Modificare Admisie Pentru Cresterea Puterii Motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by nikuniku View Post
    zeegermans ce masini pulverizeaza dioxid de carbon pe intercooler,hai ca pe asta nu am auzito
    zapada carbonica chiar
    se pulverizeaza apa fratilor , H2O )
    Spre exemplu lancia delta integrale hf are sistemul respectiv . Cand sare presiunea de 0.8 bar sau 0.6 se pulverizeaza apa pe intercooler
    Last edited by Cristi_Xp; 27 June 2011, 15:54.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      dar nu se poate face o smecherie cu un radiator de racire prin care sa treaca aerul inainte de a fi aspirat de filtrul de aer?! ar fi eficient?!
      My ride

      Comment


      • #33
        Da, sa treci aerul de la admisie prin vaporizatorul de la aerul conditionat !!!!!!! Ce dracu mai oameni buni nu intelegeti ca aerul la 35 grade sau 45-50 grade la nivelul asfaltului are alta densitate fata de aerul la 10-20 grade.

        Comment


        • #34
          doar sa bagi aer fortat in motor sau sa pacalesti senzorul de temperatura de pe clapeta, vazusem undeva o modificare cu o rezistenta pusa in serie cu senzorul, sa simuleze aer mai rece si sa transmita la ecu sa imbogateasca amestecul, numai ca se duce cu sorcova AFR-ul

          Comment


          • #35
            se chiama intercooler dar va mai trebuie si un turbo sau un compresor pt. asta

            Comment


            • #36
              cred ca invart in mormant toti cei care au preparat vreodata ceva motoare performante cand citesc pe aici
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                sapa sa se ingroape mai adnac, nu cumva sa-i scoata cineva la suprafata... pe de alta parte, mai stiu un pilot care voia intercooler pe aspirat, ala de-o scos cuzinetii cu strecuratoarea din baie, cand i-o dat la turbo tot "mai un pic, numa cate 0.2 bar"...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by nikuniku View Post
                  zeegermans ce masini pulverizeaza dioxid de carbon pe intercooler,hai ca pe asta nu am auzito
                  cum am spus, tipul de racire cu co2 nu se preteaza pt dacii. poate de asta nu ai auzit despre asa ceva.
                  se practica, dar la masini f. performante.


                  Testing out a home made co2 intercooler sprayer kit on a 2g dsm. This video was shot around 2003.





                  cum am zis, dioxidul de carbon lichid raceste f. mult temperatura, in momentul in care e pulverizat in atmosfera (pe intercooler in cazul in care se opteaza pt asta) si devine gaz. repet, traseul de admisie pt turbo este ferit de zona de co2.


                  unii folosesc si apa pt racire, cum a spus si cristi, dar cu co2 temperatura scade grav.

                  sprayer hecho de tubo de cobre flexible utilizable tambien como aspersor de nitro o de Co2 tipo DEI CryO2



                  eu doar am evidentiat o modalitate de racire a aerului pe admisie, ca tot a ridicat octavian problema.

                  sistemul exista de vanzare si se cheama CryO2:

                  DEI specializes in heat and sound insulation products. This includes heat wrap for headers or exhaust systems, heat shields, sleeve products, & more.


                  Through the science of aerodynamics and cryogenics, Design Engineering has developed a system to harness the cryogenic properties of liquid CO2 to lower the intake charge temperature by up to 50°F
                  The CryO2 system provides two methods for cooling the air charge and one for cooling fuel, all utilizing the same burst of liquid CO2. CO2 is readily available at any welding or medical supply locations or where paintball guns are charged.
                  50 grade fahrenheit inseamna 10 grade celsius la noi.

                  cam asa arata montat:

                  Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • #39
                    Sa mai spun inca o data ca tehnologia nu se limiteaza doar la ce stiu unii sau la ce au auzit respectivii ?

                    Comment


                    • #40
                      daca vreti rece trageti din aeroterma un tub de la A/C. fura 7-8 cai, dar o sa recuperati unul

                      Comment


                      • #41
                        Nu sa mai postat de mult pe aici vad , o intrebare am si eu ... Nu am sa vorbesc despre sf'urile povestite pana acum cu nos si alte sisteme , totusi suntem pe logan club la sectiunea 1.4 dar problema nu este aici , problema este ca multe persoane nu au nici o modificare la motor dar vorbesc despre nos si turbo si etc pe 1.4 :d , e bine sa visam dar sa fim si putin realisti .

                        Am vazut la o adunare din ct ca multi aveau niste tuburi care plecau de undeva din grila sau din grila aia din bara de jos a masinii si ducea spre filtru (sport) . Este treaba asta un plus ?

                        Ma gandeam sa duc un tub din ala flexibil din gaura de proiector (si asa nu am) pana in fata filtrului sport . Stiu ca nu se castiga cai putere dar este un plus ? Ma gandesc ca dupa ce masina depaseste 30-40km/h ajuta filtrul sa traga mai mult aer rece(putin mai rece) .

                        Am vazut asta tot la saracii aspirate 1.4 1.6 1.8
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Macar sa visam daca nu prea sunt posibilitati . Iar in legatura cu tubul flexibil in proiector , nu ar fi rea ideea . Mai mult aer si mai multa benzina , consum crescut. Acum sa nu ne gandim la consum . Da , este un plus , dar cum ai zis , la 30 - 40 Km/h .

                          Comment


                          • #43
                            Mai astept un raspuns si ma apuc de treaba . Am sa trag un tub de prin grila si am sa il redirectionez catre filtru . Teoretic este un plus . Partea nasoala este ca trebuie "dezactivat" pe drumurile unde se afla mult praf . zic si eu ,nu dati cu paru
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Pentru un plus de putere trebuie sa lucrezi la admisie dar si la evacuare.Lucreaza si la supape.

                              Comment


                              • #45
                                Am analizat si eu mult timp treaba cu tubul flexibil scos undeva in grila de jos...
                                Partea cea mai proasta este ca va trage si mult praf pe acolo. In Romania nu prea cred ca avem drumuri fara praf...
                                Teoretic,da, ar trebui sa aibe un folos operatiunea...dar practic, nu am incercat, dar cred ca o sa incerc pana la urma...nu e mare pierdere
                                Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google