mi s-a dus ambreiajul la masina si nu stiu , sa cumpar doar discul sau tot kitul , cineva de la service mi-a spus ca nu prea are rost sa dau banii si pe placa de presiune doar rulmentul daca e , vreau cateva pareri
Ambreiaj Logan
Collapse
X
-
eu am avut cinci oameni in masina si eram intr-o panda inclinata cam mult! Si am dat cu spatele si am turato grozav paana a iesit fum de sub capota(si a iesit ceva), acum nu prea mai imi place cum merge, adica numai e ca inainte.Ce vroiam sa intreb se mai poate umbla pe undeva sa mai strang ambreiajul?(am auzit si eu intamplator la cineva, masina are 68k).Stima, Ionut!..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..
Comment
-
da , vezi in fata la motor ( pe undeva in dreapta la galeria de evacuare) este cablul de la ambreiaj cu 2 piulete de 6 in cap, le mai desfaci putin si pe urma le strangi sa nu se desfaca , uite in poza aia unde este cercul rosu , numai ca ala este motor de 1.5 si are evacuarea in spate dar tot acolo este amplasat .
Comment
-
Daca spui ca tremura la plecarea de pe loc problema e de la discul de ambreiaj ...sau mai bine zis de la arcurile de preluare a socurilor de pe el. Aceeasi problema am avut si eu la masina si am schimbat tot kitul . Poti sa mergi pe Valeo sau Luk care e ceva mai rigid (are mai putine arcuri pe disc)In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Comment
-
Eu iti recomand sa schimbi tot kitul deoarece ai mers ceva cu el asa tocit si atunci e posibil ca tot patinand sa se fii decalit placa de presiunesau sa fii facut santuri in ea daca ai ajuns la nituri.
Exemplu:
Tata a mers cu vechea Dacie un an cu ambreiajul tocit si cand l-am desfacut aveam rupti 6 dinti din soarele ala.
Alt exemplu:
La firma unde am lucrat este un ford transit care a mers doar o luna cu ambreiajul tocit ( ce-i drept cu greutate pe el) si cand a mers la service i-au zis aia ca s-a decalit si volanta asa ca i-a schimbat la piese intr-o veselie la ea
Dar nu cred ca ai ajuns in stadiul asta cu ea
Comment
-
eu pana vineri aveam impresia ca am ambreiajul tocit ...am facut testul ambreiajului ... frana de mana trasa , a 3-a , accelerezi pana la 3000-4000 tr si dai drumul la ambreiaj brusc ... daca da in nas si se opreste AMBREIAJUL ESTE BUN ; daca se tureaza si iese fum AMBREIAJUL TREBUIE SCHIMBAT
Comment
-
pai nu asta inseamna ca ti s-a dus ambreiajul, ambreiajul iti dai seama ca s-a dus atunci cand bagi a 5 a la 60 si ii dai pedala, daca vitezometrul urca o data cu turatiile atunci e ok,daca turatiile urca si viteza nu prea atunci e problema cu el. asta cu mirosul de ambreiaj se intampla cand il fortezi dar nu inseamna ca l-ai terminat, doar i-ai scurtat un pic viata.
Daca faci testul explicat mai sus si nu iti patineaza totul e ok si nu ai motive sa il schimbi. bafta!
Comment
-
nGd. - la km facuti este momentul sa-l schimbi cu totul , in general un ambreiaj utilizat corespunzator are viata in jur de 120 mii de km ..daca vrei ia legatura cu mine ,ne vedem undeva ,fac si eu 1 test 2 si iti dau verdictul sigur ...nu te costa nimic
Comment
-
am dat comanda de tot kitul , maine ma duc sa il iau , poate o sa ne intalnim sa imi spui despre altceva , am un zgomot ciudat la motor si nu stiu sigur daca este de la accesorii sau fulia de la alternator .. sau evacuare ca am avut teava rupa chiar la intrare in galerie , palnia aia sau ce naiba e dar a fost sudata bine ..
Comment
-
Originally posted by nGd. View Postda , vezi in fata la motor ( pe undeva in dreapta la galeria de evacuare) este cablul de la ambreiaj cu 2 piulete de 6 in cap, le mai desfaci putin si pe urma le strangi sa nu se desfaca , uite in poza aia unde este cercul rosu , numai ca ala este motor de 1.5 si are evacuarea in spate dar tot acolo este amplasat ...::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..
Comment
Comment