Iti trebuie volanta de 1.4, ambreiaj cu diametru mai MIC decat cel actual care il ai pe 1.6, adica de 180mm. in loc de 200mm., fiabilitate mai scazuta in timp a ambreiajului de 1.4 fata de cel de 1.6 pe care il acum.
Usurare Volanta Logan 1.4 8v MPI
Collapse
X
-
-
Originally posted by stolniceanulucian View PostUsurare volanta sau schimbare volanta cu una mai usoara
Am citit in mai multe locuri despre aceasta posibila modificare (usurare volanta) si vreau sa aflu de la cei care au o asemenea modificare sau care au condus o masina cu volanta usurata, cum se simte masina la condus si daca sunt intr-adevar niste avantaje dupa efectuarea modificarii.
Avantajul este ca urca mai repede in ture, adica se simte ca este mai sprintena, iar dezavantajul este ca trebuie sa ai un relanti nitel mai mare ca altfel se cam balbaie motorul si totodata toate socurile sunt luate direct de ambielaj (vibrochen, biele, pistoane).
Daca masina este folosita mai mult goala, adica fara greutate in ea, se merita lucrarea.
Apare insa o problema, strungari sunt destui care sa usureze o volanta, dar nu prea ai unde sa o echilibrezi.
Prin `98 faceam astfel de lucrari atat la volanta in uzina Dacia, cat si la vibrochen la uzina de la Brasov, pistoane usurate de SETCAR, si tot acolo le si echilibram, dar acum nu se mai pot face astfel de lucrari in uzine.sigpic
Comment
-
Să nu uităm că volanta este si un acumulator de energie cinetică, pe cursa de destindere a pistoanelor, care uniformizeaza miscarea de rotaţie a motorului; cu cat masa acesteia este mai mare cu atat inertia este si ea mai mare; de aici o parte din dezavantajele unei mase mici. Concluzia si părerile, vă apartin, cum e mai bine.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by o8MeLC View Postba se merita si nu are nicio treaba cu bataia sau cu ce zice miahi. Daca pui volanta de 1.4 este deja echilibrata si buna de pus, doar sa o cumperi. masina va merge perfect nromal fara a mari relantiul sau mai stiu eu ce.
Volanta are rolul de a scoate pistonul din punctul mort, deci daca ai volanta usurata, motorul are o inertie mai mica si atunci trebuie compensata cu turatia motorului.
@iulica097 Si eu cred ca in cazul tau nu se merita.
Originally posted by iulica097 View PostDa melcule tie tia convenit ca nu ai dat nici un ban da cu 7mil mai bn ma apuc de evacuare . Iancu are dreptate volanta de 1.6 are "putere mai mare" ca sa zic asa .sigpic
Comment
-
Originally posted by stolniceanulucian View PostHai cu mai multe informatii. Curaj. Unde sunt 'tunerii', 'reisarii' ?Dacia Logan 1.4MPI (benzina)
Opel Astra G 2.0 DTH (diesel)
Comment
-
volanta usurata pe bmw 325i
salut. bmw-ul e 36 325i 192cp este echipat de fabrica cu o volanta cu masa dubla, foarte greoaie. am montat eu pe masina personala o alta volanta cu masa simpla ce provenea dupa un bmw mai vechi e30 motor 2.5 170cp parca. volanta cu masa simpla este mult mai usoara, si cu toate astea din partea din spate a volantei am taiat la un strungar aproximativ 7mm. fara nici o echilibrare am montat piesa pe masina, folosind placa de presiune a volantei cu masa simpla si discul de ambreaj(fara arculete de preluare socuri) ce provenea de la volanta cu masa bubla. masina merge perfect, se ridica in ture mult mai repede, singurul dezavantaj pe care l-am simtit este frana de motor care nu mai este eficienta...... cine vrea performante pune mana la treaba, se documenteaza si pune in practica....tuningul nu este pt cei de dorm cu cartea sub perna...
observ ca pe acest forum nimeni nu incearca nimic nou... totul se limiteaza la povesti care se sfarsesc cu sfaturile unui soarice preocupat de consumul de carburant. in opinia astora de dorm cu carte sub perna, daca asa a facut fabricantu masina asa moare...nu modificam nimik ca poate se stica.....si totusi unii au pe dacie peste 150cp....cum or fi facut??? rugam pe aceia cu fraza la ei sa ne lumineze si pe restu care am iubit doar scoala vietii.
Comment
-
Imi da lacrimi postul asta ) , glumesc are perfecta dreptate , dar ideea e ca vorbim despre dacia logan care este o masina low cost de familie si pe care din start lumea nu o vede ca pe o masina sport sau o masina de modificat . Majoritatea cumpara loganul pt ceea ce a fost gandit sa faca nu pentru a-l modifica ... nu am inteles exact ce anume ai taiat matale de la volanta fara sa fie echilibrata .
Comment
Comment