If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Modificare Admisie Pentru Cresterea Puterii Motorului
zeegermans ce masini pulverizeaza dioxid de carbon pe intercooler,hai ca pe asta nu am auzito
zapada carbonica chiar
se pulverizeaza apa fratilor , H2O )
Spre exemplu lancia delta integrale hf are sistemul respectiv . Cand sare presiunea de 0.8 bar sau 0.6 se pulverizeaza apa pe intercooler
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Da, sa treci aerul de la admisie prin vaporizatorul de la aerul conditionat !!!!!!! Ce dracu mai oameni buni nu intelegeti ca aerul la 35 grade sau 45-50 grade la nivelul asfaltului are alta densitate fata de aerul la 10-20 grade.
doar sa bagi aer fortat in motor sau sa pacalesti senzorul de temperatura de pe clapeta, vazusem undeva o modificare cu o rezistenta pusa in serie cu senzorul, sa simuleze aer mai rece si sa transmita la ecu sa imbogateasca amestecul, numai ca se duce cu sorcova AFR-ul
cred ca invart in mormant toti cei care au preparat vreodata ceva motoare performante cand citesc pe aici
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
sapa sa se ingroape mai adnac, nu cumva sa-i scoata cineva la suprafata... pe de alta parte, mai stiu un pilot care voia intercooler pe aspirat, ala de-o scos cuzinetii cu strecuratoarea din baie, cand i-o dat la turbo tot "mai un pic, numa cate 0.2 bar"...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
cum am zis, dioxidul de carbon lichid raceste f. mult temperatura, in momentul in care e pulverizat in atmosfera (pe intercooler in cazul in care se opteaza pt asta) si devine gaz. repet, traseul de admisie pt turbo este ferit de zona de co2.
unii folosesc si apa pt racire, cum a spus si cristi, dar cu co2 temperatura scade grav.
DEI specializes in heat and sound insulation products. This includes heat wrap for headers or exhaust systems, heat shields, sleeve products, & more.
Through the science of aerodynamics and cryogenics, Design Engineering has developed a system to harness the cryogenic properties of liquid CO2 to lower the intake charge temperature by up to 50°F
The CryO2 system provides two methods for cooling the air charge and one for cooling fuel, all utilizing the same burst of liquid CO2. CO2 is readily available at any welding or medical supply locations or where paintball guns are charged.
50 grade fahrenheit inseamna 10 grade celsius la noi.
Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
Nu sa mai postat de mult pe aici vad , o intrebare am si eu ... Nu am sa vorbesc despre sf'urile povestite pana acum cu nos si alte sisteme , totusi suntem pe logan club la sectiunea 1.4 dar problema nu este aici , problema este ca multe persoane nu au nici o modificare la motor dar vorbesc despre nos si turbo si etc pe 1.4 :d , e bine sa visam dar sa fim si putin realisti .
Am vazut la o adunare din ct ca multi aveau niste tuburi care plecau de undeva din grila sau din grila aia din bara de jos a masinii si ducea spre filtru (sport) . Este treaba asta un plus ?
Ma gandeam sa duc un tub din ala flexibil din gaura de proiector (si asa nu am) pana in fata filtrului sport . Stiu ca nu se castiga cai putere dar este un plus ? Ma gandesc ca dupa ce masina depaseste 30-40km/h ajuta filtrul sa traga mai mult aer rece(putin mai rece) .
Macar sa visam daca nu prea sunt posibilitati . Iar in legatura cu tubul flexibil in proiector , nu ar fi rea ideea . Mai mult aer si mai multa benzina , consum crescut. Acum sa nu ne gandim la consum . Da , este un plus , dar cum ai zis , la 30 - 40 Km/h .
Mai astept un raspuns si ma apuc de treaba . Am sa trag un tub de prin grila si am sa il redirectionez catre filtru . Teoretic este un plus . Partea nasoala este ca trebuie "dezactivat" pe drumurile unde se afla mult praf . zic si eu ,nu dati cu paru
Am analizat si eu mult timp treaba cu tubul flexibil scos undeva in grila de jos...
Partea cea mai proasta este ca va trage si mult praf pe acolo. In Romania nu prea cred ca avem drumuri fara praf...
Teoretic,da, ar trebui sa aibe un folos operatiunea...dar practic, nu am incercat, dar cred ca o sa incerc pana la urma...nu e mare pierdere
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment