1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
    Da rotile de 13" vs. 15", ambreiaj de 200, cutie de Laguna pe SN le uitati ?
    Nici nu le mai luam in calcul...
    La SuperNova la 170/h are ~5000 rpm, la Logan ~4700 rpm si acolo moare.

    Comment


    • La Logan 1.4 ar face minuni o cutie mai scurta.

      Acu am alta marca, dar tot motor de 1.4. Cutia e foarte scurta desi motorul are un pic mai multi cai (90 cp). La viteze egale cu cele de la Loganul dinainte, motorul are cam cu 300 de rpm mai mult. Reprizele in vitezele 4 si 5 sunt mult mai decente, reversul fiind ca la 120 de km pe h motorul se simte destul de turat.

      Eu unul as fi sacrificat oricand la Logan, viteza maxima pentru reprize mai omenesti. Treapta 5 mi se pare complet moarta la Logan 1.4. Am avut si remapare si bujii bune si filtru schimbat des si tot aveam emotii cand vroiam sa il depasesc pe unu care mergea cu un 100 de km pe h hotarat (de exemplu un tir fara incarcatura )

      P.S. Supernova am condus si eu, cea cu motor de Logan. Mi-a placut foarte mult. Era sprintena tare fata de Logan. Ajungea la 140 parca fara efort. Si stabilitatea in curbe era bunicica.
      Last edited by stolniceanulucian; 29 April 2015, 19:01.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • Octavian la dsn fara ac pornit la 180 pe ora aveam 4800 rotatii , odata la doua saptamanii pe portiunea de la pitesti la Bascov , pe poertiunea aia de centura mai noua asta pana când sa faca pasajul de la Bascov, deci e ceva timp. Ca si masina un jeg , ploua in ea ruginea si tot felul de neajunsuri mai ales fara servo si eu am 1.60 deci imi era greu.
        Printre altele loganul meu ambition de 1.4 e extrem de puturos si apropo sa le raspund la toti,; masina e super servisata din toate punctele de vedere, mai urmeasa in vara placutele si o sa schimb si discurile ca trebuie. Toata iarna la 2-3 sapt am pornit aerul , atata timp cat e trecut de 5grade, ca sa poata pornii compresorul. Fata de dsn, loganul nu simtea socul acului, dar dsn era mai sprintena la demaraj si vitezele mai lungi. Adica odata cu turatia crestea si viteza.
        Mentionez ca ambreajul e nou si testat la service la prietenul meu care o ingrijeste. (de fapt de când am cumparat-o 2012 , ci nu e de când e masina). Treaba cu ac, anul asta mi s-a parut ca se simte când il pornesc, dar poate mi s-a parut!
        Last edited by gcgeorgescu; 29 April 2015, 19:05. Reason: scz de scris , graba sa nu ma prinda sefa

        Comment


        • Originally posted by stolniceanulucian View Post
          Reprizele in vitezele 4 si 5 sunt mult mai decente, reversul fiind ca la 120 de km pe h motorul se simte destul de turat.
          Și la Logan a 3-a și a 4-a au reprize decente. A 5-a, au și spus-o: e pentru mers economic. Și chiar merge economic într-a 5-a. Nimic mai mult. Cu a 5-a depășești doar dacă vii lansat, altfel, retrogradezi într-a 4-a și faci față onorabil situației.
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • Cu supernova te faci dracu super nova la 180 km/h, asta in cazul in care trebuie sa franezi brusc sau daca lovesti ceva. Praf te faci. Trage mai tare pt ca e mult mai putin insonorizata.
            140 fara efort? Cand zdragane toata ruginitura aia pe langa tine, si mersul cu 100 ti se pare urias. Sa vezi la lastun ce senzatii ai. Mergi cu 50 si parca iti pare cum ca incepi a decola...

            Georgescule, tu ai un dialect propriu.: "Adica odata cu turatia crestea si viteza" - singura situatia in care nu sunt concordante este cand iti patineaza ambreaiajul.
            Iti zic eu ca toate simtirile sunt doar simtiri induse de o mica alterare a realitatii. N-are masina probleme...

            Stabilitate in curbe la supernova? Cu rotile alea? Ca face loganul balans, e partea a 2 a. Dar sa stea mai bine supernova, ma indoiesc. Si fac si test supernova stock vs logan stock oricand.

            Comment


            • Poti sa te faci praf si la 100/h.
              Bine ca nu ne-am mai facut praf cu Daciile 1310 cand le dadeam sa le iasa bulionu pe nas la 140-150/h.
              Dar vremurile alea sunt apuse de mult timp, acum nu mai putem nici macar gandi la asa ceva...

              SuperNova inafara de motor si cutie, toate matrialele erau de calitate mediocra.
              Daca ai fi avut sansa sa prinzi una ceva mai noua (sa nu fie in picaj) ai fi vazut ca era superioara la performate unui Logan 1.4 (nu spun securitate), viteza de top mai mare, demaraj mai bun, virajele le puteai negocia cu viteza ceva mai mare.
              Mers in tandem cu un nebun, pe la 150/h ma lasa in urma (eu cu Loganu) oricat i-as fi dat pe IV blana, se ducea fara nici o sansa de recuperare si era o cazatura de supernova.

              Originally posted by stolniceanulucian View Post
              ...........................

              Eu unul as fi sacrificat oricand la Logan, viteza maxima pentru reprize mai omenesti. Treapta 5 mi se pare complet moarta la Logan 1.4. ......................................
              P.S. Supernova am condus si eu, cea cu motor de Logan. Mi-a placut foarte mult. Era sprintena tare fata de Logan. Ajungea la 140 parca fara efort. Si stabilitatea in curbe era bunicica.
              Nu s-ar fi sacrificat deloc viteza de top cu niste rapoarte cu 250-300 rpm mai scurte, la 170/h erai in zona 5000-5100 rpm, adica ok.

              Originally posted by gcgeorgescu View Post
              ...............................
              Printre altele loganul meu ambition de 1.4 e extrem de puturos ............
              E puturos ca toate celelelte Loganuri 1.4

              Eu n-am dus niciodata suferinta pe treaba asta, mi s-a parut ca trage OK pt 75 cp, comparabil cu orice alt polizor de putere similara, adica vreau sa zic ca sta mai bine sau cel putin la fel de bine la demaraj ca Cielo, Golf IV, AstraG...deci nu e cel mai lesinat, doar ca la viteza de top esti penalizat de marimea pe verticala...cam toate cele enumerate iau 4-5 km in plus la viteza de top.

              In rest...nu-mi aduc aminte sa fi facut o depasire sa zicem la 100/h in tr V...n-ai ce cauta in tr V int-o depasire (doar daca depasesti vreo caruta), in 99,99% din cazuri tot timpul pe tr IV (sau III daca sunt la ~80/h) blana 5000-5800 rpm..fara nici un stres.

              Astfel ca nu mi s-a parut ca e superlesinat, ca e greu sa depasesti un camion etc etc...
              De cele mai multe ori depasesc mai bine/mai rapid decat altii cu 90-100 cp, pt ca folosesc mai toata herghelia si asa mi se pare corect.

              Daca stai cu gandul ca uzezi motoru prematur...atunci foarte posibil sa fie grav submotorizat Loganu 1.4 pt tine si altii.

              Eu nu m-am vaitat niciodata ca e mort, n-am avut niciodata porniri sa-i dau foc si d-astea.

              Uite spre exemplu eu nu vad mare diferenta de performate in 1.4 mpi si tractoru care il conduc acum (1.9 tdi 90 cp e in toate mintile) pana pe la 120-130/h sunt cam la fel (cu distractie mult mai mare la 1.4 mpi) la un condus sportiv pe serpentine chiar nu stiu care pe care (daca poti numi condus sportiv cu tractoru...) .

              Daca ii dau la tata-meu sau la nasu-meu sa conduca Loganu, "pai e puturos rauuu...foarte greu depasesti cu el" si d-astea.
              Pai ei sunt obisnuiti cu 2000-2500 rpm de pe dizal, folosesc 45-50 cp din puterea polizorului 1.4...deci nu stiu sa-l gestioneze.

              Mers in tandem cu nasu-meu, io cu Loganu el cu Golfu dizal, pai n-a avut nici o sansa sa se departeze de mine (la drum drept mai lua ceva avans dar insignifiant).

              Trebe sa stii sa-i dai in gura fara sa-ti fie mila ca se "uzaeaza" motoru, nu se uzeaza nimic.
              Last edited by Octavian; 30 April 2015, 11:01. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Am un coleg cu un G5 1.6 102CP. Zice ca niciodata nu i-a dat mai mult de 4000-4200rpm desi imi arata medii orare de 70Km/h pe drumul spre serviciu (mers maxim 100Km/h). Acum vrea un diesel.

                Comment


                • Ce nebun esti Octaviane . Sunt deacord cu tine, treaba e ca pe mine zgomotul de turatie, cred ca ma deranjeaza si de aia trec greu de 3500 de rot.
                  Urmatoarele vor fi diesel clar, mai alea ca acum merg pe un kangoo de 90 cp diesel si incarcat e "dumnezeu pe pamant" fata de 1.4 meu.

                  Comment


                  • Insonorizare? Amortizor vibratii de clio pe traseul de evacuare?

                    Comment


                    • mai repede un ulei bun face treaba la insonorizare
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Oricat de bun ar fi uleiul , antifonarea este foarte proasta la Logan 1.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Si totul se trage de la evacuarea zgomotoasa ... nu de la motor in sine.

                          Comment


                          • Ba se trage si de la motor(zgomotos de fel mai ales mpi-urile)
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Pe mine m-a uimit cât de mult s-a modificat în bine nivelul de zgomot din habitaclu numai după adăugerea unei blăni de motor și antifonării portbagajului. Probabil că după o antifonare și a altor zone, nivelul de zgomot ar scădea chiar sub cel de la alte mărci low budget.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • blana de capota sau pentru peretele de foc ?
                                eu nu am simtit mare branza cu antifonarea capotei ...
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google