If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu rezonanta aia care aparea dupa 3000 rpm am "eliminat-o" sudand un racord flexibil inainte de catalizator. De fapt e mult spus ca am elimintat-o, practis s-a mutat undeva la 4000 rpm. Dar macar la 120-130 km/h pot circula decent. Ma gandesc sa mai adaug unul cand voi schimba toba intermediara.
In rest, foarte frumos a explicat Octavian.
Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
la ph1 era pus din fabrica, inainte de intermediara, la ph2 cica s-a renuntat la el pt ca au modificat cica un pic traseul evacuarii si nu a mai fost nevoie de serviciile lui
oricum , rolul lui era de atenuare a rezonantei de la 2 mii de ture... eu la 2 mii nu simt nici o rezonanta
azi, un mic traseu pana la sambata, 4 pers potrivite ca si greutate (media de greutate undeva la 50-55 kg max) in masina, ac pornit, vreau sa spun ca masinuta s-a miscat foarte bine nu am simtit greutatea asuplimentara. traseul a fost aglomerat binisor, asa ca am mers mai om pas de defilare asa, 80-90, au fost si radare multe, numai de 2 ori am depasit 2 tiruri; o data fara nici o problema, a 2a oara a fost un pic mai dificil pt ca nici nu mergea foarte incet, adica avea 100-105km/h, nu m-am tinut nici aproape de el sa nu-mi strice capota proaspat vopsita cu ce prostioare mai arunca el: firicele de nisip etc+ trafic aglomerat de pe contrasens insa am prins o portiune libera de cateva sute de m si l-am "executat" cu 4500-4750rpm in tr 4
benzina am avut vreo 20 de l din noul sortiment de la mol, mol evo, fostu mol tempo 98; nu stiu daca e placebo sau nu dar parca prea bine a mers azi masina...)
Octavian, la Logan nu exista racord flexibil. Din cate am auzit Solenza avea asa ceva. M-am luptat putin la service pt ca aia încercau sa ma convingă ca nu e nevoie de asa ceva la Logan. Dar cum am zis, acuma nu mai am impresia aia ca vine motorul peste mine vând trec de 3000 rpm.
Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
Eu am teava in loc de intermediara si este la fel de silentioasa ca un Logan normal de 1.4, desi motorul este 16v.
Nu inteleg de ce a mea, in mers, se aude ca un 1.4 si nu are sunetul mai gros ca al unui 16v de fabrica. O fi din cauza ca nu mai am intermediara iar 16v-urile au intermediara mare.
Aseara mi-am batut joc de o Corsa C care se tot "sinucidea" numai sa nu ii stea Logan in fata. Era un cuplu in Corsa .
E amuzant sa-ti scrie 1.4 MPI pe spate si sa mai fie si galbena monoton.
Octavian, la Logan nu exista racord flexibil. Din cate am auzit Solenza avea asa ceva. M-am luptat putin la service pt ca aia încercau sa ma convingă ca nu e nevoie de asa ceva la Logan. Dar cum am zis, acuma nu mai am impresia aia ca vine motorul peste mine vând trec de 3000 rpm.
Buna seara.Pana acum ceva timp am condus o Dacia 1310.De vreo 3 saptamani am luat un Logan de 1.4.Va dati seama de diferenta nu?
Una peste alta sunt multumit.Intr-adevar putere nu prea este,mai ales incarcata si cu AC-ul pornit,dar se comporta bine,este economicoasa,usor de intretinut.Si daca conduci in limita bunului simt,ceea ce pentru mine inseamna pana intr-o suta,o sa remarcati si un consum destul de bunicel.
poti sa mergi in limita bunului simt si cu 130 ... pe autostrada.
si ai sa vezi ca masinuta poate, chiar cu ac pornit. trbuie doar sa va cunoasteti suficient de bine. iti spun din proprie experienta.
sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!
1Daca stii s-o dresezi asa cum treburie, nu-ti face niciun fel de problema la depasiri....
2.la urcarea pantei daca nu urci hotarat risti sa te duci inapoi la vale foarte frumos!
In concluzie sunt multumit de masina in vederea ca nu imi face belele cand e lumea mai draga...
Poata sa zica lumea despre ea ca il las sa dea din gura pana cand or vrea...
daca esti puternic si ai vointa le rezovi pe toate
Cand aveam Loganul evitam depasirile (si acum le evit cat pot) pentru ca reprizele sunt slabe si nu imi place sa risc.
Loganul de 1.4 a ajuns acum in posesia cumnatului meu care merge mult mai la limita. Intr-un an de cand e la el masina, deja a facut mai multe depasiri decat a facut masina la mine in toti cei 7 ani in care am avut Loganul.
Oricum, la 1.4 etajarea cutiei e cam moartea pasiunii ... a 4 a si a 5 a ar trebui sa fie mult mai 'scurte' ptr a scuti soferul de palpitatii atunci cand vezi ca nu se mai termina tirul pe care il depasesti de secunde bune ...
aport, neaport...vara, +30 grade, 4 oameni, portbagaj plin, AC pornit, dealuri (sa nu exagerez cu muntii) coafura rezista ca doar nu apuca sa prinda viteza.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment