul ar fi mai bun,intradevar cred ca la panta trage mai bine,e si normal ca e diesel si are si turbo,referitor la 1.4 cand sunt in depasiri eu de regula le fac in treapta a 3-a si jar mananca,doar cand am spatiu necesar merg cu a 5-a sau a 4-a,eu zic ca e ok,de cinci ani de cand sunt primul proprietar nu am bagat nici un ban in ea decat ulei ,filtre,si placutele le-am schimbat.
Comment
-
stati "stiti"
Fratili vostru a dat azi drumul la AC cu sotia si copilul ca le era cald , dupa atata iarna de .... a venit si caldura. Pai si..... o sa ma intrebati.
Si credeam ca am ramas fara servodirectie, mergea execrabil spre capatul cursei volanului si tragi de el ca de un caine mort. Asta in oras. Am turat eu pe la vro 3500 când schimbam vitezele dar cainele tot mort era. . Nu credeam ca e asa puturoasa. Vin de la o Supernova care era clar mai sprintena.
Degeaba zic unii ca e pt oamenii linistiti ca o fi, ca o patii, e foarte puturoasa si pace. Nu imi place dar trebuie sa ii dau dreptate lui cumnatul meu care si-a luat o Mazda 3 din 2004 cu motor 2000 16v benzina de 150cp. Consuma 13si ceva in BUCURESTI, nu orice oras. Si 8-9 afara. Dar merita si ultima picatura de benzina consumata. Asa ca eu ca si voi imi alin frustrarile pe net cu 1.4 MPI.Last edited by gcgeorgescu; 26 April 2015, 17:37.
Comment
-
Hai sa fim seriosi si eu am tot 1.4 de 7 ani si niciodata nu am patit asa ceva , trage un pic mai greu intradevar dar nu cum exagerezi tu. Poate ai o problema la motor ceva , cureaua de accesorii, nu stiu ...
PS: tu ai mai pornit AC-ul ala si iarna, ar fii trebuit , macar odata pe luna.sigpic
Comment
-
Originally posted by gcgeorgescu View PostDegeaba zic unii ca e pt oamenii linistiti ca o fi, ca o patii, e foarte puturoasa si pace. Nu imi place dar trebuie sa ii dau dreptate lui cumnatul meu care si-a luat o Mazda 3 din 2004 cu motor 2000 16v benzina de 150cp. Consuma 13si ceva in BUCURESTI, nu orice oras. Si 8-9 afara. Dar merita si ultima picatura de benzina consumata. Asa ca eu ca si voi imi alin frustrarile pe net cu 1.4 MPI.
Comment
-
Originally posted by gcgeorgescu View PostFratili vostru a dat azi drumul la AC cu sotia si copilul ca le era cald , dupa atata iarna de .... a venit si caldura. Pai si..... o sa ma intrebati.
Si credeam ca am ramas fara servodirectie, mergea execrabil spre capatul cursei volanului si tragi de el ca de un caine mort. Asta in oras. Am turat eu pe la vro 3500 când schimbam vitezele dar cainele tot mort era. . Nu credeam ca e asa puturoasa. Vin de la o Supernova care era clar mai sprintena.
.....................
Utilaju meu (fara ac) are 1130 kg, am pus-o pe cantar.
Diferenta asta de greutate se simte si la 110-120 cp, dar mai la 75 cp...
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostNormal ca era mai sprintena, e cu aprx 150-200 kg mai usoara (950 vs 1100-1150 kg).
Și mai e o chestie, apropo de pierderea de putere: merg pe două Loganuri cu AC, cea de serviciu, la care chiar se simte pierderea de putere și a mea personală, pe care nu prea se simte. E drept, cea de serviciu face ceva mai rece, dar parcă n-aș "da vina pe asta". E doar o constatare.
Pierderea serioasă de putere, însă, cum o raportează colegul, mai degrabă e cauzată de mersul prost general al mașinii, cu care s-a obișnuit. N-ar strica o revizie. Spun asta deoarece am fost surprins la schimbarea filtrelor de GPL, deși anterior credeam că mașina merge super OK. În realitate dupoă schimb mașina și-a recăpătat "suflul".
Originally posted by undertacker30 View PostSalut.stie careva cam cat ar costa o instalatie de AC ptr logan 1.4 mpiLast edited by ursamajor; 27 April 2015, 17:08.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostSă fim serioși, un compresor, tubulatura, vaporizatorul și câteva kilograme în plus diferența radiatorului (cu condensor) nu dau nici 30-max. 40 de kilograme. De unde 150-200 kg?sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostSă fim serioși, un compresor, tubulatura, vaporizatorul și câteva kilograme în plus diferența radiatorului (cu condensor) nu dau nici 30-max. 40 de kilograme. De unde 150-200 kg?
.........................
Si atata e diferenta, 150-200 kg, o SuperNova dupa acte are 950 kg.
A mea fara ac 1.4 am cantarit-o si are 1130 kg.
Aproape 200 kg diferenta...se simte enorm la 75 cp aspirati...
Comment
Comment