Cutie De 1.2 16v Pe Motor 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Seba View Post
    in trafic, exceptand autostrada, ala cu cutie scurta matura pe jos cu axele tale cu came, serpisori, scule si maturi in gare mai baga si-o mie de euro. tu ai vazut cum merge un logan de cupa 1.6mpi 95cp, comparativ cu un 1.6_16v, chiar si cipuit, deci sa zicem 110cp? pe reprize, sau, la liniuta, pana pe la 100-120, iti arata cooroo. de departe. si ala n-are axa cu came, n-are serpisori, n-are chiulasa comprimata, are doar chiptuning si o toba sport. si cel mai important, un grup scurt, pe aceeasi cutie ca masina stock. deci se poate schimba doar grupul, in alta ordine de idei si faci mai multa treaba la joaca. daca vrei masian de autostrada, atunci scurtarea cutiei cu 5%, in special cand dispui de 75 de cai, e apa de ploaie, total fara rost.
    Mor de cutia asta, primele 4 trepte m-ar interesa. Nu stiu de unde pot cumpara primele 4 pinioane de la Pick-Up 1.6 MPI. Asa fain urca in ture, pacat in filmulet ca Pick-Up-ul e greu din nascarea lui. Pe berlina ar face treaba buna rau. http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=io7Z1cRSR1c

    Banuiesc ca se pot schimba primele 4 pinioane, nu? Cum schimba unii colegi a 5-a normala cu pinion de a 5-a de dci.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #32
      Desigur, impreuna cu unul din arborii cutiei. Sau mai simplu e sa iei toata cutia (tare am eu impresia ca difera trasnmisia principala si nu rapoartele ) si pastrezi a 5-a de la tine (care va deveni mai scurta).
      Last edited by einstein1984; 19 November 2011, 22:28.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #33
        Daca schimbi cutia cu cea de pick-up trebuie sa schimbi si planetarele.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Seba View Post
          pune cutia de clio, e perfecta. are rapoartele andite pt roti de 13-14, deci cu o palma mai mici in dimateru, implicit rapoarte si mai lungi decat asta de logan. teoretic vei prinde 280 cu cutia de clio, prcatic te vei opri la 140. ......................................
          Ai fost obosit cand ai scris sau...?

          Cuia de clio e mai scurta , asta era si ideea subiectului.

          Vad ca acum simpatizezi cu rapoarte ceva mai scurte la 1.4 mpi, cand acum vreo 2 ani imi dadeai peste bot.

          Oricum, vezi ce drac ai scris...mai refa calculele ca nu iese nici pe departe

          Comment


          • #35
            Originally posted by Octavian___32 View Post
            ... mai refa calculele ca nu iese nici pe departe
            Examen serios.

            Comment


            • #36
              In principiu Seba are dreptate.

              Comment


              • #37
                tavi, daca clio cu roti de 14 ia 110km/h la 3000rpm si loganul cu roti de 15 are aceeasi viteza la aceeasi turatie, care cutie e mai scurta? a' de clio? ia puneo matale pe logan si daca accelereaza mai bine loganu...schimbam matematica, fizica si religia din temelii.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  mai bine pui grupu de pe logan pe clio...

                  Comment


                  • #39
                    @Seba Ai dreptate dar exista o cutie smechera. Aia de Megane2. La 110 are 3500 rpm nu 3000siceva ca la Logan. Si Megane-ul are rotile tot pe 15.

                    Cutia de LoganCup nu e pentru masina de mers zi cu zi. Practic stai cu mana numai pe schimbatorul de viteze si nu stai cu ea la misto.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #40
                      crezi tu ca stai toata ziua cu mana pe schimbator. nu-i asa mare diferenta, dar e suficient de scurta cat sa simti.
                      megane2 are lau, la 110 zicea ca-i arata tot cam 3000-3200rpm. iar gumele alea tot pe 15, sunt 195/65, deci mai mari decat ale noastre. din nou, nimic castigat, decat mestecatul intr-o treapta in plus. o cutie buna ar fi aia de dci120cp, in 6 trepte, pusa pe roti mai mici, ca sa te ajute la sprint, dar sa te scoata la drum lung tr6, altfel o sa ajungi sa urasti cutia scurta.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by cosmindan View Post
                        Care sunt avantajele din punctul tau de vedere?

                        O sa mergi cu viteza mai mare?

                        O sa consume mai putin datorita rapoartelor?


                        Eu cred ca s-au facut niste calcule de niste ''analfabeti'' atunci cand au montat cutiile de viteze pe masini in functie de motor si de aceea nu trage Loganul , pentru ca nu are cutia corespunzatoare modelului de motor.
                        oricum se duce naibi consumu cand trebuie sa dai 2 inferioare si s o duci in 5000 ca sa faci o depasire asa ca cei de la dacia nu au facut nici o mare inginerie cu cutia de viteze daca asta a fost in capul lor cand au facuto.si daca ii mai miscorezi prea mult rapoartele sar putea sa nu mai ai ce sa depasesti...afla diametrele rotilor din cutie si poti a calculezi si acceleratia si viteza care sar putea sa te lamureasca daca merita efortul depus

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Cristi_LCD View Post
                          @Seba Ai dreptate dar exista o cutie smechera. Aia de Megane2. La 110 are 3500 rpm nu 3000siceva ca la Logan. Si Megane-ul are rotile tot pe 15.

                          Cutia de LoganCup nu e pentru masina de mers zi cu zi. Practic stai cu mana numai pe schimbatorul de viteze si nu stai cu ea la misto.
                          cutia de cupa e cutie stock ce tot va agitati atata .
                          Exista separat de cumparat , atat pentru posesorii de logane de cupa cat si pentru posesorii de logane de strada grup scurt , oricum nu e foarte scurt e un fel de struto camila care o poti obtine si din ceva grup de reno scurt , dar care costa la Reno Sport vreo 700-800 eur . Mai e unul si mai scurt care costa undeva la 1000-1200 eur ,ala intr-adevar e scurt .
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            da, e grupu' de van. te duci cu 100 euro prin dezmembrari si ai grup sport

                            Comment


                            • #44
                              nu stiu daca e chiar grupu de van , e ceva mai scurt oricum .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #45
                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                                Uitati cutia de pe van. E chiar mult prea scurta )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google