Uzura Cauciuc Dreapta Spate

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uzura Cauciuc Dreapta Spate

    Am Dacia Logan 1.4l cu 37000 km la bord iar cauciucul din spate dreapta,are o uzura pronuntata fata de celelalte cauciucuri pe partea exterioara a sa.
    Astept niste motive din partea voastra.Multumesc !

  • #2
    tind sa cred ca e de la cauciuc....si eu am patit cu un cauciuc asa,mai de mult...acu e binenu mai am treaba cu alt cauciuc...
    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

    Comment


    • #3
      si eu am avut cu niste kormorane de vara , dar numai dupa vreo 50.000 km a inceput numai cel din dreapta spate sa se deformeze si sa se uzeze
      sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

      Comment


      • #4
        ciudat e ca doar o roata. asta se intampla mai ales cand e puntea stramba, lovita sau de la multe intoarceri cu frana de mana. in mod normal, uzura pneurilor trebuie sa fie uniforma la toate rotiile aceleiasi punti.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          de exemplu cum au avut ale mele peste 50.000 de km , sa fim seriosi cat de mult sa tina niste kormorane??
          sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

          Comment


          • #6
            @seba...intoarceri cu frana de mana nu am facut niciodata pe uscat,doar pe zapada sau gheata...si e culmea ca doar cu cauciucul respectiv mi s-a intamplat chestia...si eu m-am speriat atunci pe moment,dar am acum alt cauciuc de vreo 5000 km si are uzura normala...deci e mare posibilitatea sa fie din cauciuc problema!
            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

            Comment


            • #7
              si eu am patito cu un cauciuc Continental pe fata dreapta sa ros tot partea din exterior plus ca tragea masina stanga si am fost la bracaj si nu era nimic in neregula cu directia totul era k, am schimbat cauciucul si merge bine acum nu trage nu roade este totul in regula deci poate fi din cauciuc.

              Comment


              • #8
                Uzura cauciucului dreapta spate este un lucru obisnuit la un MCV la berlina nu am vazut pana acum. Eu am debica passio pe masina si dupa 20.000km parcursi am vazut ca incepe sa apara o mica uzura pe exterior si am schimbat rotile intre ele cele de pe spate. Nici o diferenta, dar macar s-au uzat amandoua in acelasi timp. Pe mine nu ma tin mai mult de 43.000km pe spate si 50.000km pe fata (pana devin opinca). Nush la voi cat tin

                Comment


                • #9
                  Si la mine e la fel,cauciucul dreapta spate uzat pe exterior.Sa fie oare de vina sensurile giratorii?Ca intoarceri cu frana de mana pe uscat nu am facut.
                  Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                  My ride

                  Comment


                  • #10
                    eu am mers cu cauciucul original , kormoran pe spate...150 k ( mers normal, fara frane de mana...etc...uneori am mai tras si de remorca care sigur depasea sarina maxima autorizata.)

                    Comment


                    • #11
                      La vreo problema a sistemului de franare care sa tina roata infranata in mers...chiar si cand frana nu-i actionata....te-ai gandit?
                      Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                      Comment


                      • #12
                        La treaba cu frana eu nu m-am gandit,dar ma gandesc ca daca ar fi asa,tot cauciucul ar trebui sa se uzeze uniform,ca roata nu calca doar pe partea exterioara pe asfalt.
                        Asta poate fi verificata,'la mana',dupa un drum sa verific daca frige roata respectiva.

                        Oricum,am de gand sa schimb rotile intre ele,dreapta cu stanga,daca tot se uzeaza,macar sa se uzeze ambele.

                        Si banuiesc ca de vina ar fi sensurile giratorii,ca la cate sunt in Brasov,ar fi cea mai buna explicatie.
                        Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                        My ride

                        Comment


                        • #13
                          eu am un cauciuc ros asa, m-am gandit la punte, dar la intoarceri cu frana de mana nu m-am gandit ,deci m-am linistit ))
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • #14
                            Intoarcerile cu frana de mana sunt cele mai benefice anvelopelor. Atunci se uzeaza cel mai putin.

                            P.s:joke
                            Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                            Comment


                            • #15
                              eu zic sa te duci la un mecanic , sa vada tamburul/rulment/punte
                              sigpic #

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google