@Zeegermans, stiu ca explozia va fi mai puternica, dar cand se pune instalatie de N2O si motorul aspira oxidul de azot el la peste 300 grade celsius se descompune in oxigen oare atunci nu se produc detonari? Cei cae monteza instalati de N2O pe masini spun ca si pe motoarele stock merg dar sa nu scoti mai mult de 10-15 cai sau maxim 20 cai. Intradevar ca si viata motorului se va scurta cu cat se va utiliza surplusul de putere mai mult.
Modificare Admisie Pentru Cresterea Puterii Motorului
Collapse
X
-
nu cred ca se topesc pistoanele la un shot de NOS , cateva secunde etc , nu are cum sa se incalzeasca atat de tare .
La treaba cu tubul de oxigen , depinde cat de mult o tii alimentata cu tubu ala , in general nu cred ca e ceva ce nu se poate rezolva din soft .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
ar mai fi o problema cred eu, in galeria de admisie ai un senzor de presiune, ai motorasu de la clapeta, cand asti-a doi o sa descopere erarea(aerul ce il dai tu in plus nu o sa mai functioneze dupa datele ce le titesc ci dupa cele din tabel) sa zicem ca problema asta o rezolvi cu o remapare personalizata. dupa aceea mai vad o problema, tu introdu-cand mai mult aer in cilindiri ai nevoie si de mai multa benzina, astfel ca o sa ai nevoie si de alte injectoare, iar in functie de cat aer bagi s-ar putea sa ai nevoie si de o alta rampa de injectie si de o alta pompa de alimentare, si ma gandesc ca daca ai ajuns pana acolo sa ii schimbi si pompa de alimentare ii clar ca ai nevoie si de alte componente interne, pistoane, bolturi, biele forjate etc...nu stiu ce sa zic, nu stiu cati cai ai putea sa castigi cu o investitie minima. ma gandesc ca pt a castiga ceva semnificativ va trebui sa investesti foarte mult, si nu stiu daca investitia va fi profitabila comparand cu alte variante de a ajuta motorul sa creasca in putere.
Comment
-
n-are nevoie de alte injectoare, 1.4 si 1.6 au aceleasi injectoare. problema e ca nici aia 0.5 bar presiune de O2 nu e necesara, e destul un 0.1 care sa curga in admisie, pentru a schimba ratia oxigenului in aerul aspirat de la 20% la 25%, sa zicem. oricum, riscul major e sa intre in regim de detonatie si sa faca zob motorul. sa-i ziceti lu' mutu' ca va puneti cai pe motor si apoi nu-i dati in gura, ca sa nu se striceDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Probabil ca va avea un amestec imbogatit care nu va mai putea fi gestionat cum trebe de ECU...
Asta cu oxigenul nu mi se pare o solutie ok (sa umbli cu butelia dupa tine) plus ca un furtunel de ~10-15 mm e caca-pisi la 4000-4500 rpm.
Mai degraba sa ne gandim cum sa facem sa traga aer rece la admisie, sau ma rog, cat mai rece si sa nu capteze deloc caldura de la motor.
Un recipient asa ca un radiator plin cu azot ceva...sa traga prin el aerul de afara ... )))
Cand afara sunt 35 gr C (unde in mod normal la admisie stock iti ajunge un aer la mult mai fierbinte) sa-ti traga aer racit asa la ~15 grC...ar fi miiiinunat!
Comment
-
Originally posted by DaniD View PostVorbesti aiurea. Eu inbuteliez oxigen si pot sa te asigur ca acesta nu explodeaza. Oxigenul nu explodeaza doar intretine arderea. Buteliile incarcate de mine sunt la cel putin 150Bari in tuburi de cel putin 70kg (cand sunt goale) si cu 6mc capacitate. de N ori le-am scapat, la sediu s-au rasturnat in sistem domino peste 200 de tuburi si nimic nu s-a intamplat. Oxigenul, bioxidul de carbon, azotul, argonul, corgonul sunt gaze inerte. ELe doar intretin arderea.
Nu stiu in schimb unde vei gasii tuburi asa mici. 50-60 de bari cum zici, tot e presiune mare. Ai nevoie si de reductor, iar asta costa si ocupa mult spatiu. La noi nici nu se incarca cantitate asa mica la presiunea asta mica. Nici la Linde...
prietene, daca tot imbuteliezi tu atatea tuburi cu oxigen, fa si tu un experiment ia un tub plin cu oxigen du-l afara unde sa fie relativ safe si da cu putina vaselina pa el si o sa vezi ce se intampla.
si eu nu ma refeream la problema ca scapa tubul de oxigen pe jos, eu ma refeream strict ce se intampla daca are accident si acel tub plin cu oxigen se fisureaza cu cumva explodeazaNu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.
Comment
-
Nu invata omu la prostii!
Sa nu faca asa ceva!!
La o uzina din Resita am vazut oameni morti in urma unui accident cu o butelie de oxigen, ajunsese ceva ulei pe instalatie/pe furtun si a explodat ca o bomba.
Reactia oxigenului cu unsorile e foarte violenta!!!
Comment
-
nu vreau sa-l invat la prosti, doamne fereste
dar se pare ca el nu este constient de ce se poate intampla in cazul in care prinde putina grasime acea instalatie si/sau in caz de accident se fisureaza sau prinde pe suprafata instalatiei ulei vaselina sau alte minuni care au in compozitie grasimi de orce felNu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostProbabil ca va avea un amestec imbogatit care nu va mai putea fi gestionat cum trebe de ECU...
vezi ca amestecul imbogatit are mai multa benzina, nu mai mult aer.
el daca-i baga oxigen fortat, e tocmai invers si de aia e risc.
ce zici cu racirea aerului inainte de admisie, se practica la anumite masini. au montate intercoolere (+turbo) si in fata intercoolerului niste duze pulverizeaza dioxid de carbon lichid, care raceste f. mult zona, in timp ce se gazifica. aerul tras de turbina are un traseu ferit de zona cu co2.
treburile astea deja depasesc masinile logan.internal combustionizer
Comment
-
iar cabd afara sunt 35 de grade, aerul tras de motor nu e mult mai fierbinte. pt ca la ce debit de aer se plimba prin traseu de admisie, nu apuca sa se incalzeasca nici daca ar avea admisia 100 de grade. pur si simplu nu puca sa faca transferul termic. asta puteti verifica oricand cu o diagnoza in mers, sa vedeti ce citeste senzorul de temperatura. asa va place sa va scarpinati in c@# pt orice maruntis, de parca de acolo ar veni caii si vai ce fierbine e aerul si ce sarac in oxigen. hai sa-i punem o butelie si-un furtun, sa lansam ligheanu'pe orbita ca pe naveta descoperi.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Ideea era nu sa bagi aer fortat (turbo), ci la aceeasi aspiratie sa-i dai aer cu oxigen mai mult.
Originally posted by Seba View Postiar cabd afara sunt 35 de grade, aerul tras de motor nu e mult mai fierbinte. pt ca la ce debit de aer se plimba prin traseu de admisie, nu apuca sa se incalzeasca nici daca ar avea admisia 100 de grade. pur si simplu nu puca sa faca transferul termic. asta puteti verifica oricand cu o diagnoza in mers, sa vedeti ce citeste senzorul de temperatura. asa va place sa va scarpinati in c@# pt orice maruntis, de parca de acolo ar veni caii si vai ce fierbine e aerul si ce sarac in oxigen. .......................
La caldura mare afara benzinarul e grav penalizat.
Comment
-
n-ai inteles, eu nu asta am contestat, ci doar ca aerul tras de motor nu-i mult mai fierbite decat cel de afara. daca dai un search pe wikipedia, sa vezi diferenta de densitate a aerului intre 40 de grade si 10 grade, o sa vezi ca 1.6 devine aproape 1.4 dpdv al eficientei volumetrice. dar asta e alta treaba.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Da, imi aduc aminte ca pe alt subiect ai facut si cu calcule cat se pierde din putere in fc de temperatura aerului )
Cert e ca la 35 grC afara (temp la la umbra) pe drum sunt 45-50 grC...nu stiu daca asta inseamna aer mult mai cald si la cat ajunge in admisie, dar bun nu e pentru puterea motorului.
Comment
Comment