1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corect.
    Trebuie sa ai o masina care sa se adapteze la toate conditiile de drum,iar Logan-ul este una dintre ele.

    Comment


    • Daca era si break da, aveai dreptate.

      Comment


      • Este si break...Se numeste MCV
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • @loganar:ai fost vreodata in afara sa vezi cum se circula?Pai acolo nu intalnesti ce intalnesti la noi.Da ai spus foarte bine,daca e unu cu rulota si merge cu 10km/h si NU AI VOIE sa depasesti ca e linie continua,pai ce eu depasesc ca sunt in Romania?Nu depasesc normal,stau pana cand am voie,dar cand am voie depasesc,de ce sa stau dupa el,atata timp cat am voie sa merg mai repede.Aici nu era vorba de vara sau iarna,aici era vorba despre trafic mai mult,si despre cat de mare este riscul atunci cand depasesti cu 1.4 incarcat o masina.Nu stiu ce legatura are cu iarna s.A.M.D.
          Da sa stii ca soferii din alte tari,ex Italia,daca vin in Bucuresti,iti garantez ca fac accident.Pentru ca ei nu au ce avem noi.La ei condusul este foarte linistit,traficul degajat,acolo nu trebuie decat sa fii atent sa nu calci pe cineva,ca zici ca mergi pe trotuar.In Germania in schimb,trebuie sa te tii bine cand trece unu cu un Porsche cu 300 km/h pe langa tine.Am simtit-o pe asta.Si eu eram cu un var,si noi mergeam cu 210 km/h.Deci nu stiu de ce ai dat-o dintr-una intr-alta.Eu ma refeream doar la disconfort-ul pe care il ai cu 1.4 atunci cand depasesti.Era bun un 1.4 16v.
          sigpic

          Comment


          • Sincer eu stiam ca e cacacios motoru de i.4 dar cand l-am luat am zis ca e bun si asta din cauza banilor si atunci se zvonea ca 1.6 consuma mai mult.
            Acu cica consuma c-am la fel . Nu stiu daca este sau nu asa...
            Faza e ca cu exceptia depasiripor cu masina plina sunt multumit de prestatia iei.
            Nasol e ca sunt brasovean si am drumu de pioana langa mine...Si....Mi-ar place sa urc si sa depasesc o tarica mai repede.Dar....Asta e..Daca aveam bani luam un 16v asa...Retrogradez...Sau astept o linie dreapta mai lunga..

            Comment


            • Originally posted by Pacco View Post
              @loganar:ai fost vreodata in afara sa vezi cum se circula?Pai acolo nu intalnesti ce intalnesti la noi.Da ai spus foarte bine,daca e unu cu rulota si merge cu 10km/h si NU AI VOIE sa depasesti ca e linie continua,pai ce eu depasesc ca sunt in Romania?Nu depasesc normal,stau pana cand am voie,dar cand am voie depasesc,de ce sa stau dupa el,atata timp cat am voie sa merg mai repede.
              Ba ai voie, daca drumul iti permite (si nu esti pe vreun pod) il poti depasi, se considera vehicul stationar.
              Am facut treaba asta sub ochii politailor si n-au avut treaba cu mine.
              Ca si caz extrem: ai o caruta in fata care merge cu 5 km/h, e linie continua care tine vreo 2 km, ce faci, stai dupa caruta?

              Cu masina de 200 cp ai uitat sa spui in ce treapta ai fi mers tot cu ~100/h )
              Nu e problema de stilul de mers, asta apropo de relatia sofer-masina, poti merge tot asa cum mergi cu 75 cp dar, e clar ca-ti faciliteaza spre ex depasirile, si multe altele, deci ajutorul din partea masinii/motorului, e mult mai mare.

              Comment


              • @Octavian:eu ma refeream ca merge cu 10km/h mai putin decat vrei tu sa mergi.Nu ca merge cu 10km/h.Deci nu ai voie sa treci peste marcajul continuu.Caruta e caruta.Noi vorbeam despre unu cu o rulota,care merge sa zicem cu 90km/h,iar limita e de 100.Il depasesti sau stai dupa el.Asta era faza.
                sigpic

                Comment


                • Da ma rog , am citit numai postu tau si-am vrut sa te necajesc ))))))).

                  Eu ma descurc foarte bine cu utilaju de 1.4 (si merg foarte mult si extraurban), dat fiind faptu ca mai tot timpul am maxim pe cineva in dreapta de ~52 kg (sau ceva mai mult, ca s-a ingrasat cu iarna..).
                  Daca sunt bagaje multe (cand plec in concediu) nici o problema, ma pot adapta la situatie. Spre ex in loc de tr IV la deal, dau blana pe tr III si sigurat se duce bine, n-am avut treaba pana acum, chiar si cu incarcatura mare.
                  De prea putine ori am simtit lipsa de putere, chiar si in panta sau depasiri de tiruri.
                  Aata timp cat esti constient ca 75 cp sunt la fel cum sunt si la alte masini, e ok (sa nu traiesti cu impresia ca altele ar merge mai altcumva - raportat la puterea motorului ma refer, sau sa crezi ca ai 90-100 cp sub capota)
                  Last edited by Octavian; 24 November 2008, 15:34.

                  Comment


                  • Eu cred ca toti am vrea sa mearga masina mai bine decati bani am dat pe ea si decat face.
                    eu unu as dori sa aibe demaraj mai bun in treapta a 4-a sau a 5-a dar...Mie frica de cip tuning sau flashtuning sau nustiuce tuning ptr ca la noi toti sunt mesteri mari
                    aaaaaaaa si as vrea sa consume si putin.

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian___30 View Post
                      Da ma rog , am citit numai postu tau si-am vrut sa te necajesc ))))))).
                      Mi-a placut .M-ai facut sa rad pe cuvantul meu :P.Te salut.
                      sigpic

                      Comment


                      • @ pacco: Porschele ala de zici tu ca a trecut pe langa voi cu 300 km/h (miram-as, da fie cum zici tu) a fost pe autostrada si acolo nu exista conceptu' de depasire, acolo schimbi numai benzile.

                        Un sofer batran mi-a zis atuncea: "la 1000 de km condusi eziti prea mult, la 10000 te crezi cel mai bun sofer din lume, cand ajungi la 100.000 iti dai seama cate prostii ai facut".
                        Last edited by Cezar; 26 November 2008, 09:01. Reason: off-topic
                        Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                        Comment


                        • Hm...Ce nu-mi place cand va adresati asa...Ca de pe scara de incendiu unul altuia...parca unu' are 30 de ani de soferie si altu e venit acum pe lume.

                          Adevaru e ca n-am mai luat demult (de 12 ani) decretu in mana, dar schimbarea benzii nu presupune schimbarea directiei de mers ce are ca rezultat depasirea unui tir sau altor masini?

                          Comment


                          • Am zis ca pe autostrada te incadrezi pe alta banda, acolo nu exista pericolul sa te lipesti de grila unui tir ca pe o sosea de la noi care are o singura banda pe directia de mers.
                            Last edited by loganar; 24 November 2008, 19:20.
                            Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                            Comment


                            • Am spus doar ca era foarte bun un 1.4 16v.Asa ca te las sa crezi ce vrei.
                              Last edited by Cezar; 26 November 2008, 09:03. Reason: nu mai declansati flame-uri
                              sigpic

                              Comment


                              • Peace man!

                                departe de mine gandul de incerca sa jignesc pe cineva, mi-am expus numai punctul de vedere.
                                Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google