asa l-a ajutat cutia de diesel ca repriza 80-120 in tr2 dureaza dublu cat la 1.6 in tr3. excelenta cutia de dizal, de vis pentru 1.4. as vrea sa vad si-un topspeed, probabil in tr3, ca in tr4 n-o sa aibe vlaga, apoi un consum la viteza aia, versus aceeasi viteza in tr5 cu co cutie normala, sa vedeti marea dezumflare
Logan 1.4 Cu Cutie De Diesel Fara Tobe
Collapse
X
-
Foarte misto la stilul ala de ture... Trebuie vazut pe ture pana in 4000 cum se misca.
Altfel e total neinteresant sa vedem cum sta motorul ala numai in 5000 - 7000 rpm. (in regimul asta darami repede motorul) Adevarul e ca 1.4 cu cutia lui stock, pana in 3000 rpm se misca anemic rau... Cu cutia de diesel inseamna ca se misca si mai anemic.
Comment
-
"Logan 1.4 Cu Cutie De Diesel Fara Tobe" ce pervers suna, si ce ciudat e sa vezi acul la 120 km/h in tr 2 . Oricum daca ai ocazia fa si testul pe tr. 3, 4 si 5... sunt curios cum si cat mai trage acum 1.4-le. Deasemenea ar fi interesant de stiut si cum se comporta masina la mers normal.
Comment
-
cred ca ajunge la 250 daca ii da toate treptele ) , dar tare am o presimtire ca din capat de 3a daca se da 4a viteza va scadea )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
A IV-a probabil ca o sa mearga pana in ~165/h si o sa aibe cam 4900 rpm.
Diferenta intre rapoarte (cu dci 65 sau 70 cp) e de vreo 600-700 rpm, nu mai mult.
PS: poa' sa mearga si cu tr V la 150/h, dar cu pedala de acc la podea...
..si daca e vale o sa mearga cu 220/h.
Comment
Comment