Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    S-ar putea sa fi fost de la benzina (apa in ea) sau de la catalizator, e greu de spus concret.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Mai mult ca sigur de la benzina.
      Multa lume, putini oameni...

      Comment


      • #33
        Mi s-a aprins si mie becul ala si motorul mergea urat de tot (cum merge un motor pe carburatie in 3). Asta s-a intamplat exact cand am bagat 10l de benzina de la OMV. Dupa ce am mers cu ea turata numai in 3500-4000 rpm (vreo 2-3 km) s-a stins si de atunci nu am mai avut probleme cu ea, dar nici nu am mai alimentat de la OMV.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #34
          Asa m-am gandit si eu, o fii fost ceva condens, dar totusi am Carerra 100, am bagat vreo 25 litri asa ca sa simta si ea ca e Craciunul.... Azi am circulat cu ea dar nu am mai avut probleme. Orcum cu Carerra 100 din Petrom Oravita, nu se simte nici o diferenta fata de cea de 95, arunci banii degeaba.
          niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

          Comment


          • #35
            Aaaa..nu s-a intamplat acum faza cu becul, cred ca a trecut de atunci mai bine de un an, dar oricum, am zis ca nu mai alimentez de la OMV. Si atunci nu bagasem carrera 100, ci d-aia de 95. Eu de obicei alimentez de la Rompetrol si nu am avut niciodata probleme cu pornirea sau cu becul aprins.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #36
              la mine s-a aprins prima data becul cand am cumparat masina, si problema a fost de la bobina de inductie. iar a doua oara asta acum vreo 3-4 luni, a fost din cauza la catalizator pe care l-am si schimbat.
              sigpic

              Comment


              • #37
                Am avut si eu probleme cu acel martor. De 2 ori s-a aprins. La prima testare la service Cobalcescu in Bucuresti mi-au zis ca e din cauza benzinei proaste, un rateu pe pistonul 4. Dupa ce mi-au sters eroarea, in 10 km s-a aprins iar. M-am intors la ei si mi-au spus sa bag benzina buna de la OMV ca se stinge. Am pus benzina numai de la OMV si PETROMV. Am mers asa 10.000km si nu s-a stins. Am fost la revizia de 30.000 in Slobozia (IL) si mi-au rezolvat si asta. Avea mizerie in mufa de la sonda, de sub masina. Am stat langa ei si am vaziu clar ce cum mi-au remediat defectiunea si ca se stinga mi-au sters eroarea cu calculatorul. Asta s-a intamplat inainte de Craciun. De atunci merg cu masina in fiecare zi si pana acum nu mi s-a mai aprins.

                Comment


                • #38
                  Cand am facut revizia am vazut aceeasi operatiune la alt Logan. Dar nu avea prea multa mizerie mai mult apa.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #39
                    Dupa ce am spalat-o mi s-a aprins si mie,cu o seara in urma vazusem k cablul care vine la catalizator pe toba intermediara daca nu gresesc era atarnat,l-am pus la locu lui ,azi bec aprins ,m-am coborat iara in groapa si am vazut avea un pic de jok mufa ,am prins-o de data asta bine pana a facut clik,am crezut k am rezolvat si cand colo becu e tot aprins,am pus si benzina de la omv carrera 100 dar nu m-am dat mai mult de 5-6 km.Din ce am inteles asta poate sa fie o eroare pentru k nu era conectat cablu bine ,dar e normal sa ramana aprins si dupa ce am prins cablu la loc?cat poate sa coste o diagnoza?.Mentionez k masina trage perfect
                    Last edited by tTrust; 23 January 2009, 21:46.

                    Comment


                    • #40
                      Pai cand se pune contactul ,nu e normal sa se aprinda cateva secunde?

                      Comment


                      • #41
                        am avut si eu problema asta o singura data anul trecut iarna era foarte frig si ma grabeam sa aprins becul am oprit pornit iarasi si sa stins si nu a mai facut am intrebat la revizie si miau spus ca era motorul rece si lam turat prea tare nu iam crezut dar nici na mai facut si nu am mai dat importanta

                        Comment


                        • #42
                          frig nu a fost dar ,martorul ramane in continuare aprins chiar si dupa pornirea motorului

                          chiar nu stie nimeni :|
                          Last edited by tTrust; 24 January 2009, 13:27. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #43
                            Mergi in service si vezi ce eroare e memorata, eventual sa fie stearsa daca nu e nici o problema acum si se stinge becul.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #44
                              gata s-a stins dupa vreo 60 de km ,cred k a fost benzina de vina,i-am pus akuma niste carrera 100 si i-am dat talpa

                              Comment


                              • #45
                                dupa cum ama vb nu este nici o problema de la benzina
                                Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google