1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apropo de varianta 1.4, cele de politie, majoritatea sunt super lesinate, mai mult de 140-145 nu se mai duc. Asta pt. ca merg mult cu ele subturate, cica.
    Se vaitau astia de unde sunt eu (Bocsa)

    Comment


    • Intrebarea era daca e buna pentru familie nu pentru politie
      sigpic Alexandria

      Comment


      • Ete fleosc! Am spus ''apropo de varianta 1.4''.

        Comment


        • Originally posted by Octavian___28 View Post
          Apropo de varianta 1.4, cele de politie, majoritatea sunt super lesinate, mai mult de 140-145 nu se mai duc. Asta pt. ca merg mult cu ele subturate, cica.
          Se vaitau astia de unde sunt eu (Bocsa)
          Sunt lesinate la viteze mari pt ca au girofartul acela mare pe capota;)
          @ red_alin: explica-mi si mie teoria ta cu "dat in goarna ca ii face bine, o sa fuga mai tare dupa"...si cu date tehnice.
          PS: nu mai sustineti lucruri despre care nu stiti:motorul nu va fi mai fasnet, daca mergi cu el in multe rpm. Consulta un inginer proiectant de motoare, si te va lamuri el...
          Oricum e specific noua, romanilor: auzi o chestie , o luam ca atare si o spunem la randul nostru mai departe fara sa o verificam.
          PS2: acelasi lucru si cu multe rpm ca sa curete injectoarele.presiunea va fi aceeasi tot timpul, deci nu se curata daca ii dai multe rpm..dar nu trebuie sa ma crezi pe cuvant, consulta un manual. Stima, si sper ca nu v-ati suparat...dar m-am cam saturat de afirmatii fara sustinere, doar asa, "lasa ca stiu eu, mi-a zis mie x si y"
          Last edited by Cezar; 24 April 2008, 15:14.

          Comment


          • Sau plafon
            sigpic

            Comment


            • .Interesant topicul.

              Comment


              • Vorbim de loganul masina de familie sau de loganul masina de politie ???
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Pai daca luam politia romana drept o mare familie...... .si in plus mi se pare interesant ce a scris iancucezar mai sus..poate sa vina cineva cu date tehnice care sa suporte "teoria curatatului injectoarelor" sau "teoria loganului furios"?
                  Last edited by Xsander; 24 April 2008, 15:26.

                  Comment


                  • Se comporta satisfacator ,a mea cel putin ...sau poate e stilu meu de condus de vina.. mai mult decat satisfacator motoru de 1,4.

                    Comment


                    • Va zic din propria experienta faza cu motorul lenes!!
                      Am condus Loganul unei doamne de 1.4 si parca era vechia Dacie!!
                      Stiu sigur ca nu ii trece turatia mai mult de 2500,iar cand m-am urcat din nou in a mea zici ca aveam motor mai mare!!
                      Explicatia tehnica nu stiu sa v-o dau!!!
                      Poate ne ajuta un specialist!!

                      Comment


                      • @iancucezar: intr-adevar, presiunea e aceeasi in injectoare, dar debitul e mult mai mare daca ii dai gaz calumea. plus ca arderea din cilindru e mai buna, fara resturi nearse. dezvoltandu-se, deci, caldura mai mare, se ard posibilele depuneri din capul pistoanelor, capul injectoarelor si bujii.
                        motorul va fi ceva mai fasnet, deoarece softul din ecu injectie functioneaza in modul "teach", adica "invata" parametrii cei mai des utilizati ai motorului si se cam "calibreaza" pe acestia. diferenta nu e mare, dar oarecum sesizabila. dupa 2-3 luni de utilizare normala, 1.6-le meu nu trecea de 160 la drum drept dupa chiptuning. dupa cateva zile de forja, hopa 175 conditii identice: aceeasi benzina, acelasi drum, aceeasi turatie la schimbarea vitezelor, aceeasi vreme, fara vant din fata sau spate, drumul drept.
                        in oras nu se simtea diferenta la mers inainte si dupa acea "forja".ceva adevar e acolo, ca daca o alergi va fi mai fasneata, dar nu se simte acest lucru decat la cap de turometru, unde nu prea folosim motorul decat ocazional.
                        @alin: doamna era de 1.4 sau motorul masinii ei?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Nu stiu ce motorizare avea doamna,dar Logan-ul dansei avea cu siguranta o motorizare de 1.4!!))

                          Comment


                          • Cam asa i-mi comsuma si mie vreo 9 in oras si 6 in afara schimbata la 2800-3000
                            stie careva cat are o liniuta de la consum cam cati litri sunt

                            Comment


                            • ~ 5,5 litri
                              sigpic

                              Comment


                              • Ma bucur ca a postat si Seba, sa lamureasca treaba cu ''mai fasneata''.

                                Red_Alin n-o fi vreun mecanic, dar simte masina si n-a vorbit tampenii.
                                La inceput nici eu nu stiam de ce e efectul asta, dupa mers in forja, masina se infige o idee mai bine. Nu stiam treaba cu ECU , ca el se adapteaza oarecum stilului de mers. (am inteles ca la cativa zeci de km isi reanalizeaza datele).

                                Deci daca mergi cu masina ''stil pensionar'' , in consecinta va trage ca atare - adica nu prea o sa traga, daca mergi in stil sportiv o perioada, isi va schimba comportamentul si se va infige ceva mai bine.

                                As putea spune ca treaba asta se simte (cel putin eu asa simt, nu e doar o impresie) si la turatii normale (3000-4000) nu numai la turatii de varf (4500-5500).
                                Last edited by Octavian; 25 April 2008, 08:18.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google