Cu placere. Daca tot ati dat scutul jos, fie il indreptati, fie il indoiti mai tare in partea din mijloc sa nu mai stea aproape de motor.
Sunet Metalic La Decelerare!
Collapse
X
-
Originally posted by Pacco View PostSunetul metalic la decelerare apare din cauza scutului metalic. Acesta fiind lovit, se indoaie usor si drept urmare evacuarea (teava de esapament, se vede daca deschideti capota) atinge scutul. La decelerare aceasta vibreaza, atinge scutul si produce acel sunet.
Pentru rezolvare, luati o ranga, urcati masina pe o rampa ceva si indreptati scutul, sau eventual il indoiti astfel incat partea din mijloc sa aiba o usoara curbura spre asfalt.
Comment
-
Originally posted by VlaD2803 View PostOare asta sa fie zgomotul ce a aparut la mine de cateva sute de km? La fel, cand e motorul rece, dimineata spre exemplu, pe la 2000ture face un zgomot nasol, de zici ca e sparta toba. Dupa ce se incalzeste motorul, tot mai persista zgomotul metalic, dar nu mai e puternic ca si cand ar fi rece. O sa incerc zilele astea sa merg fara scut sa vad daca mai face la fel. Multumesc de idee.
Comment
-
Cei cu probleme de zanganeala metalica la accelerari / decelerari si / sau relanti etc, verificati prinderea din mijloc a tobei.
E o tablita de kkt acolo (cu rol de prindere) care se decaleste, rugineste si-n final se rupe (din sudura), de acolo si sursa zgomotelor.
Solutii, cel putin 2 la numar:
1. se reface sudura (cu argon) - solutie oarecum temporara (tine 1-2 ani ani...dupa noroc) sau...
2. se adapteaza alta prindere pe sistem "U" - solutie de durata
Cautati si voi detaliile despre problema asta pe alte topicuri, o sa le gasititi cu siguranta.Last edited by Kojak; 20 October 2013, 11:23.
Comment
-
La mine acolo unde spune Kojak a fost problema. Am remediat-o cat de cat, cu sudura din Argon, dar nu stiu cat va tine. Daca problema apare din nou, o sa aplic metoda cu alt sistem de prindere. Zgomotul e provocat ca acolo teava rugineste si apar gauri prin care se emite acel zgomot deranjant.
Kojak, lasa-ne si noua aici pe thread o trimitere catre topicul in care spune despre o noua prindere. Stima.
Comment
-
am avut rupta tabla aia de la jumatatea esapamentului...incepusem sa o iau razna...la fiecare groapa, la fiecare limitator batea ceva.
dupa ce s-a rupt dadea voie esapamentului sa ajunga pana pe scut si sa faca acolo galagie. doar ca rezona esapamentul tot si se auzea de sub toata masina cand eram in mers.
bine ca am dat peste unul mai priceput care a tras si de esapament dupa ce a tras de roti si a vazut de unde e beleaua.
Comment
-
si la mine se aude pe partea dreapta la roata si cei de la dacia nu au facut nimic cica sunt din telescoape la misto sa scape de mine ori la roata ori la contraaripa pe la caseta de directie nu pot sa imi dau seama, cand vranez mai agresiv se aude si cand o fortez mai tare se aude un pocnit asa
Comment
-
sunet de toba sparta in marsarier
Tin sa mentionez ca alaltaieri am sudat la service teava de toba de mijloc ca se desprinsese sudura veche si zdranganea acolo, pe ambe le parti la interval de 2 ani. Dar acum a aparut alta problema, când merg in marsarier mai accelerat se aude un zgomot de toba sparta(asa mi se pare mie) dar de la motor. Am verificat-o pe rampa , peste tot. Nu pare sa atinga pe nicaieri. In mers se aude normal ca o masina normala si la viteze mari si mici , am dus-o si la 5 mi de ture in mers si pe loc si nimic.
M a poate ajuta cineva cu vro idee? Am verivicat scuturi termice, scut motor , tampoane , etanseizarea evacoarei care este ok, bieleta antiruliu care deabia am schimbat-o originala,tampoane motor, cam tot ce putea fi verificat.
Comment
Comment