Logan 1.4 Cu Cutie De Diesel Fara Tobe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    asa l-a ajutat cutia de diesel ca repriza 80-120 in tr2 dureaza dublu cat la 1.6 in tr3. excelenta cutia de dizal, de vis pentru 1.4. as vrea sa vad si-un topspeed, probabil in tr3, ca in tr4 n-o sa aibe vlaga, apoi un consum la viteza aia, versus aceeasi viteza in tr5 cu co cutie normala, sa vedeti marea dezumflare
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Sincer nu am nici un 1.4 pe aici dar voi face test sa vad diferenta poate vine cosmin cu loganu de 1.4
      Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

      Comment


      • #18
        1.4-le ala are numa soft sau si altceva pe la motor? urca relativ ok in ~6500 rpm.
        Unu stock cu limitarea scoasa urca greu pe tr II si III la 7000 rpm (o spun din experienta proprie).

        Comment


        • #19
          masina are ecu cu soft si fara tobe ) momentan
          Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

          Comment


          • #20
            Foarte misto la stilul ala de ture... Trebuie vazut pe ture pana in 4000 cum se misca.

            Altfel e total neinteresant sa vedem cum sta motorul ala numai in 5000 - 7000 rpm. (in regimul asta darami repede motorul) Adevarul e ca 1.4 cu cutia lui stock, pana in 3000 rpm se misca anemic rau... Cu cutia de diesel inseamna ca se misca si mai anemic.

            Comment


            • #21
              Cei peste 310.000km din bord sunt facuti de motorul diesel? era euro3 sau euro4?
              sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

              Comment


              • #22
                interesant experiment
                internal combustionizer

                Comment


                • #23
                  "Logan 1.4 Cu Cutie De Diesel Fara Tobe" ce pervers suna, si ce ciudat e sa vezi acul la 120 km/h in tr 2 . Oricum daca ai ocazia fa si testul pe tr. 3, 4 si 5... sunt curios cum si cat mai trage acum 1.4-le. Deasemenea ar fi interesant de stiut si cum se comporta masina la mers normal.

                  Comment


                  • #24
                    cred ca ajunge la 250 daca ii da toate treptele ) , dar tare am o presimtire ca din capat de 3a daca se da 4a viteza va scadea )
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      io ce ziceam mai devreme? ca a 5-a poa' s-o scoata din cutie, sa mai castige la greutate si demaraj, ca si-asa n-o sa-o foleasca vreodata
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Si a 4a pentru mers la consum
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          A IV-a probabil ca o sa mearga pana in ~165/h si o sa aibe cam 4900 rpm.
                          Diferenta intre rapoarte (cu dci 65 sau 70 cp) e de vreo 600-700 rpm, nu mai mult.

                          PS: poa' sa mearga si cu tr V la 150/h, dar cu pedala de acc la podea...
                          ..si daca e vale o sa mearga cu 220/h.

                          Comment


                          • #28
                            noutati ceva??
                            DACIA...Daca Ai Cap Iese Altfel..
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Se pare că a eșuat experimentul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google