Senzor Sonda Lambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzor Sonda Lambda

    Salutare dimineata cand am pornit masina s-a aprins martorul din bord de la senzorul lambda si nu se mai stinge. Aveti idee de la ce ar putea fi?
    Multumesc frumos.

  • #2
    Salut.
    benzina proasta...........mergi cu ea asa se va stinge.si dupa ce mai consumi din benzina aflata in masina,baga o perioada de la rompetrol cu efix si sa vezi ce bine merge.
    Becul se va stinge singur dupa o perioada.
    Numai bine.
    ps:de unde bagi benzina?
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      augustin ai avut tu problema asta si s-a stins de la sine? ca si eu am patit ca si maximus. sta aprins de o saptamana si nu se mai stinge. mi s-a mai aprins odata, acum 4 ani si am fost in service sa imi stearga eroarea din calculator...

      Comment


      • #4
        Salut.
        De unde bagi benzina?
        Incearca si baga de la rompetrol cu efix si vei vedea ca se va stinge.
        E posibil sa fii bagat benzina proasta si din cauza asta sa aprins.
        Si la mine sa aprins odata[dar pentru cateva momente] si dupa am fost la cineva la diagnoza.Si mi-a spus ca am bagat benzina proasta[ceea ce era adevarat,facusem aproape plinul de la o benzinarie no name.Si de atunci nu am mai bagat din benzinarii no name]
        Numai bine.
        ps:ai fost pe undeva pe la munte,sau ai atins/smuls cumva mufa de la sonda lambda?
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #5
          martorul OBD (nu sonda lambda) se poate aprinde din urmatoarele motive: carburant necorespunzator, defect al uneia din sondele de oxigen (amonte sau aval), conectica deficitara a uneia sau celor 2 sonde. Ideal este ca masina sa fie diagnosticata pe un tester, in functie de defectul regasit se stabileste solutia de remediere.

          Comment


          • #6
            nu am fost la munte si nici nu am atins-o pe dedesubt. am forjat-o putin pe A2. am mers cam 10-15km cu 165km/h, dar asta dupa ce temperatura motorului a ajuns la 4 liniute. in rest am mers normal intre 110 si 140, dar martorul la bord mi s-a aprins abia a doua zi, dupa ce am mai mers destul de mult cu masina, cam 100-150km, timp in care am mai si oprit, oprire chiar de cateva ore bune. benzina am bagat de la petrom, de la statia de la care bag de vreo 3 ani consecutiv. dar nu cred are asta vreo legatura pt ca eu asa ii fac de obicei. odata la 3-4 luni ii dau putina talpa ca sa o mai curat. totusi cred ca benzina e de vina...

            Comment


            • #7
              Asa am patit eu de 2 ori, de fiecare data am fost la tester, s-au resetat erorile si stins becul, dar numai pentru 2 zile dupa aia a trebuit sa schimb sonda amonte (cea de reglaj) si nu este ieftina.
              P.S. Martorul se aprinde si atunci cand catalizatorul este gata adica dus.

              Numai bine.

              Comment


              • #8
                martorul se aprinde dintr-o groaza de chestii . Nu tot timpul are treaba cu catalizatorul .Martorul se poate aprinde si de la un senzor defect , de la o eroare de combustie din cauza unei bujii/fise/bobina proasta,contact imperfect la sonda lambda 1 , lambda 2 , map senzor defect ,senzor clapeta defect cred ca si mpp defect ,reglaj culbutori aiurea atunci tinde sa palpaie ,catalizator defect,map senzor defect . Nu mai generalizati ca becul din bord are treaba cu sonda lambda .Se face o diagnoza, se citeste codul de eroare si atunci se cumpara piese sau se incearca verificarea celor vechi etc .Daca era asa simplu la ce au mai facut testerele de diagnoza ? Bec in bord, schimb lambda si merge si apoi va plangeti ca bagati 5-10 mil in piese aiurea si tot se aprind becuri in bord.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Salutare colegi, am si eu o problema la loganul meu 1.4 eur3 2005 75000km.
                  Am eroare la senzorul de lambda, cea de la motor. Imi apare ca circuitul de rezistenta e intrerupt/nefunctional. (dupa stergerea codului, reapare peste cateva minute)
                  Asa stiu ca trebuie schimbat sonda lambda.
                  Dupa niste cautari ,pe forum nu am gasit sonda cu fir verde cum am eu, si un vanzator serios mi-a zis, ca trebuie sa cumpar modelul de dupa 2007 si sa schimb mufa cu totul.
                  Este careva care a procedat asa? Care este schema de legarea firelor.
                  Multumesc, Bogdan.

                  Comment


                  • #10
                    hunior, probabil ai gasit doar din cele cu mufa mica si tu pe masina ai din asta cu mufa lunga, ca in poza.

                    Poti sa inlocuiesti mufa simplu si legi firele asa: firul negru la negru, gri la gri si cele doua albe cu celelalte doua albe- nu conteaza cum (alea albe sunt de la rezistenta de incalzire).
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc andri1940, din pacate pentru varianta mea nu se mai fabrica sonde.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google