1.4 mpi cel mai...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e prea de tot,de parca cine stie ce propulsoare sunt alea!!!faza ca nu depaseste si ca abia urca panta la sincai deja intra in domeniul penibilului....ori nu ai condus 1.4 niciodata si esti posesor de 1.6 si crezi ca ai mustang shelby ori nu sti ce vorbesti.motorul 1.4 este un motor care nu se face de ras,clar,un motor pe care ma bazez si in depasiri,pentru ca stiu sa fac una,stiu cand si cum sa ma bag!restul e logan.

    Sa se inteleaga faptul ca sunt constient ca 75 cp nu sunt tot una cu 90 cp si ceea ce vreau este sa scriem realitatea nu bazaconii!

    Comment


    • pai daca tii un 1.4 la 2000 de ture in tr 3-4-5...si vrei sa sprinteze in urcare in poiana brasov....normal ca e cel mai jegos motor...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • corect tara e plina de conducatori auto nu prea sunt soferi!

        Comment


        • In primul rand salutari la toata lumea, sunt nou p-aici.
          Vreau sa-mi spun si eu parerea, dupa ce am citit tot topicul, poate conteaza pentru cineva, la fel cum porbabil a contat si pentru mine ceva din ce am citit pe acest forum.
          Am mers mult cu loganul, in special pe gaz, dar si pe bezina, 1.4 mai exact si va pot spune ca mie mi se pare o masina de familie, de ce, pai sa vedem, la fel cum au spus multi inaintea mea, taxele, intretinerea, fiabilitatea.
          Motorul e decent, acum depinde de sofer, eu va spun sincer, cand sunt depasit ridic piciorul de pe acceleratie, nu fac ambiti, sunt o fire orgolioasa dar pe deasupra mai stiu ca prea mult orgoliu ma poate costa viata.
          Cum spunea cineva si a zis bine, la 100 de km esti cuminte, la 1000 prinzi curaj, peste 10000 n-are ce sa ti se itampla si si peste 100000 soseaua e a ta, asta legat de experienta sau de masina, cand sunt in logan/cielo/matiz etc (o parte din masinile pe care le mai conduc ocazional) va spun sincer ca sunt dezgustat de aroganta unor soferi, care culmea, cand sunt in range, e la fel, numai ca atunci sumaherii cu ale lor 1.6 stau cuminti, nu ma m-as da cu ei indiferent in ce masina as fi. Dar sa-i vezi pe autostrada cand ma depasesc ce bucurosi sunt ca au trecut de un range, vara`miu ii da 210 cat are pe bord si sta acul fix in 210 fara niciun stres, nu simti nimic.
          Observ ca aceeasi soferi fara bun simt in trafic, sunt si aici si din pacate, foare multi la noi in tara, nu exista disciplina in trafic la noi. Probabil din cauza asta nu-mi voi lua niciodata motor ... cu toate ca nici motocilistii fara casti si protectii nu sunt mai presus...
          In fine, am vazut ca multi spun ca trebuiesc turate, eu peste 3500-4000 rpm sincer nu-i dau din cauza sunetului, face de zici ca moare saraca, unora le place cum suna motorul la turatia aia sau poata chiar suna bine, mie unu nu-mi place si cum sunt de obicei cuminte, pe logan chiar mai cuminte decat trebuie, prefer sa intarziu decat sa risc o depasire.
          Am mers si cu benzinare si cu "dizale", dar recunosc personal din ce am mers pana acum tot range-ul sport ramane favorita, cu toate ca haleste multa benzina si in multe cauzuri n-ai ce face cu el, in oras, dar e bun cand nu el al tau si altcineva plateste taxele si benzina care apropos de turatii, pe sport schimba mult mai sus (hidramata) fata de drive normal, ca tot era vorba de turatii daca vrei vlaga, asta e o treaba generala la benzina, vrei vlaga, baga picioru in ea.
          Hai ca am aberat destul p-aici, ca si o concluzie, pentru mine, loganul 1.4 cel putin, de restul nu pot spune nimic ca n-am condus, ramane o masina decenta de familie, fara pretentii, iti faci treaba cu ea, consumul decent si spatiul o fac masina protrivita pentru asa ceva.
          Va doresc tuturor multi km fara incidente si fiti mai intelegatori in trafic
          Somebody stop me, I'm outta control please
          before I do autopsies on these MC's

          Comment


          • Off:E mai mult decat hidramata cutia aia stai linistit ;).
            Acum s-ar parea ca 1.4 a rezistat destul si v-a fi detronat de 1.2.Costuri mai mici,cel putin la asigurare.Dar 1.4 se comporta bine pentru cei care ii cunosc limitele si,la fel cum au spus-o si altii,sunt realisti ca sub capota au 75 Cp,nu 150-200.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by Spliff View Post
              ..... am vazut ca multi spun ca trebuiesc turate, eu peste 3500-4000 rpm sincer nu-i dau din cauza sunetului, face de zici ca moare saraca, unora le place cum suna motorul la turatia aia sau poata chiar suna bine, mie unu nu-mi place si cum sunt de obicei cuminte, pe logan chiar mai cuminte decat trebuie, prefer sa intarziu decat sa risc o depasire.
              Te-ai "scos" cu ultima afirmatie ca daca nu iti ziceam ca faci parte din aia care cred ca sar pistoanele prin capota . Daca producatorul spune ca puterea maxima este la 5500 nu stiu de ce va este frica sa le turati pana acolo, asta nu inteleg eu. Daca tu mergi cuminte , asta e treaba ta, ma bucur ca nu esti un frustrat cu bemeveee care vrea sa arete ca ele e jupanu' pe sosea , dar mie teama ca sunt multi care nu stiu sa scoata tot ce poate motorasul asta de 1.4 , asa cum e el amarat cu 75 cai si se plang ca nu trage si se nasc mituri diverse. Eu unul abea am asteptat sa fac 1000 km sa pot sa-i dau ture sa vad ce poate motorul asta si sincer am fost mai mult decat impresionat sa vad cum se infinge si te baga in scaun la peste 3500 rpm
              Si referior la depasiri , prefer sa fac o depasire rapida in cateva secunde folosind o treapta inferioara de viteza si turata decat sa depasesc cu a 5-a sau a 4-a subturat , bineinteles depasiri care fiecare sofer le apreciaza in felul lui .
              Drumuri bune !
              sigpic

              Comment


              • Dupa parerea mea Loganul este f. bun pt. familie: ai spatiu interior, ai portbagaj mare si daca-l compari cu vechea Dacie, are superperformante. Nu mai vorbim de pret, caci toti loganistii nu recunosc ca nu avem bani pt. masini mai tari!
                Last edited by darksid3; 8 February 2010, 10:20.

                Comment


                • La partea cu nerecunoscutul ai dato in bara mon ami, ia mai arunca si tu un ochi pe forum, dar nu pt 1 zi, 2-3 saptamani asa, apoi sa ne spui parerea ta... tocami invers este, toti "longanistii" recunosc ca nu au bani de altceva mai bun si sa il si intretina la costuri de revizie exorbitante gen opel, vw, ford si mai stiu eu ce. Stai linistit ca multi ar visa la un Lancer 5usi o generatie mai veche care ar fi si de familie si de fun, dar brusc suntem adusi cu picioarele pe pamant cand vine vorba de bani si visul ramane acolo unde ii este locul. Iar comparatia ta este foarte adevarata, intre dacia 1300 aka renault si dacia logan by renault, generatii diferite nici nu ar fi loc de discutie aici.
                  Last edited by Mikelangelo; 8 February 2010, 11:58. Reason: gresit qu
                  Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

                  Comment


                  • normal ca un plus de putere e binevenit,un mcv de 1.6 incarcat consuma cit 1.4 sedan cu 3-4 persoane,dar fiecare isi cunoaste masina si nu-i cere mai mult decit poate da

                    Comment


                    • Un MCV 1.6 consuma in orice conditii similare mai mult decat un 1.4 berlina.

                      Comment


                      • in teorie ,poate, dar merg cu amindoua si,odata ce se-ntind la drum,incep sa regret ca nu am mai scos 1000 de euro.hai,1500
                        Last edited by remus.fedorca; 8 February 2010, 13:26.

                        Comment


                        • 1000 Euro in plus pt care motorizare pt Logan?
                          Banuiesc ca 1.6 16V nu?
                          Raportat la pretul de 8000-9000 Euro, 1000 Euro nu-s de ici de colo...
                          Daca discutam de pret de achizitie 14-15000, parca era altceva (pt ca ma gandesc ca si veniturile sunt altele).

                          Comment


                          • Originally posted by PAULAS55 View Post
                            Dupa parerea mea Loganul este f. bun pt. familie: ai spatiu interior, ai portbagaj mare si daca-l compari cu vechea Dacie, are superperformante. Nu mai vorbim de pret, caci toti loganistii nu recunosc ca nu avem bani pt. masini mai tari!
                            daca tu nu ai bani pentru o masina mai "tare" e problema ta,nu vorbi in numele altora!

                            Comment


                            • Originally posted by Bad_Wolf View Post
                              sincer am fost mai mult decat impresionat sa vad cum se infinge si te baga in scaun la peste 3500 rpm
                              Sincer, gasesc putin credibila afirmatia.

                              In fine, legat de Logan masina de familie, cred ca mai intai de toate ar trebui sa gasim masina perfecta de familie si sa vedem cat se apropie Loganul de asa ceva.
                              Ce caracteristici face o masina perfecta pentru familie? Dintre care eumar eu cateva: intretinere, fiabilitate.
                              Somebody stop me, I'm outta control please
                              before I do autopsies on these MC's

                              Comment


                              • salutare baieti.am un logan 1.4 mpi cumparat de 2 luni.am fost in concediu cu el pe la brasov si pot spune ca e masina de familie perfecta.daca nu te dai la el ai un consum perfect si ptr depasiri daca stii cum sa le faci e bunicel chiar.normal ca nu se compara cu 1.6 dar cum am zis daca vrei o masina "low cost" 1.4 e perfect.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google