Cutie De 1.2 16v Pe Motor 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca stau bine sa ma gandesc renunta la tot si cumpara alta masina daca vrei performante si viteza!

    Comment


    • #17
      Pt Seba: Desii spiritul practic imi spune exact ceea ce imi spui si tu, totusi nu renunt la idee si probabil voi merge pe cutia de MCV-VAN 1.4 care cu siguranta se va potrivi fara alte modificari. In plus mai este si placerea de a stii ca nu mai are nimeni ceea ce ai tu ;). Din punct de vedere economic nu cred ca este un efort financiar prea mare.

      Narcisuc20: Nu voi vinde masina pentru ca:
      1. Masina are abia 37.000 de km cumparata de noua
      2. Sunt student si nu imi permit combinatii cu masini doar de dragul performantei.

      Comment


      • #18
        Nu te supara pe mine poate obitii o mica imbunatatire dar degeaba nu poti face din logan racheta!

        Comment


        • #19
          Originally posted by B 71 LAV View Post
          ...
          1. Masina are abia 37.000 de km cumparata de noua
          2. Sunt student si nu imi permit combinatii cu masini doar de dragul performantei...
          Stiu ca o sa te deranjeze ce-ti spun eu, dar altii in anii de studentie se gandeau la cuplul si demarajul tramvaiului sau al troleibuzului...practic ce vrei tu de la masina ta? Ar trebui sa te interesezi cum s-o faci sa consume mai putin, nu cum sa o faci sa faci sa fuga mai tare ( pentru asta ai pedala de acceleratie pe care poti sa o apesi la "blana"), asta in conditiile in care te plangi ca esti student. Totusi mult succes daca te apuci de modificari!

          Comment


          • #20
            Originally posted by aleXpeed View Post
            Cel mai bine pui sincroane de MCV-Van 1.4 MPI. Schimbi pinioanele, atat.
            Da, schimbi doar pinioanele care sunt din aceiasi bucata cu arborele primar. Si sincoranele ce legatura au, ca ele nu se ocupa cu demultiplicarea.
            Mare tampenie ai debitat, se vede ca nu ai vazut niciodata o cutie demontata!
            Last edited by einstein1984; 13 November 2011, 20:49.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #21
              e destul sa schimbe grupul, poate la ala se referea.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                mai bine investesti in confort , alte scaune (neaparat!!!) , volan in piele , xenoane , cotiera etc etc decat in motor ... 75 cai tot 75 cai raman.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Seba View Post
                  e destul sa schimbe grupul, poate la ala se referea.
                  Daca pinionul e unitar cu un arbore si mai trebuie sa schimbi si carcasa diferentialului, costa de 3 ori mai mult piesele si manopera decat o cutie SH. Si o sa ai 4000 rot/min la 130 la ora, ceea ce nu e amuzant.
                  Motorul de 1,4 trage bine la tuere joase, mai bine ca cel de 1,2, de accea si cutia etajata lung. Decat investitii de genul asta, mai bine schimbi masina.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #24
                    bai frate, cate discutii in gol,
                    o remapare, o axa sport, o admisie marita, evacuare cap coada, jante usoare, anvelope cu talon mic, toate astea fac de multe ori mai bine decat sa schimbi o japca de cutie, mai mergi si foarte turat la viteza relativ mica
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #25
                      Ideea era sa schimb cutia cu tot cu carcasa, nu sa fiu nevoit sa o desfac sa umblu in ea, operatiune care as fii facut-o singur fara sa platesc manopera.
                      Momentan din lipsa de fonduri ramaneam oricum la stadiul de idee. Vom vedea ce va fii pana da caldura. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Ideea era sa folosesc mai eficient puterea motorului fara ai strica echilibrul si fiabilitatea.

                      Comment


                      • #26
                        Pai o turatie de 4000 de ture la drum lung crezi ca nu are a face cu durata de viata a motorului? CUm zicea cineva mai sus, nu au fost prosti aia de i-au selectat cutia, ca nu au facut masina lenta cand puteau sa o faca racheta fara sa-i coste nimic.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by B 71 LAV View Post
                          ok atunci te intreb si eu altfel. Ai condus vreodata un logan 1.4 mpi? Ai simtit cum merge masina cand ai 5 persoane in ea si ai un tir in fata care ai vrea sa il depasesti?
                          Nici 1.6 16v-ul nu e cu (foarte) mult mai breaz in situatia descrisa de tine. Sa vezi ce fain te depaseste un tir, iar tu te uiti la vitezometru, vezi "120 km/h" si nu-ti vine a crede ca un tir (teoretic limitat la 100 km/h) "te face" de zici ca stai pe loc.
                          Sfatul meu este sa faci ce vrei tu cu masina, ca de-aia e a ta, dar sa ramai viu. Lasa concursurile cu tirurile, ca soferii aia nu prea au mult creier, iar cat au, cu siguranta il folosesc la altceva.
                          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by samy0388 View Post
                            bai frate, cate discutii in gol,
                            o remapare, o axa sport, o admisie marita, evacuare cap coada, jante usoare, anvelope cu talon mic, toate astea fac de multe ori mai bine decat sa schimbi o japca de cutie, mai mergi si foarte turat la viteza relativ mica
                            in trafic, exceptand autostrada, ala cu cutie scurta matura pe jos cu axele tale cu came, serpisori, scule si maturi in gare mai baga si-o mie de euro. tu ai vazut cum merge un logan de cupa 1.6mpi 95cp, comparativ cu un 1.6_16v, chiar si cipuit, deci sa zicem 110cp? pe reprize, sau, la liniuta, pana pe la 100-120, iti arata cooroo. de departe. si ala n-are axa cu came, n-are serpisori, n-are chiulasa comprimata, are doar chiptuning si o toba sport. si cel mai important, un grup scurt, pe aceeasi cutie ca masina stock. deci se poate schimba doar grupul, in alta ordine de idei si faci mai multa treaba la joaca. daca vrei masian de autostrada, atunci scurtarea cutiei cu 5%, in special cand dispui de 75 de cai, e apa de ploaie, total fara rost.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Sau poate stam frumos pe cur in masina, asteptam ocazia si depasim din elan. Ramane lumea in viata si astfel am scapat cel mai ieftin.

                              Comment


                              • #30
                                Eu folosesc masina 90 la suta in oras pt ca la drum lung folosesc de vreo 4 luni un citroen 1.4 hdi, asa ca treaba cu tirurile pica . Pt acest logan as fii vrut doar sa ii imbunatatesc reprizele. viteza maxima pe mine nu ma intereseaza.

                                Pt seba: spre rusinea mea nu stiu daca grupul este parte integranta din cutie sau nu. se poate schimba doar el? Multumesc anticipat!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google