Logan 1,4 ,produs 2005,75cai ,benzina,cam 114.000km, 1 liniuta la benzina (petrom ultima data).
Totul bine si frumos, dar pe drumul de intoarcere de la pescuit, s-a aprins senzorul de poluare.
Ajuns acasa si inceput sa sap pe net.
Bagat sub masina, firele de la sonda lamda nu erau rupte (desi am trecut peste 2-3 crengi, cred ca am avut bafta).
In afara de lumina sezorului, nu s-a schimbat absolut nimic in mersul masinii (mers constant, fara noduri,fara gatuiri, relantiu constant, accelerare ca inainte,nu fum in spate)...merge exact (de bine) ca inainte.
Sa nu uit, din cand in cand face figuri si vitezometrul, in sensul ca acusi nu merge vitezometrul (de obicei cand plec prima data in ziua respectiva) acusi merge (cam dupa 1-5 km )....am inteles din niste postari ca si asta poate duce la aprinderea senzorului de poluare, ca nu stiu ce legaturi face calculatorul intre viteza, distanta, etc.
Multi indeamna spre "mergi la service sa faci diagnoza"...la fel de multi spun ca "benzina e de vina, consuma ce ai, baga 10l efix si dispare".
Dupa citit 2 zile la postari, am decis sa fac asa:termin benzina (astept sa mi se aprinda si becul cu pompa), bag 10l din efixul ala cu muschi, fac o plimbare de vreo 20-30 km (am o linie dreapta unde as putea sa ii dau putin in gura..un 110-120 e bine??)....sper sa se stinga senzorul. E gresita hotararea mea?
Daca era o cat de mica schimbare in mersul masinii, ma duceam direct in service.
Se poate strica ceva (repet, nu s-a schimbat absolut nimic -in rau sau bine- la mersul masinii) daca merg cu ea, sa zicem, 1000 km asa, cu becul aprins antipoluare aprins?
Totul bine si frumos, dar pe drumul de intoarcere de la pescuit, s-a aprins senzorul de poluare.
Ajuns acasa si inceput sa sap pe net.
Bagat sub masina, firele de la sonda lamda nu erau rupte (desi am trecut peste 2-3 crengi, cred ca am avut bafta).
In afara de lumina sezorului, nu s-a schimbat absolut nimic in mersul masinii (mers constant, fara noduri,fara gatuiri, relantiu constant, accelerare ca inainte,nu fum in spate)...merge exact (de bine) ca inainte.
Sa nu uit, din cand in cand face figuri si vitezometrul, in sensul ca acusi nu merge vitezometrul (de obicei cand plec prima data in ziua respectiva) acusi merge (cam dupa 1-5 km )....am inteles din niste postari ca si asta poate duce la aprinderea senzorului de poluare, ca nu stiu ce legaturi face calculatorul intre viteza, distanta, etc.
Multi indeamna spre "mergi la service sa faci diagnoza"...la fel de multi spun ca "benzina e de vina, consuma ce ai, baga 10l efix si dispare".
Dupa citit 2 zile la postari, am decis sa fac asa:termin benzina (astept sa mi se aprinda si becul cu pompa), bag 10l din efixul ala cu muschi, fac o plimbare de vreo 20-30 km (am o linie dreapta unde as putea sa ii dau putin in gura..un 110-120 e bine??)....sper sa se stinga senzorul. E gresita hotararea mea?
Daca era o cat de mica schimbare in mersul masinii, ma duceam direct in service.
Se poate strica ceva (repet, nu s-a schimbat absolut nimic -in rau sau bine- la mersul masinii) daca merg cu ea, sa zicem, 1000 km asa, cu becul aprins antipoluare aprins?
Comment