If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am un logan din 2005 pe benzina motor 1.4 MPI si am o mare problema se tureaza automat in mers se duce pana la 4000 de turatii si apoi se opreste. Ca sa o pornesc dau la automat de i-mi vine rau, mi-a spus cineva sa schimb motorasul pas cu pas l-am schimbat a mers o luna si pe urma iar a inceput sa faca i-am curatat senzorul de pe volanta, nimic nu mai stiu ce sa ii fac si cred ca de cand face problemele astea si consuma f mult.
Astept raspunsuri.
du-te la un service autorizat dacia , nu la nea nicu din coltzu strazii care repara dacia 1310 ... dai un ban dar stai in fatza.e ca si cum ai intreba pe forum ce boala ai dar nu te duci la doctor ... think about it.
incearca sa o bagi pe tester si sa o resetezi , este posibil sa citeasca vechiul motoras pas cu pas , asa am patit la un bmw cu senzorul de pe axa cu came si daca il schimbi ia un motoras original nu aftermarket ca o sa ai probleme cu el mereu asa , mai bine iei din dezmembrari direct de pe masina .. si a mea a facut asa cand i-am spalat motorasu pas cu pas da doar atunci dupa ce am pornito , i-am pus contactu de 2 - 3 ori si si-a revenit
si eu tind sa cred ca ai pus un motoras no name , ala original VDO e cateva sute de lei si de regula nu se prea gaseste individual ci doar impreuna cu toata clapeta care e undeva pe la 800 lei , deci daca ai luat motoras d-ala sub 100 lei ai toate sansele sa fii cedat din nou . Daca ai posibilitate probeaza cu unul de pe masina unui prieten , macar sa sti sigur sa nu-l cumperi degeaba
Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Am fost la service mi-a dat jos pompa de benzina avea cateva gunoaie apoi mi-a scos toate fisele din fata de la motor nu cele de la bujii cela care dau curent mi le-a sters a dat cu un spray si merge bricideocamdata sunt curios sa vad cum se comporta mai departe.
Merci oricum ptr sugestii.
Am si eu o mare problema: am intrat cu masina in bordura, deflat m-am cam urcat pe bordura cu rotile, am indoit jantele de pe partea dreapta si la roata din spate dreapta am facut pana. Am schimbat roata si cand am plecat cu masina vad directia...voltanul sta mult cotit in dreapta desi masina merge drept si cand dau de volan are un joc foarte mare si dupa ce iau in viraj rotile nu mai revin drepta ca inainte, trebuie sa dau eu de volan.. As vrea sa stiu ce am stricat pe la ea..si cat de grava este situatia. Masina este un Logan 1.4 an 2007 , are servodirectie.
Capatul de bara indoit si ceva la caseta de directie.
Acum 3 ani socrumeu a luat o bordura deraind pe gheata si a patit la fel ca tine, reparatia pe casco=1200 lei.
E senzorul de turatie tip fluture. nici macar nu l-am schimbat... l-am dat jos cu o cheie de 10, l-am curatat cu un spray de contacte si cu o carpa moale. (sa cureti si mufa)... am facut 25000km deja si nu am nici o problema!
ATENTIE! Daca vrei totusi sa il schimbi... exista unu cu mufa neagra si unu cu albastra.... NU SUNT LA FEL! unul e de logan 1 si alalt de 2..... respecta culoarea! Salutari!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment