If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
De cand cu preturile astea fantastice la benzina, la remapatul meu n-am mai bagat de 99 de nu mai tin minte, mi-aduc aminte ca cel care mi-a remapat masina(reprezentantul local Dim*****) mi-a zis atunci sa mai fac si cate-un full de 99 la cateva full-uri normale. O merge mai bine cu 99, o tacani mai putin, dar prea scumpa...
@vasile: ralanti-ul nu se schimba la remapare. pana la 1200-1500rpm nu se schimba harta. ale mele 16v si 1.4 pornesc la fel ca inainte. ambele merg doar cu benzol de 95.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Pentru 12 kilometrii in plus la 100 ron mai bine pui numai de 98 (top99+ Petrom).... eu la concluzia asta am ajuns , dar stiu ca merge masina tot timpul bine . Tot timpul aia de 98 a fost cu 35-40 bani mai scumpa , se merita oare sa ne zgarcim pentru ~12 km de mers in plus ?
Pai da, n-ar trebui sa ne zgarcim, chiar nici n-ar trebui sa comentam nimic ca tot scumpesc mafiotii astia benzina...sa bagam ce-i mai bun indiferent cat creste pretu.
Eu bag de vreo 600 lei lunar.
Dupa calculul tau, sincer prefer la sfarsitul lunii sa mai am vreo 8 litri de benzina in rezervor, decat sa stiu ca aia 8 litri i-am cheltuit defapt la pompa bagand o benzina ceva mai scumpa.
PS: nici nu am curajul sa mai pomenesc de Carerra 100. Sa le putrezeasca in rezervoarele lor, apa sa se faca toata!
... cum porneste la -10gC si cum face pana se incalzeste un 1.4 MPI remapat cu benzina de 95?
Porneste absolut normal,nu tremura,nu oscileaza ralantiul.Si asta la - 30 C inclusiv.Cu benzina 95,remapat.Bineinteles ca la prima rotatie se aude "uscat" de ti-e mila de ea,dar atat.
Tacanitul de care voiai tu sa auzi de fapt,se aude in sarcina,la deal,in tr 4.Si nici atunci intotdeauna.Numa' bine!
Salutare. Em am remapat loganul la 45.000km acum am 120.000 sinu am avut nici cia mai mica problema, nici la ger nici la cald, merge brici si de simti diferenta se simte dar in limita unui motor 1.4 normal .
eu cred ca motorul 1.4 este bunicel comparativ cu alte 1.4 de la alte firme sau etc adica frate ganditiva nu sunt sumahar sa trec cu 300 de km/h pe langa lume ptr mn o masina buna e o masina care are confort bunicel caldura/racoare si cel mai important siguranta.Daca loganu 1.4 adica ca si al meu prinde 160-170 eu sunt multumit pentru consum adica zau asa daca mergi cu mai multe persoane in masina si ii dai cat poate prinde mai mult aerodonamica masinii este foarte proasta . pentru mine loganu 1.4 mi se pare a fi o masina pentru plimbari sau transport serviciu acasa si o recomand oamenilor mai linistiti la casele lor cu familii frumoase
luati 1.6 si sa va spun de ce:
- are acelasi consum ca 1.4 care se chinuie grav cu caroseria si kilogramele Loganului
- o sa poti merge in masina cu alti 4 insi la munte (altfel nu vad cum sa mergi cu 1.4 daca ai si un bagajel)
- daca vrei aer conditionat vara (pe 1.4 cu aer dat drumul abia daca trage o persoana si un catzel vb aia)
- diferenta de pret nu e ff mare
Parerea mea - nu trebuie sa corespunda si cu a celorlalti care poseda motor 1.4
pai da daca tu mergi cu 1500 de turatii e normal ca nu trage e motor mic trage doar daca ii dai calumea sau ii dai pana moare motoru sa vedem ce parere ai porma eu cu 4 insi in masina drum drept ac pornit 140 150 lejer chiar daca tragea putin mai greu eu sunt multumit ptr banii pe care iam dat
1. Daca mai dai Quote la postul anterior, ai cartonas rosu
2. Daca mai faci posturi cu un singur cuvant sau expresie, ai cartonas rosu
3. Citeste REGULAMENTUL
@Champion: trebuie sa te contrazic si eu putin,daca tot ai zis ca nu-i musai sa fim de acord Am 1.4 remapat.Incarcat cu bagaje si cu 5 persoane la bord am mers 140 km/h si asta in a 4a.Eram la ~5000 rpm.Cred ca e suficient pentru un 1.4 fie el si Sandero.
moama, o fi si 1,6 ala vreun supercar .. hai sa fim seriosi . De ce aruncati vorbe aiurea-n vant ? ca trebuie turat un pic mai mult cu masina incarcata, da, adevarat. Eu cu 1,4 cu 5 persoane in masina ( kg : 98 eu , in dreapta ~90 , spate ~ 120 , 60 si ~ 90 ) tot mergeam cu 120-140 , nu am vrut mai mult ) . Si ca turatie, un pic mai turat ca de obicei, atat tot, consum un pic mai mare . Nu mai ridicati in slavi 1,6 ala si nici nu faceti 1,4 vs 1,6 ca e topic special ( care nu se termina niciodata ) . Nu iau apararea lui 1,4, e slab, dar nu asa slab cum il considera cei care au condus doar 1,6 Motorul de 1,4 isi face treaba, din A in B, ca mai facem o liniuta, ca mai mergem intr-o depasire in 6 000 rpm si mai facem ceva de genu', e for fun , atat .
Campionule, aduna diferenta de pret ca achizitie, apoi impozit, asigurari etc etc si e o oarecare diferenta .
Am AC si nu sunt asa dezamagit cum esti tu, acu depinde ce vrei tu de la motor. Subscriu pe Seba " vreti motor de 1, cu putere de 200 cp, taxe de 0,8 L , consum de scuter si piese de bicicleta ( la pret ) "
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment