Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Am si eu probleme cu martorul antipoluare. Se aprinde in timpul mersului clipeste de 3 - 5 ori dupa care se opreste. Comportamentul masinii este acelas nu simt sa se auda nimic de la motor. De la ce poate aparea eroarea?

    Comment


    • #92
      Am rezolvat eroarea la Dacoserv prin diagnoză computerizată (69lei). Provenea de la mufa unui prefiltru de evacuare care se desprinsese atunci când am schimbat becul de far dreapta.
      sigpic

      Comment


      • #93
        Ai putea sa postezi pe unde e acel filtru ?

        Comment


        • #94
          Mno, am patit-o si eu astazi cand sonda mea de temperatura a luat-o razna si a indicat 120 de grade in motor si s-au aprins toate becurile.

          Speriat am inceput sa caut ce are dar motoru nu avea decat vreo 60 de grade, nu plecasem de multa vreme de pe loc deci sonda era problema. Inlocuit, toate bune si frumoase, martorul asta sta tot aprins, DDT gaseste o eroare ii dau sa o stearga, zice ca a sters-o becul tot aprins, la urmatoarea citite e tot acolo eroarea. Motorul merge normal.
          Idei cineva?
          Don't touch! Never ever steal
          Unless you're in for the kill

          Comment


          • #95
            Azi am patit-o si eu. S-au apucat toti piromanii sa dea foc la tot ce au gasit pe campuri si inevitabil s-a facut si mult fum, dar la un moment dat am trecut printr-un nor mai gros de fum si imediat dupa aceea s-a aprins martorul antipoluare (aprindere intermitenta) si a inceput sa trepideze motorul. Am tras pe dreapta si am lasat motorul orpit cam un jumatate de minut. Am repornit si martorul clipea in continuare si motorul trepida cam urat. Am plecat, iar dupa cam 50 metri s-a stins brus martorul si motorul si-a revenit. Am incercat apoi catva acceleratii un pic mai bruste, am mai mers cam 40 km si totul a fost ok, motorul mergea bine, martorul nu s-a mai aprins. Ar putea fi oare de la acel nor de fum sau a fost doar o coincidenta.
            Pana cand a facut figura am mers cam 70 km, dar chiar inainte cu 4-5 km am facut o pauza de 5 minute. Apa era la 4 linii.

            Comment


            • #96
              ar putea fi un reglaj de culbutori aiurea . Aceleasi lucru il patesc eu cand masina este relativ rece ,sau stau cu ea la semafor si nu sunt in acceleratii . Eu nu pot regla culbutorii cum trebuie ,si la cateva sute de km mi se deregleaza ,si patesc ceva de genul .Nu mi se pare normal sa aibe acces fumul respectiv la vreo sonda si sa dea eroare .
              Trepidatul motorului poate sa ca sa se fi strans prea tare culbutorii si sa o ia masina in 3 pistoane .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #97
                Eu ma gandeam ca a tras in motor acel fum si nu a mai avut destul oxigen pentru ardere. Motorul era cald, am incetinit sa intru pe un alt drum, dar asta se intampla chiar la cativa metri dupa ce am vazut fumul (era si noapte si nu am vazut pe ce suprafata se intindea fumul, dar pe drum am trecut ca printr-o perdea). dupa ce am iesit din zona aia nu am mai avut probleme

                Comment


                • #98
                  buna. aceasi chestie o am si eu cu acest martor anti poluare..
                  mi sa aprins la bord de 2 zile. si de atunci nu se mai stinge.. mentionez masina este 1.4, 75 . si functioneaza momentan fara niici o problema.
                  am fost cu ea la un service. si miau zis. ca nu are masa sonda landa. si daca sonda lanada nu functioneaza posibil sa consume mai multa banezina? deci creste consumul de carburant? mutumesc

                  Comment


                  • #99
                    da consuma mai mult si merge mai prost
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • totusi verifica fisele ,bujiile si bobina de inductie.

                      Comment


                      • marot antipoluare

                        da oameni buni.si eu sunt in cauza.la fel de 2 zile il am aprins.nu se manifesta cu nimik momentan.totusi am scos mufele de la sonda lamba si le-am curatat cu spray,am dat si borna de la baterie jo9s vreo 15 min am zis ca poate se reseteaza dar nimic.nu stiu ce are.aveti idee cam cat ar costa o sonda??/

                        da oameni buni.si eu sunt in cauza.la fel de 2 zile il am aprins.nu se manifesta cu nimik momentan.totusi am scos mufele de la sonda lamba si le-am curatat cu spray,am dat si borna de la baterie jo9s vreo 15 min am zis ca poate se reseteaza dar nimic.nu stiu ce are.aveti idee cam cat ar costa o sonda??/
                        Last edited by cata-laz; 16 January 2012, 20:45. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • si mie mi sa aprins am bagat benzina de la rompetrol si dupa vreo 20 km mi-a sarit in ochii,si acum se mai aude si un zgomot la motor cred...cand reduc in viteza
                          sigpic

                          Comment


                          • eu merg de 70.000 km cu martorul aprins....am fost la Dacia Service....si mi-au zis ca este de la sonda lambda superioara (portocalie ) au schimbato , au pus testerul pe masina sau rasucit si invartit pana au lasat-o la fel....asa ca .....apa paie si bataie....masina merge perfect si cu martorul aprins....
                            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                            Comment


                            • mda...zgomtul se aude de la evacuare....am impresia ca tot de la sonda e aprins si la mine.
                              urmeaza sa ma duc la service
                              o sa va tin la curent
                              sigpic

                              Comment


                              • Salutare la toata lumea!

                                Azi dimineata am incercat sa pornesc masina (nu a mai fost pornita de 1 saptamana) si a pornit mai greu.. (la prima cheie dar mai greu). Dupa ce a pornit s-a aprins respectivul martor (antipoluare). Am mai dat o cheie, a pornit dar a ramas martorul aprins inclusiv cel de baterie. Bateria este relativ noua. Pot sa incerc ceva? sau ma sfatuiti sa merg direct cu ea in service? Motorul pare sa mearga ok, nu am mers cu masina mai intai am zis sa ma documentez despre ce este vorba.

                                Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google