aerul fals in evacuare poate aprinde "check engine". fara diagnoza n-o sa afli daca eroarea vine la lambda1 sau de la lambda2 (dupa catalizator). zgomotul ala de tabla care vibreaza nu sunt "fagurii" din catalizator? tre' s-o iei metodic. in prima faza sa vezi prin diagnoza eroarea care cauzeaza aprinderea martorului, apoi o iei metodic: schimbi sondele intre ele, ca-s identice, nu se intampla nimic. daca martorul ramane aprins, si la a doua diagnoza se schimba eroarea de pe o sonda pe alta, atunci sonda e de vina. daca nu se schimba, te gandesti la bujii, filtru de aer, garnituri pe traseul de admisie, etanseitate traseu evacuare, etc.
ps: poate ai apa in combustibil (putin probabil, dar nu exclus), baga 1litru de alcool concentrat la un 20-25l de benzina. alcoolul e singurul care se amesteca si cu apa si cu benzina si daca ai apa, dupa ce se consuma respectiva cantitate de benzol, se duce si apa.
ps: poate ai apa in combustibil (putin probabil, dar nu exclus), baga 1litru de alcool concentrat la un 20-25l de benzina. alcoolul e singurul care se amesteca si cu apa si cu benzina si daca ai apa, dupa ce se consuma respectiva cantitate de benzol, se duce si apa.
Comment