@anonimboy: ce m-a retinut? daca ai fi citit macar penultimul meu post, ai fi vazut ca nu ma intereseaza nici un golf 3, nici vreo alta masina mai "furioasa". asta pentru ca nu mi-am luat logan ca sa ma iau la intrecere cu altii. e de altfel si pozitia pe care o am fata de masina in general, indiferent de motorizare. de ar fi fost vreo masina de fuga, ar fi avut si ea o sustensie mai rigida, o garda la sol scazuta, mai multi caluti, cel mult o motorizare pana in 100cp [nu 5], motoare diesel de aproape 2 litri si puteri spre 150cp, si asa mai departe. dar nu a fost gandita pentru asta, ci pentru cu totul si cu totul altceva.
1.4 mpi cel mai...
Collapse
X
-
N-ar mai fi nimic...motorul scoate puterea maxima la 5500RPM deci aia 500RPM peste sunt ca sa cada acul la urmatoarea treapta intr-o zona ok de cuplu si putere. Daca o turezi peste 6000 ai tura-o in plafonare, adica cam degeaba
PS: Cine ne citeste are impresia ca vorbim de cel putin vre-un Shelby GTIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Pana in ~5700-5800 merge turata, dupa care apa de ploaie (am dus-o si-n 7000 dar n-are nici un efect).
Asta e nasol la cutia de pe 1.4 ca la schimbare in superioara nu pici cum trebuie cu turatiile, daca dai blana, la schimbare pica prea mult la turatii (peste 1000 rpm mi se pare exagerat..).
Comment
-
e grav daca o turam asa mai pe la 5500 cu a 2 a si a 3 a ( si a 4 a , normal ) ?
toti imi zic ca bai vezi ca maine poimaine te vad ca ii faci segmentare la motor, etc...deci?
scuze daca-s off" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
Comment