Te descurci cu el ca si masina de familie, ce nu inteleg multi, este ca loganul este o masina de familie indiferent de motorizare si nimic altceva...
1.4 mpi cel mai...
Collapse
X
-
-
Salutare dragi tovarasi,
Ca si posesor de 1.4 mpi dau si eu cu parerea.
1. este o masina de familie pentru ca intretinerea e ieftina. Sa fim seriosi cine are familie nu prea mai are bani de bagat in masini de fitze. Ai cu totul alte cheltuieli. Tot ceea ce te intereseaza la masina este sa fie fiabila, impozitul mic, rca mic si consumul decent. Dieselul e foarte scump la achizitie(1500 eur diferenta e foarte mult la o masina care se vrea de 6000 de euro).
2. versiunea de 1.6 mpi aduce cheltuieli mai mari ptr ca toate taxele se calculeaza dupa cilindree + consumul rezulta cateva milioane pe an aruncate de pomana pe niste diferente dinamice nu foarte mari.
3. daca facetzi o statistica veti vedea ca situatiile in care se merge cu masina cu mai mult de trei persoane la bord sunt destul de rare. Majoritatea timpului o ardem prin oras sau facand naveta servici casa sau dupa nevasta la servici sau dupa copii la scoala. Cati dintre voi au mai mult de un copil.
4. asta e destul de offtopic. Pentru cine are intradevar familie numeroasa(cel putin 3 copii) MCV ul mi se pare ideal. Am fost la drive test cu unul si e mult mai practica dar repet, se justifica numai pentru cei care au mai mult de 2 copii. Pentru oras e destul de inadecvat din cauza gabaritului MCV ul.Logan GPL 1.4
Comment
-
Stolniceanulucian gandeste ca un baiat de casa. sunt de acord cu el. in plus depinde cum folosesti acest motor. si eu am familie si un 1.4 cu AC (Laureat Plus), am fost la munte de vreo 4 ori intr-un an. iarna la munte, de revelion, cu portbagajul plin de baxuri cu diferite bauturi, 4 persoane adulte in masina (320kg), gratar, un sacotei cu lemne si 2 saci cu carbuni, 3 genti de voij full, lada frigorifica, am fostdin bucuresti pana la covasna , fara robleme.
vara cu AC 2 persoane, portbagajul full, de la bucuresti la targu mures, pe cheile bicazului... chiar nu ma plang de performantele acestui motor. mai ales consumul care nu m-a dezamagit!
eu sunt de parere ca depinde de stilul de condus al fiecaruia, de ce vrea de la acel motor si cel mai important, dupa parerea mea este cum stie fiecare sa folosesca puterea motorului.
si nu sunt prea batran, am 25 de ani.
Comment
-
Chiar daca ma bag aiurea, pot totusi sa-mi dau cu parerea, pentru ca tata are 1,4 si l-am condus destul de mult.
Nu vreau sa va suparati pe mine dar cei care lauda "performantele" acestui motor , ori n-au condus alta masina, ori nu sar de 100 km/h, ori nu se grabesc niciodata si nu-i intereseaza demarajul in caz de ceva. Sincer, cand ma sui la volanul ei, simt ca trag dupa mine 3 to. Tata, cand merg pe acasa, la Bv, si il las 2 zile sa umble cu a mea, ma suna dupa plecare sa-si injure masina ca are mereu tendinta sa verifice frana de mana pentru ca merge greu. Peste toate astea, masina chiar nu consuma putin deloc.
Asadar, ma repet, nu ma injurati, eu consider aceasta motorizare prea subtire dar excelenta pentru cei care nu isi permit mai mult. (Prea subtire, in sensul ca nu trebuie ridicata in slavi asa cum fac unii pe topicul asta - e o masina ok pentru romanul nostru cu 2 copii mici care ori nu are, ori nu il intereseaza, ori nu vrea sa dea mai mult pe o motorizare mai puternica)Last edited by iuli81; 23 April 2008, 14:17.
Comment
-
Iuli81: te contrazic. masinuta asta merge si peste 100 (personal dat pana in 130-135km), am mers si mei grabit cu ea.
insa in conditiile in care depasesti cei 100 sau esti grabit logic iti creste consumul.
personal sunt multumit de ea si de viteza pe care o scoate (uneori imi da si senzatii tari - la depasiri cu masina pe contrasens ) precum si de consum (la drum intins scot 5.2-5.4 mers batraneste - max. 110).
probabil ca la performante reduse contribuie si benzina (din apa)!
respect
Comment
-
Lol....ma gandesc cum o fi sa mergi cu un Polo de 55 de cai sau o Octavia 1.4 8 v!!!Probabil ca mai are ceva pedale sa-i dai la deal!75 de cai la aproximativ o tona este o motorizare nu subtire...ci decenta!PUNCT!Nu stiu cum li se pare altora o masina puturoasa...puturoasa in comparatie cu ce?In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Baieti, nu am zis ca nu merge ci ca nu merge asa cum o lauda unii. Va respect pe toti si chiar nu am nimic impotriva acestei motorizari, doar eu i-am zis lu tata sa si-o ia asa. Asa cum zici si tu, de exemplu, in depasiri, ai avea nevoie de mai mult.
@darksid3 - puturoasa in comparatie cu a mea, de exemplu. Te invit la un drivetest daca vrei sa te convingi. In alta ordine de idei, vorbim in topicul asta de logan 1,4 nu se skoda sau polo. Oricum 1,4 pe Octavia e de-a dreptul de *****.Last edited by iuli81; 23 April 2008, 14:36.
Comment
-
Pai normal ca e mai puturoasa in comparatie cu DCI si asta pt. ca diesel are cuplu mare la turatie joasa..sa nu mai zic ca e si turbo....la benzina trebuie turat mai mult ca sa atingi cam aceeasi putere...si cum unii nu-i da peste 2500-3000 de ture, e logic ca dci-ul se duce mai repede!Eu consider ca e vorba de modul de a folosi si a sti sa folosesti masina!Bineinteles...orice motor isi are limitele sale!Mie nu imi pare o masina puturoasa....in conditiile in care conduc si o masina de 400 si ceva de cai...stiu sa fiu obiectiv!Probleme sunt doar la viteze de peste 90-100 km/h cand normal ca urca mai greu in turatie...mai ales treapta V...dar chiar si in depasire...ii dai in a 3a 5000 RPM, in a 4a 5000 RPM si tot depasesti...asta in caz de forta majora!Ori "eu" daca am mentalitatea ca la 3000 de ture sar pistoanele prin capota....normal ca masina nu poate mai mult...ca nu o calc!Ma refer strict la modul general, nu jignesc pe nimeni!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
@ iuli81
Daca este sa vorbim despre senzatiile pe care ti le da motorizarea ta de 85 Cp, at hai sa comparam cu un benzinar de 85CP....si asa este senzatiile in diselul tau sunt mai placute, datorita cuplului mare la turatie mica, dar.....pana la urma urmei....amandoua ar face acelasi lucru.....daca alegem o motorizare pt senzatiile pe care le provoaca....este una, daca alegem o motorizare pt ceea ce face ea de fapt.....atunci este alta mancare de peste....+ ca in acest moment nu mai merita dieselul, sub nicio forma, in afara de senzatii
Parerea mea....
Last edited by gionik; 23 April 2008, 14:59.sigpic
Comment
-
Este adevarat ca daca esti cu a5a la 120 - 130 nu ai putere, atat ii reprosez acestui motor, dar dupa ce voi face chiptuningul voi scapa de acest mic "handicap", dar ma descurc si acum bag a 4-a frumos si nu am treaba.
Acu 2 sapt am testat-o din nou pe autostrada BUC-PLOIESTI si i-am dat blana, vit. a3-a 125, vit. a4-a 160,apoi vit. a5-a pana la 182 km/h, eram 2 pers in masina, am mers pana la km 35 si inapoi, tot drumu asta l-am facut in mai putin de jumate de ora, asta a fost asa ca o ambitie sa vad daca poate sa faca fata, recunosc ca a fost o ambitie cam prosteasca dar am fost si prudent plus ca era liber , deci concluzia e ca daca vrei poti orice chiar si cu motorul asta "slab" cum zic unii de 1.4...---== LoGaN dRiVeR ==---
Comment
-
Unii ati inteles ce am vrut sa zic de fapt, altii, bineinteles, incearca sa-si laude marfa desi nu asta era ideea . Tre sa intelegeti ca n-am zis ca nu e buna ci ca nu e ASA DE BUNA CUM O LAUDA UNII!!!
Apropo - @alexandru89 - las-o moale cu 182 ca macaie rau de tot. Din cate vad ai un 1,4 nu 1,6 16V.
Comment
-
Merita diesel ca si consum insa de la 2000 cc in sus...acolo unde un motor pe benzina consuma mult mai mult!La cilidreele mai mici nu e o diferenta majora, mai ales ca motorizarea diesel e mai scumpa, revizii mai scumpe, posibilitati de a aparea defectiuni mai mari!Pt. cineva care face cel putin 25.000-30.000 km pe an chiar merita un diesel....altfel e doar o idee preconceputa!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment