If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am Dacia Logan 1.4l cu 37000 km la bord iar cauciucul din spate dreapta,are o uzura pronuntata fata de celelalte cauciucuri pe partea exterioara a sa.
Astept niste motive din partea voastra.Multumesc !
ciudat e ca doar o roata. asta se intampla mai ales cand e puntea stramba, lovita sau de la multe intoarceri cu frana de mana. in mod normal, uzura pneurilor trebuie sa fie uniforma la toate rotiile aceleiasi punti.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
@seba...intoarceri cu frana de mana nu am facut niciodata pe uscat,doar pe zapada sau gheata...si e culmea ca doar cu cauciucul respectiv mi s-a intamplat chestia...si eu m-am speriat atunci pe moment,dar am acum alt cauciuc de vreo 5000 km si are uzura normala...deci e mare posibilitatea sa fie din cauciuc problema!
si eu am patito cu un cauciuc Continental pe fata dreapta sa ros tot partea din exterior plus ca tragea masina stanga si am fost la bracaj si nu era nimic in neregula cu directia totul era k, am schimbat cauciucul si merge bine acum nu trage nu roade este totul in regula deci poate fi din cauciuc.
Uzura cauciucului dreapta spate este un lucru obisnuit la un MCV la berlina nu am vazut pana acum. Eu am debica passio pe masina si dupa 20.000km parcursi am vazut ca incepe sa apara o mica uzura pe exterior si am schimbat rotile intre ele cele de pe spate. Nici o diferenta, dar macar s-au uzat amandoua in acelasi timp. Pe mine nu ma tin mai mult de 43.000km pe spate si 50.000km pe fata (pana devin opinca). Nush la voi cat tin
Si la mine e la fel,cauciucul dreapta spate uzat pe exterior.Sa fie oare de vina sensurile giratorii?Ca intoarceri cu frana de mana pe uscat nu am facut.
Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata.. My ride
eu am mers cu cauciucul original , kormoran pe spate...150 k ( mers normal, fara frane de mana...etc...uneori am mai tras si de remorca care sigur depasea sarina maxima autorizata.)
La treaba cu frana eu nu m-am gandit,dar ma gandesc ca daca ar fi asa,tot cauciucul ar trebui sa se uzeze uniform,ca roata nu calca doar pe partea exterioara pe asfalt.
Asta poate fi verificata,'la mana',dupa un drum sa verific daca frige roata respectiva.
Oricum,am de gand sa schimb rotile intre ele,dreapta cu stanga,daca tot se uzeaza,macar sa se uzeze ambele.
Si banuiesc ca de vina ar fi sensurile giratorii,ca la cate sunt in Brasov,ar fi cea mai buna explicatie.
Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata.. My ride
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment