mai schimb si la 2500, spre 3000. azi am mers cu ea tot 2600-2700rpm 
spuneam doar ca prin remapare curba de cuplu scade in ture. ceea ce chiar si la condus "subturat" cum spui tu, trebuie sa se simta. nu? de ce nu as face o remapare, inclusiv cu stilul meu de condus?
by the way, am perioade cand conduc econom, azi am mers normal, alteori storc untul din ea [schimbat la 4500-5000rpm]. depinde cat de repede am nevoie sa ajung undeva, depinde de trafic, mai depinde si de starea mea de spirit.

spuneam doar ca prin remapare curba de cuplu scade in ture. ceea ce chiar si la condus "subturat" cum spui tu, trebuie sa se simta. nu? de ce nu as face o remapare, inclusiv cu stilul meu de condus?
by the way, am perioade cand conduc econom, azi am mers normal, alteori storc untul din ea [schimbat la 4500-5000rpm]. depinde cat de repede am nevoie sa ajung undeva, depinde de trafic, mai depinde si de starea mea de spirit.











nu stiu unde merge cel mai bine, n-am avut, nu pot sa-mi dau cu parerea obiectiv, pot sa zic de 1.6 ca merge bine la 100-110 si 16v merge bine la 120-130. acolo "le place" la motoarele alea, consumul e decent, viteza e destula si mai ai si o rezerva de putere pt la depasiri fara sa dai a 4-a. respectand proportiile, banuiesc ca un 1.4 se simte in largul lui tot pe la 100 si merge acceptabil pana pe la 130-140, dupa care incepe greul 


Comment