1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu rezonanta aia care aparea dupa 3000 rpm am "eliminat-o" sudand un racord flexibil inainte de catalizator. De fapt e mult spus ca am elimintat-o, practis s-a mutat undeva la 4000 rpm. Dar macar la 120-130 km/h pot circula decent. Ma gandesc sa mai adaug unul cand voi schimba toba intermediara.

    In rest, foarte frumos a explicat Octavian.
    Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
    "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

    Comment


    • Pai acolo e racord flexibil, ce ai facut mai exact?

      Comment


      • batator acustic i se spune acelui racord

        la ph1 era pus din fabrica, inainte de intermediara, la ph2 cica s-a renuntat la el pt ca au modificat cica un pic traseul evacuarii si nu a mai fost nevoie de serviciile lui

        oricum , rolul lui era de atenuare a rezonantei de la 2 mii de ture... eu la 2 mii nu simt nici o rezonanta

        azi, un mic traseu pana la sambata, 4 pers potrivite ca si greutate (media de greutate undeva la 50-55 kg max) in masina, ac pornit, vreau sa spun ca masinuta s-a miscat foarte bine nu am simtit greutatea asuplimentara. traseul a fost aglomerat binisor, asa ca am mers mai om pas de defilare asa, 80-90, au fost si radare multe, numai de 2 ori am depasit 2 tiruri; o data fara nici o problema, a 2a oara a fost un pic mai dificil pt ca nici nu mergea foarte incet, adica avea 100-105km/h, nu m-am tinut nici aproape de el sa nu-mi strice capota proaspat vopsita cu ce prostioare mai arunca el: firicele de nisip etc+ trafic aglomerat de pe contrasens insa am prins o portiune libera de cateva sute de m si l-am "executat" cu 4500-4750rpm in tr 4

        benzina am avut vreo 20 de l din noul sortiment de la mol, mol evo, fostu mol tempo 98; nu stiu daca e placebo sau nu dar parca prea bine a mers azi masina...)
        Last edited by cristi....; 2 May 2015, 00:15.

        Comment


        • Octavian, la Logan nu exista racord flexibil. Din cate am auzit Solenza avea asa ceva. M-am luptat putin la service pt ca aia încercau sa ma convingă ca nu e nevoie de asa ceva la Logan. Dar cum am zis, acuma nu mai am impresia aia ca vine motorul peste mine vând trec de 3000 rpm.
          Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
          "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

          Comment


          • Eu am teava in loc de intermediara si este la fel de silentioasa ca un Logan normal de 1.4, desi motorul este 16v.

            Nu inteleg de ce a mea, in mers, se aude ca un 1.4 si nu are sunetul mai gros ca al unui 16v de fabrica. O fi din cauza ca nu mai am intermediara iar 16v-urile au intermediara mare.

            Aseara mi-am batut joc de o Corsa C care se tot "sinucidea" numai sa nu ii stea Logan in fata. Era un cuplu in Corsa .

            E amuzant sa-ti scrie 1.4 MPI pe spate si sa mai fie si galbena monoton.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Originally posted by kossak View Post
              Octavian, la Logan nu exista racord flexibil. Din cate am auzit Solenza avea asa ceva. M-am luptat putin la service pt ca aia încercau sa ma convingă ca nu e nevoie de asa ceva la Logan. Dar cum am zis, acuma nu mai am impresia aia ca vine motorul peste mine vând trec de 3000 rpm.
              este racord flexibil

              Comment


              • Buna seara.Pana acum ceva timp am condus o Dacia 1310.De vreo 3 saptamani am luat un Logan de 1.4.Va dati seama de diferenta nu?
                Una peste alta sunt multumit.Intr-adevar putere nu prea este,mai ales incarcata si cu AC-ul pornit,dar se comporta bine,este economicoasa,usor de intretinut.Si daca conduci in limita bunului simt,ceea ce pentru mine inseamna pana intr-o suta,o sa remarcati si un consum destul de bunicel.

                Comment


                • poti sa mergi in limita bunului simt si cu 130 ... pe autostrada.
                  si ai sa vezi ca masinuta poate, chiar cu ac pornit. trbuie doar sa va cunoasteti suficient de bine. iti spun din proprie experienta.
                  sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • 1Daca stii s-o dresezi asa cum treburie, nu-ti face niciun fel de problema la depasiri....
                    2.la urcarea pantei daca nu urci hotarat risti sa te duci inapoi la vale foarte frumos!

                    In concluzie sunt multumit de masina in vederea ca nu imi face belele cand e lumea mai draga...
                    Poata sa zica lumea despre ea ca il las sa dea din gura pana cand or vrea...
                    daca esti puternic si ai vointa le rezovi pe toate

                    Comment


                    • 1.4 cel mai...lenes, dar e al meu
                      sigpic

                      Comment


                      • La 1.4 un mare aport are soferul.

                        Cand aveam Loganul evitam depasirile (si acum le evit cat pot) pentru ca reprizele sunt slabe si nu imi place sa risc.

                        Loganul de 1.4 a ajuns acum in posesia cumnatului meu care merge mult mai la limita. Intr-un an de cand e la el masina, deja a facut mai multe depasiri decat a facut masina la mine in toti cei 7 ani in care am avut Loganul.

                        Oricum, la 1.4 etajarea cutiei e cam moartea pasiunii ... a 4 a si a 5 a ar trebui sa fie mult mai 'scurte' ptr a scuti soferul de palpitatii atunci cand vezi ca nu se mai termina tirul pe care il depasesti de secunde bune ...
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • aport, neaport...vara, +30 grade, 4 oameni, portbagaj plin, AC pornit, dealuri (sa nu exagerez cu muntii) coafura rezista ca doar nu apuca sa prinda viteza.
                          sigpic

                          Comment


                          • Pana la ce data s-a montat 1,4 mpi pe Logan I ?

                            Comment


                            • vara 2008, s-a incheiat odata cu aparitia dacia I facelift
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google