Au fost probleme la tresa de masa si la tine. Ori la masa TdB, ori la cea de la baterie.
Problema indicator apa
Collapse
X
-
-
Originally posted by ionutchelu View PostEu am E4...n-avea nimic a face cu AC...motorul functiona optim..afisarea avea ceva...ma rog masa...mama lor de fiare!
Comment
-
Originally posted by ionutchelu View PostDraga Laur_Cos: Nici macar o clipa nu m-am gandit sa vin aici sa fac misto asa ca vezi de traba! Doar am expus problema masinii mele si atat ...nu mi-am dat cu parerea despre GMV sau alte treburi..asa ca..Cool it brother!
Comment
-
Pai de unde sa stie ca E2 si E3 sunt variante de echipare. Cred ca nici 5% din lume nu stie asta.O fi crezut ca E2 inseamna Euro 2.
Comment
-
De ce spui ca nu exista E4 ca varianta de echipare? Eu am Logan Laureat 1,4 din septembrie 2006 si te asigur ca este E4..cel putin asa scrie in certificat. La asta te-ai referit?
A..acum am vazut post-ul lui Andrei...chiar nu stiam diferenta...a propos, despre ce este vorba? Daca nu va este cu suparare sa-i invatati si pe cei mai "mici" ca voi. Si btw Andrei, cred ca acum tu ma iei peste picior. Nestinta nu inseamna prostie!Last edited by crististreulea; 22 May 2008, 09:27.
Comment
-
-
Nu prea am inteles despre ce vorbiti voi aici...
ma uit acum in certificat si in afara de E4 de la numarul de omologare, nu mai vad nici un Ex pe nicaieri.... iar E4 de la omologare inseamna 100% euro4. variantele de echipare de care spuneti, unde ar trebui sa fie trecute in certificat?
aha, ok.Last edited by huzzy1981; 1 May 2008, 17:09.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Originally posted by ionutcheluSi btw Andrei, cred ca acum tu ma iei peste picior.Last edited by andrei; 1 May 2008, 18:43.
Comment
-
Din pacate, dupa 3 ani si jumatate de cand ma aflu in posesia unui logan 1.4..au inceput sa ma ajunga problemele.Defapt e una singura si e legata de indicator temperatura apa (oare?).De o vreme incoace, de cand a dat frigul, liniutele la apa cresc cu greu de la 2 la 4...adica la un momentdat dupa 20 km inca nu urcase la 4, dar am intrat in oras si minunea s-a intamplat ...dar nu pt mult timp ca iar a cazut la 2 liniute, in mers.
Acuma, de o vreme incoace , ba se comporta normal,ba scade si urca dela 2 la 4 liniute.
Eu ma gandesc ca vina o poarta termostatul care ramane uneori pe deschis...voi ce ziceti...adica ma intereseaza parerea cuiva care stie bine ce zice, nu doar banuieste.
Mersi anticipat.
Comment
-
Originally posted by danstelian2003 View PostDin pacate, dupa 3 ani si jumatate de cand ma aflu in posesia unui logan 1.4..au inceput sa ma ajunga problemele.Defapt e una singura si e legata de indicator temperatura apa (oare?).De o vreme incoace, de cand a dat frigul, liniutele la apa cresc cu greu de la 2 la 4...adica la un momentdat dupa 20 km inca nu urcase la 4, dar am intrat in oras si minunea s-a intamplat ...dar nu pt mult timp ca iar a cazut la 2 liniute, in mers.
Acuma, de o vreme incoace , ba se comporta normal,ba scade si urca dela 2 la 4 liniute.
Eu ma gandesc ca vina o poarta termostatul care ramane uneori pe deschis...voi ce ziceti...adica ma intereseaza parerea cuiva care stie bine ce zice, nu doar banuieste.
Mersi anticipat.
Comment
-
Daca sunt 2 linii in mers extraurban e oarecum normal, pentru ca racirea e foarte buna.
Comment
-
probleme indicator apa
poate cineva sa imi spuna si mie de ce nu mai am patru liniute in bord la indicatorul de temperatura,acuma am doua ,normal e sa ai patru asa scrie in cartea tehnica,dar de un timp nu mai creste la patru liniute decat in oras!nu am avut nici o problema cu ea si o am din 2006 iul,asta ar fi prima problema aparuta,im rest e super ok.Astept raspun.
Comment
Comment