Pt peretele de foc probabil.
1.4 mpi cel mai...
Collapse
X
-
pentru zgomot redus
pentru zgomot redus la 1.4 mpi sunt obligatorii:
1. ulei cu vascozitate la 100 de grade minim 13 in fisa tehnica
2. antifonare perete dintre motor si habitaclu
3. Pneuri cu zgomot redus. E vital punctul 3 pentru ca podeaua are antifonare foarte slaba spre inexistenta. Nr. de decibeli emis de pneuri este mai nou scris in specificatiile lor de pe toate siteurile de profil.Logan GPL 1.4
Comment
-
Originally posted by 827sam View Postblana de capota sau pentru peretele de foc ?
eu nu am simtit mare branza cu antifonarea capotei ...
Chiar doream să merg mai departe, dar mi-a fost de ajuns.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
eu ma refeream la zgomotul care il face ori ce masina pe benzina. la diesel este altfel zgomotul, mai ales când intra turbina. la benzinare vuuie de parca zici ca acum sta sa explodeza , când o turezi bineinteles. la motorina turuie sau cam asa ceva. eu va descriu impresiile mele personale. deci diesel imi da mai multa liniste sufleteasca pt ca daca mai ma uit si la turometru si vad 3000 in loc de 6000 linistea e mult mai linistita.
Comment
-
Nu puneti blana pe capota, are efect la exterior (clar se aude mai incet) dar in masina niet! Riscati sa se auda mai tare motorul, pt ca tot zgomotul e directionat spre habitaclu interior.
Eu am dat-o jos din motivul asta.
La "peretele de foc" da, are ceva efect, acolo am pastrat izolatia (cel mai bine cu material fonoabsorbant de 10 mm, mai bun decat aia de fabrica).
La mine a fost mai mult sa-mi fac de lucru pe la inceputuri.
Originally posted by gcgeorgescu View PostCe nebun esti Octaviane . Sunt deacord cu tine, treaba e ca pe mine zgomotul de turatie, cred ca ma deranjeaza si de aia trec greu de 3500 de rot.
Urmatoarele vor fi diesel clar, mai alea ca acum merg pe un kangoo de 90 cp diesel si incarcat e "dumnezeu pe pamant" fata de 1.4 meu.
Pe mine nu ma deranjeaza zgomotul de turatii mari (imi pare rau ca se tureaza numai in 6000 rpm) , ia schimba tu in 5000-5500 rpm (iti pui antifoane in urechi) sa vezi ca n-o sa ti se mai para asa de tare renou ala de 90 cp.
Chestia asta am observat-o si la altii, "bai sa vezi ce trage dci-ul de 65 cp" sau ala de 70 cp... (nu era aparut ala de 85)...'bai sa vezi ce rupe, incomparabil cu lesinatu 1.4"
"Ia da sa fac o tura" , pai sa-mi fie cu iertare, daca 1.4 e lesinat, 1.5 dci 65-70 cp e super lesinat.
Adica inteleg cuplul mai bun, nu contest, dar e un mare fass, "pai e mai slaba ca a mea"...."nu exista".
Am facut vreo saispe mii de liniute pana i-am scos toate turbinele din cap si gata.
Teste de reprize nu am facut pt ca nu e cazul, dau inferioara sa sara in 4000-4500 rpm si l-am mancat cu fulgi cu tot.
D-aia zic si in cazul meu, nu vad vreo diferenta notabila intre 1.4 mpi si tractor (1.9 tdi 90 cp) asta pt ca m-am folosit de 1.4 asa cum trebuie.
Adica e benzinar de putere mica, scoti demarajul din turatii, nu din turbina, in consecinta trebuie sa mergi ca atare.
Nu vreau sa mai bat campii, dar cu cine mi-am mai pus mintea au fost inntrebari cu ce motor am ca sigur nu e 1.4, ca pana xxxx nu e 1.4, ca "du-te ba d-aci ca nu e 1.4"
E fain sa vezi cum se chinuie cu o joanghina de 316 sa te faca la semafor si se face de ras la gagica-sa, sau altu cu un Passat obosit cum fumega a moarte ca i-ai luat fata.
Adica vezi..trebuie sa stii sa ii alegi...nu te pui cu toti ca ti-o iei
Originally posted by stolniceanulucian View Postpentru zgomot redus la 1.4 mpi sunt obligatorii:
1. ulei cu vascozitate la 100 de grade minim 13 in fisa tehnica
............
Cu ~17-18 da, acolo la ureche s-a auzit mai ok in 4000+ rpm.
Comment
-
si eu sunt de aceeasi parere ca si octavian,masina trage multumitor pt puterea, greutatea si aerodinamica ei iar antifonarea, daca e sa ne uitam la cantitatea de materiale fonoabsorbante folosite chiar e foarte buna, cel putin la ph2
acu sa o luam sistematic: sunt masini cu puteri mai mari, gen noul hyundai i20 cu motor de 1.25 benzina, 85 de cai, numai 955 de kg fata de 1105 ale loganului meu de ex, euro 6 e drept, iar performantele sunt foarte similare: adica 0-100 e mai lent cu 0.1s (13.1) , la viteza maxima recupereaza vreo 8km/h in plus datorita si aerodinamicii mai bune si greutatii mai scazute. deci 150 de kg in minu,s 10 cai in plus dar datorita faptului ca e euro 6 e penalizat un pic
iar legat de zgomot, evacuarea cred ca e marea hiba in toaa ecuatia insonorizarii in sensul ca i-ar mai trebui niste anulatoare de vibratii; o data ce iesi din zona de rezonanta a motorului cu caroseria nu se mai aude decat vantul si foarte usor motorul, insesizabil (zgomotul motorului e acoperit de zgomotul de rulare)
de ex la mine zona de rezonanta maxima era pe la 3500rpm pe tr5, asta cu dacia oil; ziceai ca acu decoleaza, ai reactor sub tine. ei, acu cu m1 esp formula 5w30, la 3500 vreau sa zic ca e o placere, acolo ii place cel mai mult: 3500-3750rpm in tr 5 e perfectca viteza de croaziera: zgomotul e redus, turatia e in limite optime pt un regim de deplasare normal etc
pe langa roti, unrol foarte important il mai are si suprafata de rulare: daca mergeti pe asfalt proaspat turnat o sa observati ca zgomotul de rulare+motor e foarte mult diminuat
in legatura cu ce spunea un coleg mai devreme legat de faptul ca masinile pe benzina sunt in general zgomotoase tin sa-l contrazic, argumentand ca sunt masini din clasa mica, gen noul i20, benzina, distributie pe lant dar cu material antifrecare, extrem de rafinata si silentioasa chiar si la turatii mari de 5-6 mii , 0 vibratii, silentioasa si la acceleratie la podea si asta fara artificii spectaculoase in materie de materiale fonoabsorbante, adica ce e si pe logan: pe capota, perete de foc int-ext si podea un pic. esapamentul in mod sigur e mult mai bine acordat
probabil ca o blana, cum e cea de capota dar pe toata lungimea traseului de evacuare ar face minuni pt logan cum e la s klass
Comment
-
Eu ma refeream strict la MPI-urile de pe Renault/Logan.(motoare destul de vechi , la vremea respectiva cand au fost proiectate nu s-a avut in vedere si silentiozitatea in functionare ci doar sa fie in principal fiabile).
Spre exemplu nici nu se compara la zgomot tce cu mpi , tce-ul este clar un motor silentios prin conceptia lui (frecari reduse etc).Last edited by prometheus; 30 April 2015, 22:01.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Capota deschisa la 0.9 nu e un monument de silentiozitate, de la interior se aude mai slab pt ca e mai bine antifonata, un mare plus la noul Logan.
Cristi, sunt de aceeasi parere, pe la 3700-3800 merge cel mai ok in tr V, la drum o tin fie in zona aia daca am drum bun, fie sub 110/h...
Nu stiu daca toba finala e de vina, cu finala sport (un Magnaflow) tot in aceleasi turatii rezoneaza...e mai liniste in masina la aprx 140/h decat la aprx 115...
Comment
-
din cate am mai citit eu problema nu e la finala ci la prinderi si la camera de detenta sau cum ii zice care e prea mica si goala pe interior (fara material fonoabsorbant). la 16v prin comparatie e mult mai mare fata de 8v, cred ca toba intermediara ii zice
da, asta am observat si eu; dupa ce am dat dacia oil pe m1 esp formula, dupa 3-4 schimburi consecutive am remarcat o scadere a pragului de rezonanta; adica nu mai intra la 3500,o ia de pe la 3 mii asa. la 3250, echivalentul a 120km/h e ok; pe la 100-110 nu prea e ok, cel putin la mine, dar de la 120 in sus e parfum. mai sus de 140 nu am urcat niciodata
in afara de esapament si prinderile lui, o alta cauza mai e prinderea motorului care e cam rigida; nu e acel sistem de suspendare ca la masinile japoneze/coreene
Comment
-
De rezonanta aia caracteristica prezenta intre 110-130km/h mă plangeam si eu pana de curand.
Însă de la o vreme incoa', dacă n-a dispărut, oricum s-a diminuat foarte mult, fără sa aduc nici o îmbunătățire în afară de un ulei bun și niște gume foarte bune.
Referitor la ce spune Octavian, sunt perfect de acord cu el, 1.4 trebuie turat pana-n roșu ca sa scoți ceva zama din el. Nu cred ca 6000rpm date ocazional, cu folos, cum ar fi în depășiri sau în zonele cu 2 benzi pe sens, de rampa, gen Dealu Negru (tot timpul mi-a plăcut tronsonul ala ) etc, omoară motorul.
Dincontra, după o tura d-asta de cox ronțăie mai fain motorul, merge mai rotund și trage mai bine. Da senzația de aerisit.
O forja buna data când trebuie, e ca o cura la Amara!Last edited by Kojak; 1 May 2015, 00:57.
Comment
Comment