Problema Scartait Curea Alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu e neaparat; la turatii mai mari zgomotul produs de motor ar putea estompa acel sunet.
    Din zona alternatorului, in cele mai multe situatii, cam astea sunt cauzele.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #32
      Si eu am un scartait la motor se aude de undeva din parte dreapta.Problema e ca ca se aude doar la pornirea motorului , si nu intotdeauna si am constatat ca tine intre 3-20 de secunde dupa care dispare.sa fie oare ceva la distributie? are 45000 din 2005.

      Comment


      • #33
        e cureaua de la alternator ...e de la frig...asa patesc si eu

        Comment


        • #34
          Ia ca posibilitate si rulmentul alternatorului, cel dinspre fulie, vad ca masina are ceva ani, cureaua banuiesc sa fi fost schimbata la termen. Ar mai putea fi si cuplajul fuliei alternator.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #35
            Salut,stie cineva cum pot sa scot si eu fulia de la alternator? ca schartia ca o caruta
            Last edited by poli; 29 March 2012, 00:27.

            Comment


            • #36
              clio 1.4 16v al unui prieten scartaia asa
              si a tot scartait si in seara asta i-a sarit rola de pe rulment . ,fulia alternatorului nu prea are cum sa scartaie ca se prinde fix pe axul acestuia

              Comment


              • #37
                la mine a fost rulmentul acela...l,am schimbat si problema a disparut

                Comment


                • #38
                  Nare rost ca schimb rulmentul schimb fulia cu totul si gata dar nu stiu cum iese de acolo.

                  Eu am ascultat si de acolo vine scartaitul de la fulie
                  Last edited by poli; 29 March 2012, 10:32.

                  Comment


                  • #39
                    Si la mine cand era frig, scartaia vreo 30 de secunde dupa care inceta. Ce-i drept eu am si o vina, kitul nu a fost schimbat niciodata, a fost o ambitie de a mea generata si de lipsa de fonduri de prin 2008 cand nu l-am schimbat si l-am lasat asa, iar acum surprinzator are aproape 8 ani Oricum anul asta il dau jos, cureaua se vede ca e imbatranita, e plina de riduri si crapaturi mici. E un pic frustrant ca acele role sunt chiar mai scumpe ca rola de la distributie si intreg kitul e mai scump ca cel de la distributie. Cel original de Dacia ar fi cam 280-300 de lei si am inteles ca merita banii in comparatie cu cele no name la care iti poate sari cureaua sau gripa rola intinzatoare. O sa verific si fulia de la alternator sa nu am surprize si pe acolo.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by silviu_cos View Post
                      clio 1.4 16v al unui prieten scartaia asa
                      si a tot scartait si in seara asta i-a sarit rola de pe rulment . ,fulia alternatorului nu prea are cum sa scartaie ca se prinde fix pe axul acestuia
                      Daca fulia are cuplaj unisens, poate produce un anumit zgomot, in cazul uzurii rolelor si a canalului cuplajului.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #41
                        La mine scartie cand am consumatori multi, ex muzica caldura faruri proiectoare
                        Last edited by 77sky; 29 March 2012, 22:30. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #42
                          Este posibil sa fie tot acea fulie buclucasa; in momentul cresterii sarcinii pe alternator, creste si opozitia rotorului si implicit a fuliei.
                          Originally posted by poli View Post
                          Salut,stie cineva cum pot sa scot si eu fulia de la alternator? ca schartia ca o caruta
                          Iti trebuie o cheie speciala (cu caneluri la interior, cam fi 18); cred ca se gaseste doar la truse.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            Asta inseamna ca voi merge la service sa o schimb, am sa ma uit la nea mecanicu cum o schimba sa stiu si eu.

                            Comment


                            • #44
                              hahaha

                              Sa va spun ce am patit eu:
                              -am schimbat kitul distributie fara sa schimb si kitul de accesorii, am mmers vreo 5 mii km si apoi a inceput sa se auda un scartait ascutit. clar de la accesorii. am facut acceeasi verificare cu apa. cand turnam apa nu se mai auzea. am constata ca mecanicul nu-mi aliniase cureaua pe fulii, adica pe o fulie era pe interior si pe cea de la servo pe exterior. am dat roata dreapta jos am demontat aparatoarea de plastic. am slabit rola intinzatoare si am modificat pozitia curelei pe fulia de la servo[ fulia are 5 caneluri,cureaua 4]. Am intins cureaua si apoi am pornit. MIRARE nici un zgomot nici in ziua de azi. ASA CA VERIFICATI VA ROG INAINTE DE A DA BANII DEGEABA

                              Comment


                              • #45
                                Asa a fost la mine dar tot scartaie am schimbat curea,intinzator,fulie alternator,rugmenti alternator.. si ma zapacit cu un scartait acum urmeaza fulia de la servo directie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google