If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu e neaparat; la turatii mai mari zgomotul produs de motor ar putea estompa acel sunet.
Din zona alternatorului, in cele mai multe situatii, cam astea sunt cauzele.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Si eu am un scartait la motor se aude de undeva din parte dreapta.Problema e ca ca se aude doar la pornirea motorului , si nu intotdeauna si am constatat ca tine intre 3-20 de secunde dupa care dispare.sa fie oare ceva la distributie? are 45000 din 2005.
Ia ca posibilitate si rulmentul alternatorului, cel dinspre fulie, vad ca masina are ceva ani, cureaua banuiesc sa fi fost schimbata la termen. Ar mai putea fi si cuplajul fuliei alternator.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
clio 1.4 16v al unui prieten scartaia asa
si a tot scartait si in seara asta i-a sarit rola de pe rulment . ,fulia alternatorului nu prea are cum sa scartaie ca se prinde fix pe axul acestuia
Si la mine cand era frig, scartaia vreo 30 de secunde dupa care inceta. Ce-i drept eu am si o vina, kitul nu a fost schimbat niciodata, a fost o ambitie de a mea generata si de lipsa de fonduri de prin 2008 cand nu l-am schimbat si l-am lasat asa, iar acum surprinzator are aproape 8 ani Oricum anul asta il dau jos, cureaua se vede ca e imbatranita, e plina de riduri si crapaturi mici. E un pic frustrant ca acele role sunt chiar mai scumpe ca rola de la distributie si intreg kitul e mai scump ca cel de la distributie. Cel original de Dacia ar fi cam 280-300 de lei si am inteles ca merita banii in comparatie cu cele no name la care iti poate sari cureaua sau gripa rola intinzatoare. O sa verific si fulia de la alternator sa nu am surprize si pe acolo.
clio 1.4 16v al unui prieten scartaia asa
si a tot scartait si in seara asta i-a sarit rola de pe rulment . ,fulia alternatorului nu prea are cum sa scartaie ca se prinde fix pe axul acestuia
Daca fulia are cuplaj unisens, poate produce un anumit zgomot, in cazul uzurii rolelor si a canalului cuplajului.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Sa va spun ce am patit eu:
-am schimbat kitul distributie fara sa schimb si kitul de accesorii, am mmers vreo 5 mii km si apoi a inceput sa se auda un scartait ascutit. clar de la accesorii. am facut acceeasi verificare cu apa. cand turnam apa nu se mai auzea. am constata ca mecanicul nu-mi aliniase cureaua pe fulii, adica pe o fulie era pe interior si pe cea de la servo pe exterior. am dat roata dreapta jos am demontat aparatoarea de plastic. am slabit rola intinzatoare si am modificat pozitia curelei pe fulia de la servo[ fulia are 5 caneluri,cureaua 4]. Am intins cureaua si apoi am pornit. MIRARE nici un zgomot nici in ziua de azi. ASA CA VERIFICATI VA ROG INAINTE DE A DA BANII DEGEABA
Asa a fost la mine dar tot scartaie am schimbat curea,intinzator,fulie alternator,rugmenti alternator.. si ma zapacit cu un scartait acum urmeaza fulia de la servo directie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment