1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E pt o familie mica ))
    Daca eram mai numerosi si mai greutosi ) (eu in mare parte a timpului circul ca o pers in dreapta si cam atat) normal ca optam pe o motorizare mai mare/puternica. Probabil ca si de asta nu am intampinat probleme pana acum (depasiri, viteze de Schumacher si alte cele).
    Nici un alt motor de 1.4 75-80 cp (vezi Golf, Focus) nu duce mai ''aprig'' decat asta 1.4 mpi.

    Cand stii ca tre sa cari vreo 2-300 kg in plus, e recomandat sa te gandesti (imperios as spune) si la o motorizare mai puternica.

    Comment


    • Al tau e remapat Tavi.
      De aia vorbesti asa frumos de el.

      Comment


      • Crede-ma ca nici inainte de remap nu m-am vaitat de el.

        PS: si sa taci ca m-am carat cu a ta si merge de zbarnaie

        Comment


        • din ce am vazut eu modelul 1.4 de ungaria cu roti pe 14'' si mai inguste fuge mai bine si...nu zici ca e mai instabila sau ceva...si consuma si mai putin un pic.
          Am condus, nu vorbesc asa de dragul de a vorbi.deci daca vreti sa traga un pic mai bine ...roti pe 14''mai inguste

          Comment


          • Arata ca naiba cu roti pe 14'' .
            La demaraj eu n-am vazut vreo diferenta , cel putin fata de a mea.

            Comment


            • da...arata ca naiba ...(de asta raman si eu pe 15) ca puteam sa fac schimb.....

              Comment


              • Daca iti e prieten respectivu, schimba provizoriu rotile sa vezi daca a ta devine mai fasneata.

                PS: defapt stai ca acum am calculat, are acelasi diametru (185/65/15'' cu 165/80/14'') , deci nu e nici un sfar.
                Last edited by Octavian; 28 February 2009, 10:17.

                Comment


                • eu zic ca cauciucul de pe 14'' fiind mai ingust e mai putina frecare si e normal ca demarajul si 'fasnetenia' sa fie acolo

                  Comment


                  • Off topic(scuze) : seiko ce inseamna semnatura ta? Cum se traduce?
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • Nu te ridica, cizmarule, mai presus de calapodul tău

                      Comment


                      • eu zic ca e bun si 1.4mpi daca vrei sa mergi in banca ta....am mers cu el si cel putin nu mi se pare foarte slab,insa te obisnuiesti cu el.Acum 3 zile am platit si eu avansul pt noul logan ph2 1.4mpi..si abia astept sa vina...dar mai am de asteptat pana in aprilie. Insa cand alegi acest motor te mai gandesti si la economii(consum,,casco,,asigurare)

                        Comment


                        • corect...am un vecin cu un audi de 2000 cc si alaltaieri vorbeam cu el despre casco ,asigurari ,etc... la care el mereu zicea numa 1 lucru : numa atat platesti tu,numa atat platesti tu? asa putin? da de ce?

                          Comment


                          • Si nu i-ai spus de ce?

                            Comment


                            • normal ca i-am spus....
                              da zice ca..da ma da eu tot audi am...si ma duc la audiul lui de 14 ma uit la el si zic : da ma da tu ai si rugina la greu (si acu 4 ani cand a luat-o zicea ca nu va rugini niciodata ..ca i sa zis ca asa caroseria tratata nustiucum...) deci....are audi..confort si putere mult mai mare si mai misto dar.....are si rugina si taxe pe masura ))

                              Comment


                              • Originally posted by Cezar View Post
                                e lenes daca il tii in regim de rpm scazut. daca treci de 3500 de rpm nu mai e asa lenes. Insa marea majoritate au senzatia ca daca depasesc 3000 de rpm, se strica motoru.si astfel ajung sa mearga cu ea subturata. Una peste alta o motorizare mediocra la toate capitolele.
                                @huzzy1981: dci nu e chiar asa deasupra trocariciului de 1.4 doar la consum. la dinamism si etc nu e deasupra. Insa ai thread special de diesel vs benzina, nu mai posta aici comparatia cu 1.5 dci. Stima
                                Pt masina de familie, mai bine 1.6 sau dci. Daca ai familie numeroasa si e cald afara(deci AC pornit), incerci sa nu faci depasiri si totul e ok
                                Eu am tot un 1.4 si pot spune ca la fiecare motorizare conteaza si cine e la volan si cat de diliu e soferul. Adevarul e ca e un motor pe toane eu in "rodaj" am simtit ca innebunesc pt ca eram 4 + bagaje plus drum lung bucuresti-maramures si implica multe depasiri si ma fortam sa stau pana in bataia lui 3000rpm. Dupa primii 2000km fiind mai diliu din fire am incercat sa aflu cum stau lucrurile spre limitarea de 5800rpm. Motorul asta condus agresiv t1- 4000-4500 t2 si t3 la 5800 papa asfalt si nu prea mai tine cont de echipaj si de bagaje. Cu un ambreiaj reglat cu o cursa scurta te poti bucura de acei 70-75cai cam de toti (multi au cu sutele de cai dar nu stiu ca nu ajung sa-i puna in ham pe toti - fapt ce la logan e posibil). Cei drept singurul inconvenient apare pt frustratii de linie dreapta care cum prind o sosea in dunga sau o autostrada activeaza mania blitz. Loganul te limiteaza la urcat de la 130 la 160 km/h (cel putin 1.4) si eu unu cred ca maxim am vazut acul pe la un 172-175 cu benzina buna si gol si cred ca aveam si vand din spate. Oricum de linie dreapta e trist dar e logan. De curbe si de oras discut cu multi cu nasul pe sus cu alte motorizari. Pt amatori recomand ca la 80km/h sa atace o depasire cu t2 urmat de t3 pana la un 130. Dar e chestie de stil. Si era sa uit si partea buna: Bucuresti(romania) - Thassos(grecia) 1 plin la vremea aia de 150ron mers romania blana, bulgaria medie de 40km/h ca de cat spaga la bulgari mai bine ATV la greci 3 zile iar la greci 100-130km/h.
                                Si cu asta cam am spus tot. Cei cu pierd doar la sprint de la 0 la 100 in rest la viteza maxima ne fac iar parerea mea e ca pe autostrada se lanseaza mai frumos intre 100 si 150km/h. Cei cu 1.6 e trist am experienta cu un 1.6 bucuresti-pitesti aproape un plin 190km/h cam tot drumu in curu unui mertz (aproape la aspiratie)....
                                ...hai ca v-am plictisit dar am vrut sa-mi exprim parerea/experienta 1.4.....

                                Multumesc

                                Vroiam sa zic ca cei cu DCI pierd la sprint iar 1.6 cam baga botul prea mult la benzina daca privesti din unghiul performante/consum.
                                Apropo am 56.000 (stiu ma paste schimbat curea distributie) si pot spune ca rezista la turatii mari frecvente. Doar sitele de la toba le-am pissdduit dar e nice zgomotul si unde mai pui ca e si pe moka
                                By the way cu toba sport dar nu facatura mai adaugi 10cai si te apropii de 1.6 pastrand consumul de 1.4 Daca adaugi si galerii spiralate care am auzit ca au inceput sa apara pt aceste motoare si un filtru sport dar regulamentar montat depasesti la cai 1.6 chiar si fara chip tunning. Si asta e un minim de efort
                                Last edited by barbudan; 3 March 2009, 01:59. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google