Daca stau bine sa ma gandesc renunta la tot si cumpara alta masina daca vrei performante si viteza!
Cutie De 1.2 16v Pe Motor 1.4 Mpi
Collapse
X
-
Pt Seba: Desii spiritul practic imi spune exact ceea ce imi spui si tu, totusi nu renunt la idee si probabil voi merge pe cutia de MCV-VAN 1.4 care cu siguranta se va potrivi fara alte modificari. In plus mai este si placerea de a stii ca nu mai are nimeni ceea ce ai tu ;). Din punct de vedere economic nu cred ca este un efort financiar prea mare.
Narcisuc20: Nu voi vinde masina pentru ca:
1. Masina are abia 37.000 de km cumparata de noua
2. Sunt student si nu imi permit combinatii cu masini doar de dragul performantei.
Comment
-
Originally posted by B 71 LAV View Post...
1. Masina are abia 37.000 de km cumparata de noua
2. Sunt student si nu imi permit combinatii cu masini doar de dragul performantei...
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostCel mai bine pui sincroane de MCV-Van 1.4 MPI. Schimbi pinioanele, atat.
Mare tampenie ai debitat, se vede ca nu ai vazut niciodata o cutie demontata!Last edited by einstein1984; 13 November 2011, 20:49.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by Seba View Poste destul sa schimbe grupul, poate la ala se referea.
Motorul de 1,4 trage bine la tuere joase, mai bine ca cel de 1,2, de accea si cutia etajata lung. Decat investitii de genul asta, mai bine schimbi masina.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
bai frate, cate discutii in gol,
o remapare, o axa sport, o admisie marita, evacuare cap coada, jante usoare, anvelope cu talon mic, toate astea fac de multe ori mai bine decat sa schimbi o japca de cutie, mai mergi si foarte turat la viteza relativ micaDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Ideea era sa schimb cutia cu tot cu carcasa, nu sa fiu nevoit sa o desfac sa umblu in ea, operatiune care as fii facut-o singur fara sa platesc manopera.
Momentan din lipsa de fonduri ramaneam oricum la stadiul de idee. Vom vedea ce va fii pana da caldura. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Ideea era sa folosesc mai eficient puterea motorului fara ai strica echilibrul si fiabilitatea.
Comment
-
Pai o turatie de 4000 de ture la drum lung crezi ca nu are a face cu durata de viata a motorului? CUm zicea cineva mai sus, nu au fost prosti aia de i-au selectat cutia, ca nu au facut masina lenta cand puteau sa o faca racheta fara sa-i coste nimic.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by B 71 LAV View Postok atunci te intreb si eu altfel. Ai condus vreodata un logan 1.4 mpi? Ai simtit cum merge masina cand ai 5 persoane in ea si ai un tir in fata care ai vrea sa il depasesti?
Sfatul meu este sa faci ce vrei tu cu masina, ca de-aia e a ta, dar sa ramai viu. Lasa concursurile cu tirurile, ca soferii aia nu prea au mult creier, iar cat au, cu siguranta il folosesc la altceva.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Originally posted by samy0388 View Postbai frate, cate discutii in gol,
o remapare, o axa sport, o admisie marita, evacuare cap coada, jante usoare, anvelope cu talon mic, toate astea fac de multe ori mai bine decat sa schimbi o japca de cutie, mai mergi si foarte turat la viteza relativ micaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu folosesc masina 90 la suta in oras pt ca la drum lung folosesc de vreo 4 luni un citroen 1.4 hdi, asa ca treaba cu tirurile pica . Pt acest logan as fii vrut doar sa ii imbunatatesc reprizele. viteza maxima pe mine nu ma intereseaza.
Pt seba: spre rusinea mea nu stiu daca grupul este parte integranta din cutie sau nu. se poate schimba doar el? Multumesc anticipat!
Comment
Comment