1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe ceas poate arata 182...dar sa fi sigur ca nu e viteza reala

    Comment


    • Nici o masina nu arata viteza reala...toate arata mai mult decat viteza reala....asta daca nu ai umblat la dimensiunile rotilor!

      iuli sa sti ca un 1.4 ajunge la 180 / ora....cu conditia sa ai spatiu suficient!ma refer la viteza afisata nu cea reala!
      Last edited by darksid3; 23 April 2008, 15:09.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Cu un 1,4 neremapat chiar vreau sa vad o poza pe ceas cu 182, sincer... chiar daca stiu ca nu e reala... doar pe ceas!!!!
        Last edited by iuli81; 23 April 2008, 15:13.

        Comment


        • @iuli81: nu ma refeream la tine ca spui despre masina ca e slaba, ma refeream in general,
          si e problema ta daca nu ma crezi cat am prins eu doar am zis ce am facut, pacat ca nu m-am gandit sa fac o poza in acel moment dar eram in extaz, dar am o poza cand a prins tata cu ea iarna 180 km/h cu 3 insi si portbagaju plin:
          Attached Files
          ---== LoGaN dRiVeR ==---

          Comment


          • Originally posted by darksid3 View Post
            Merita diesel ca si consum insa de la 2000 cc in sus...acolo unde un motor pe benzina consuma mult mai mult!La cilidreele mai mici nu e o diferenta majora, mai ales ca motorizarea diesel e mai scumpa, revizii mai scumpe, posibilitati de a aparea defectiuni mai mari!Pt. cineva care face cel putin 25.000-30.000 km pe an chiar merita un diesel....altfel e doar o idee preconceputa!
            Nu stiu daca ai vazut zilele trecute pe forum un pdf, legat despre rentabilitatea motorizarilor de pe logan....in acel pdf, nu era inclus dCi-ul de 85Cp, si euroiul era la un curs mai mic, iar motorina era un pic mai eftina, dar OVERALL, ideea este aceeasi....acel dCi de 70CP, devenea rentabil abia dupa 60.000KM......oamenii care fac sa zicem 30.000 km/an ceea ce este ff mult (aici nu vb de firme, ci doar de persoane fizice, normale, care nu fac nici curierat) recupereaza inestitia abia dupa 2 ani, dar ia in calcul ca in general lumea merge cam 15.000km/an, ceea ce inseamna 4 ani......este o perioada fffff lunga, totusi ;)

            Este posibil ca acest dCi de 85CP sa devina rentabil mai repede, avand in vedere ca are consumul nitel mai mic de cat cel de 70CP, desi ma indoiesc, avand in vedere preturile tot mai mari la motorina....si benzinarii nostri spun ca pe la sf anului 2008, motorina va ajunge la 5lei/litru....enorm....
            Last edited by gionik; 23 April 2008, 15:19.
            sigpic

            Comment


            • Vezi ca sunt pe youtube niste clipuri....acum daca o fi 1.4 remapat nu stiu...oricum....aia cativa cai putere castigati la remapare nu pot fi atat de hataratori!Eu am ajuns cu Logan 1.4 la 180 km/h...asta inseamna in jur de 5000 (putin peste) RPM in treapta V!Daca vrei sa ma crezi bine...daca nu....nu e nici o problema!Doar un lucru vreau sa fie clar....nu poti merge la viteza asta ca...viteza de croaziera!
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Ok, am vazut poza, merci. Eu i-am dat maxim 160 la masina tatalui meu pentru ca imi trebuia muuulta distanta libera ca sa prind mai mult dar se pare ca merge.

                Oricum, raman de parerea ca majoritatea care lauda atat de mlt aceasta motorizare, n-au prea condus altceva sau isi apara masinutza lor - firesc.

                PS: fratilor, e un forum si ne dam cu parerea... nu mai luati ca o ofensa directa tot ce scriu eu aici.

                @gionik - chiar nu vorbeam de rentabilitatea acum ci de ce poate sau nu acest motor. E adevarat, se amortizeaza mai greu dar eu am luat diesel pentru senzatia pe care ti-o da cuplul la diesel pentru ca altfel puteam lua 16V la bani mai putini.
                Last edited by iuli81; 23 April 2008, 15:23.

                Comment


                • Nu se supara nimeni, stai lin....Ideea este ca aceasta motorizare e destinata unui anumit public tinta. Eu ma regasesc in acel public tinta:fac aproximativ 10000-15000 km/an, nu ma grabesc atunci cand ies cu ea din oras, in oras deasemenea nu caut sa ating performante dinamice deosebite, caci sa fim seriosi chiar nu ai unde. Consumul e ok:9-10 in oras, 5-7 afara. Deci o masina pt "familist" adica acel individ care cauta de la o masina:
                  - sa fie ieftina, usor de intretinut, taxe mici, consum rezonabil...In aceasta tipologie intra acel individ care nu are talpa grea, doar ca sa-i arate colegului de trafic ca masina lui poate
                  Ps: eu nu laud motorizarea..are avantajele si dezavantajele ei...e mediocra una peste alta(ca si motorizarea diesel de altfel).....Si am mai condus si masini puternice, chiar si de peste 500 cp( Dogde Ram, 5.7 Cummings diesel cu chiptunning, turbina schimbata, filtru aer si alte mici lucruri, cuplu peste 1000 nm).
                  In concluzie: e o masina buna iar raportul calitate pret e excelent!
                  Last edited by Cezar; 23 April 2008, 15:31.

                  Comment


                  • "Sincer, cand ma sui la volanul ei, simt ca trag dupa mine 3 to" este vorba despre o senzatie pe care o ai....

                    Iar legat de ceea ce zici tu, ca cei care lauda aceasta motorizare, ca nu au condus si alte masini.....s-ar putea sa te inseli amarnic...depinde de la caz la caz...intr-adevar, dar ai un mod cam superior, si aresiv de a pune problema, si nici nu vreau sa intelegi gresit....eu nu laud aceasta motorizare, in niciun caz, dar sa stii ca este buna, nu este motor de curse, dar nici o bashina de motor ;)

                    Este un motor care face cat dai pe el.....si nu trebuie sa ai prea multe asteptari de la el, ca de altfel nici prea mari asteptari de la cel de 85CP, chiar daca iti lasa o alta impresie ;)



                    LE: @iuli81 Acum am vazut ce ai postat....daca intr-adevar tu ai luat motorizarea respectiva pt senzatii, at nu mai am ce comenta, a fost decizia ta, si o respect....fiecare face alegerile dupa nevoi, preferinte...etc. Dar vezi sa nu faci confuzie intre senzatii pe care le da, si ceea ce poate el defapt....nu ma intelege gresit, este un motor destul de puternic, dar nu atat de puternic pe cat pare....vb din proprie experienta
                    Last edited by gionik; 23 April 2008, 15:35.
                    sigpic

                    Comment


                    • Mai nu stiu cine o lauda si o ridica in slavi cum spui tu Iuli, simplele afirmatii ca e un motor ok nu inseamna ca o ridica nimeni in slavi.

                      Intr-adevar, e lesinata, se simte clar submotorizarea, dar sa nu exageram, nu o ridica nimeni in slavi.

                      Si daca mergi cu ea cum mergi cu un diesel, schimbi treptele la max 3000 rot/min. e si normal sa fie si mai lesinata. Asa am patit cu un prieten cu dci, mi-a condus masina , o tura la 2500-2800 max si schimba treapta, zicea ca nu se duce...pai cum naiba sa se duca, da-i 4000-5000 si se duce, e benzinar doar. Sau poate si sigur, traim cu senzatia ''ca se strica''.
                      Pana la 160 se duce relativ ok...de acolo iti trebuie spatiu mult sa ajunga la 180 pe ceas (eu am mers cu 175 max). La dci de 70 cp, pe aceeasi portiune de drum n-a putut mai mult de 165.
                      Last edited by Octavian; 23 April 2008, 15:31.

                      Comment


                      • Baieti, eram sigur ca aici se ajunge. Intr-adevar e ai asa cum ziceti voi, poate am exagerat si eu dar cititi tot topicul si o sa va dati seama de ce am zis de exagerarile unora.

                        @Octavian - nici eu n-am putut mai mult de 160 si ceva pe ceas cu 1,5 de 70 CP iar cu asta, nu pe distanta f mare, am ajuns la 177. Nu stiu daca merge sau nu mai mult.

                        @gionik - asa e dar nu ma imbat eu cu apa rece. Stiu ce am sub capota si nu e nici asta cine stie ce.

                        "Este un motor care face cat dai pe el" - exact asta era de fapt si ideea mea.
                        Last edited by iuli81; 23 April 2008, 15:47.

                        Comment


                        • E valabila treaba cu turatul motorului cum zicea Tavi!
                          Daca nu o vrei lenesa solicit-o putin si trage,deci fratilor dati-le blana dar nu exagerati!!

                          Comment


                          • Pana la urma toate sunt bune ce sa mai doar sunt loganuri toate, am condus si dieselul de 70 de pe logan si mi-a placut ca foarte usor se accelereaza, e buna de oras, dar si benzinarul de 1.4 o fi el mai mic dar isi face banii pana la urma, acum traim cu astea pana vor scoate si Dacia motoare de 300 de cai sa ne mandrim cu adevarat, pana atunci trebuie sa ne multumim cu ce avem
                            ---== LoGaN dRiVeR ==---

                            Comment


                            • Are cv...dc ii dau pana taie injectia...zic...1 si 2 -a.......si scartie si cauciucurile intra a 2 -a....uneori

                              Comment


                              • Mare lucru nu are , decat uzura prematura a motorului putin mai accentuata daca se esagereaza, cel mai bine schimbi uleiu , bujiile , mai devreme sa fie totu ok.
                                Sper ca zilele astea sa pun un filmulet (inainte si dupa remapare) cu un 1,4
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google